Otestovali jsme Hondu CB 1100 RS: Stylovka se sportovním duchem

16 komentářů

robert
18. června • 7:09

Nadherna, retro design prekrasny jen kdyby nela chromovane budiky

ja-ne
7. srpna • 18:07

Presne. Ono to je vlastne dost rozdiel medzi európskou produkciou a ázijskou. Staci sa pozrieť na použité komponenty. Ideálne odviezt sa na Japoncovi a následne nejaky Talian. Presne pre ten pocit som skončil na Ducatke. A Japoncov som mal niekoľko. Je to dost o srdiečku.

Antiautomat
7. srpna • 18:55

Tak zrovna trebars take desmo spolahlivostou a nenarocnostou naozaj neoplyvalo, nic v zlom. Inak aj Bimota, povazovana za absolutnu spicku, pouziva a pouzivala len tak mimochodom okrem ineho ake motory? :-D Takze neda sa hodnotit pausalne. Trebars uz len ZZR1100, ktora bola mojou prvou skusenostou s plnotucnou 'zlou' masinou -> vysledok SKVELA, JEMNA, SILNA !!!Na druhej strane beriem ze taka Moto Guzzi LeMans, pripadne Ducati Monster, to su naozaj ikonicke masiny, tam niet o com, to je cista radost. Ale priority mozu byt rozne - ja som napriklad bol spokojny s lacnym Banditom a vzdy som bol rad ked som sa k nemu vratil. Vzduch-olej, jednoducha a spolahliva motorka, ktora fungovala - a fungovala vyborne. A ano, je to dost o srdiecku, v diskusii ohovarany Triumph a jeho trojvalec je narez co strach. Naposledy ma napriklad prijemne prekvapila stara FZR600, v krasnom stave, zachovala, vymaznana a vymojkana tak ze novy majitel chrochtal stastim. A ja tiez.Jedine, co mi -pardon ale bez urazky- vadi su tie bakelitove produkty dnes. Na tej starej FZR600 som sa citil fajn, metrak zivej vahy som s graciou usadil, budiky boli prehladne, ANALOGOVE a pekne, vsetko do seba zapadalo. Na poslednej R6 som sa nielen ze citil zle (nutene poskladany, skrceny, fuj), ale ten pitvorny kost-katovy displej:, odvratil som sa s pocitom hnusu.

ja-ne
8. srpna • 9:01

Bimota v sucastnosti frci hlavne na motoroch Ducati a BMW.

ja-ne
8. srpna • 8:51

DESMO bolo problematicke IBA ked si zenedbal servis. Je potrebne alebo bolo u starsich modelov kazdych 12000 km menit polkruzky a nastavovat ventily.kazdych 24000km este navyse menit aj remene.. S Ducnou som najazdil vyse 30000 a ziadny problem. servis ale iba v znackovom..

ja-ne
7. srpna • 8:35

v tejto katergorii jedine a pouze TRIUMPH TRUXTON 1200R: toto je pekna kosacka ale naTruxion sa nechyta ani z kilomera.

Joe Doe
7. srpna • 11:59

Triumph? Nedaj sa vysmiat. Vyrobok od znacky, ktora dlhodobo s prehladom okupuje spodne priecky rebrickov kvality a spolahlivosti?Sorry, ale kto chce jazdit, tak si kupi Hondu.

ja-ne
7. srpna • 16:28

Ano kto sa chce vozit na tuctovke kupi si Hujdu .B-]

Pantani
7. srpna • 16:56

Máš opravdovej argument proti tý nespolehlivosti?

jean
7. srpna • 17:35

Ducati motoguzzi.... motorky sa nekupuju rozumom

z
6. srpna • 21:57

za 400k ? to je mazec, za to mate FJR 1300 cestak od Yamahy v plne kapotazi z 0-100 za 3,5s...omyl ?

Antiautomat
7. srpna • 8:07

FJR je pekna, ake co do vykonu, za 400 mate uz spomenutu Hayabusu a ta sa tej FJR po stranke vykonu vysmeje, dokonca je celkom pohodlna a vie byt prijemna a priatelska, len na nu treba ist opatrne, ten motor neutahate nech s nim urobite cokolvek.Testovana motorka je ale o niecom inom, je to pekna velka stylova klasika, ktora sa za vykonom nezenie, jazdu si budete uzivat, vyvola radost vsade kam pride a ma potencial sluzit vecne.

Joe Doe
6. srpna • 22:54

FJR je uplne ina kategoria, porovnavas neporovnatelne.To je ako napisat, ze za peniaze Mazdy MX-5 kupis Transit.

Driver
6. srpna • 7:15

Pěkná. Jen bych se bál té váhy a ceny. :-/

Pantani
6. srpna • 12:06

Motorka je to krásná, jestli budu mít šanci, určitě se na ni někde pojedu podívat naživo.
Jestli to ale tak nějak cílí i třeba proti NineT, tak je cenovka relativně v pořádku, přestože je to teda i tak dost.

Antiautomat
6. srpna • 10:43

Ano, pekna, skratka klasika, krajsia ako ta tragikomicka bakelitova BMW testovana predtym. Este keby tak boli tie budiky vo full-chrome a hranate zrkadla, to by bola radost pre oci. Hmotnosti sa bat velmi nemusite, je to problem viac menej len pri manipulacii na mieste, kratky zacvik, manevrovanie v malych rychlostiach, otacanie...a mate to v krvi. Plnotucna robustna masina ma viac vyhod ako nevyhod. Nevyhodu vlastne len jednu a to ze ked stoji, je tazka. Z velkych motoriek a opacneho konca je tu aj stare velke lomizelezo tazkej vahy (Busa), mozno by nebolo odveci na test vziat tuto potvoru, urcite by bolo o com pisat, to by bol kontrast na porovnanie :-)Inak pochvala ze pride obcas aj na test motorky, prijemne ranne citanie pri kavicke.

Doporučujeme

Články odjinud