Ovladatelnost na jedničku: Alpine A110 S v testu deklasovala mnohem dražší sporťáky

9 komentářů

Jirka
9. května • 13:41

Citroen Xantia 85 km/h (běžné rodinné auto na každodenní ježdění bez lepivých pneu a tvrdého podvozku...)

Jirka
9. května • 13:41

Citroen Xantia 85 km/h (běžné rodinné auto na každodenní ježdění bez lepivých pneu a tvrdého podvozku...)

Pantani
14. března • 18:31

Proc tomu nedali diferencial? To se ceka asi na facelift. Nechapu, proc to sportovnimu autu/zadokolce nedali, to je naprosto nepochopitelny.

Renesis
17. března • 12:25

Idiote.

Honimir
14. března • 20:42

Zadokolku bez diferaku si představujete jak? Jako na dráze? Pevné dvojkolí a cylindricka kola?

.
14. března • 19:58

Nedali diferenciál? A jak by asi zatáčel bez diferenciálu?

OnlyTruth
14. března • 14:16

paradne auticko, gratulujem Renaultu

Freddka
14. března • 14:10

Dobry, ale Focus byl rychlejsi :-)

eLzyx
14. března • 15:49

to i třeba Tesla model 3 (83km/h)

Doporučujeme

Články odjinud