Otázka pro TPCA: Kdy se dočkáme nového vozu?

18 komentářů

JuDr. Dolfi
29. dubna • 20:15

B-] C1,107,Aygo - katastrofa design... chce to něco víc dynamickýho - jinak to neprodáte

Nekaly Import
29. dubna • 16:33

Europska fabrika TPC ktora vyraba v Cesku - Europe to ma tazke pretoze musi superit s nekalym Azijskym importom.Kia Picanto - vyrobene v Korei a bezcolne dovezene do EU. KIA, Hyundai, Chevrolet dovazaju z Korei do EU statisice aut ale Eu automobilky nepredaju/nevyvezu do Korei ani pichle kolo (netarifne prekazky, kulturne). Skutocne vyhodna zmluva o bezcolnom obchode medzi EU a Koreou!Hyundai i10, Suzuki Alto, Nissan Micra - vyrobene v Indii za hrsku ryze a za 10% smiesne clo dovezene do EU, dovozne CLO pri europskych aut do Indie je 100%!!!Pri Hyundai i20 sa Korejcanom zdalo aj smiesne 10% clo do EU vysoke tak auto vyrobia v Indii a rozlozia a nasledne poskladaju v Turecku aby sa obislo clo do EU.Cinania uz exportuj do EU (kopie EU aut, a teraz chcu Qoros) za smiesne 10% clo. Dovozne clo pri Europskych aut do Ciny je az 65%.Skutocne vyhodne podmienky. Azijcania dovazaj za smiesne 10% clo auta do EU (nizke naroky na ekologiu, nizke mzdy, kopirovanie EU aut) a na druhu stranu Europske fabriky/automobilky krachuju, prepustaju Europanov a ked chcu EU automobilky vyvazat do Azie tak cla su 40-80%!!!:-(

Roomstein
4. května • 16:37

Vidíte to. A přes takovou dálku a náklady s dovozem to maj levnější a kvalitnější, než Evropa. Asi tady bych spíše viděl problém.

Radek
29. dubna • 18:43

A co je na tom nekalého? Hraje se podle pravidel,co si naše vláda dohodla s korejskou to platí a podle toho se jede. To si pak musíme zvolit někoho jiného,kdo nám vytvoří podmínky aby jsme se míň nadřeli a víc vydělali.

Jura
29. dubna • 10:17

Nechápu proč si zde musí někteří jedinci dělat dobře tím, že začnou hanit někoho jiného. Myslím si, že za ty roky, co TPCA v Kolíně funguje, přinesla zaměstnání hodně lidem a naší ekonomice to určitě prospělo. Další věc je samotný produkt. Ať se jedná o Toyotu Aygo, Peugeot 107 nebo Citroën C1, tak to jsou velice spolehlivá auta s dobrým poměrem cena/výkon. Neznám žádného vlastníka, kdo by na spolehlivost tohoto trojlístku nadával. Spíše naopak. Velice si tyto vozy pochvalují. Stačí se podívat na bazarové testy, kde je vysoká spolehlivost také kladně hodnocena.
Ti, kteří haní, jsou ale nejspíše i ti, kteří po představení tohoto trojlístku vytýkali absenci čalounení dveří a říkali, že v roce 2005 je to téměř faux pas. Ovšem v roce 2012 to samé představil Volkswagen v trojlístku Up, Citigo a Mii. Pochybuji, že tomuto trojlístku to daní jedinci vytýkali.

Jan Havránek
29. dubna • 13:02

Jsem Kolíňák, ekonomice moc nééé, 10let bez daní... zaměstnání bylo, 2/3lidí se propustilo.... jezdíval jem jak aygem, c1 tak i 107 a žádnej zázrak to není, spíš naopak.... Když trojčata srovnám s notoricky známou jedničkovou fábií, kterou všichni známe je ta fábie daleko lepší a i přes to, že ta fábie není žádnej zázrak....

neodborník
1. května • 13:55

Ty dvě třetiny, to je kolik lidí z celkového počtu zaměstnanců ? Prospěšnost ekonomice se neurčuje jenom podle odvodu daní ze zisku do státního rozpočtu. Ale chápu, že na učňáku se tohleto neučí a v kolínských hospodách se o tom s největší pravděpodobností nemluví.

petr
29. dubna • 13:13

Fabie patří o třídu výše, tedy proti Yarisu, 208 a C3. Tato trojčata jsou konkurencí pro Citigo a spol.

Jan Havránek
1. května • 9:20

v roce 2005 citigo nebylo, je pravda, že je to jiná kategorie, ale v tom roce 2005 stálo trojče co fábie :-) Porovnávám jízdní vlastnosti, pořizovací cenu a v neposlední řadě kvalitu.....

Jouda
29. dubna • 11:15

Kolín byl z těch hromad poláků, slováků kterým dala TPCA práci nadšenej, policie nevěděla kam dřív skočit :-D.

Jan Havránek
29. dubna • 12:55

Trefný :-D ale jeden čas tam bylo i dosti početný hejno asijců :-D Díky TPCA se do Kolína natáhlo šílený množství lidí a teď, když se to propustilo člověk o práci pomalu ani nazavadí.... Jináč pro chlapce z pčr bylo dycky tpca jasnou volbou :-D jeden čas stával na parkovišti i jeden v civilu s civilním autem :-D

rousini
29. dubna • 11:08

Máš pravdu, že jsem se do toho pustil nevybíravě, ale napsal jsem to od srdce...
"pracovní místa, ekonomika..." co z toho pro tebe mělo osobní přínos? Btw: ekonomika jde nastartovat podobně neomluvitelnými prostředky (od řepky, přes solár až ke konfliktu (tam už bys zainteresovanost pocítil...))
Prostě jsem napsal, že za 2/3 ceny plnohodnotného hatchbacku dostanete střep schopný splnit 1/3 požadovaného a to se vyplatí... Jinak nějaký tapecírunk mě taky netankuje a spolehlivost je o tom, jak se staráš. Pravda o tříkolku netřeba.

rousini
29. dubna • 10:03

Článek jsem nečetl a tak reaguji na nadpis...
Já se žádného nového vozu dočkávat nepotřebuji. Jednak si většina čechů tyto ošklivky nekupuje a druhák to má nejhorší poměr cena/výkon. Krom převozu 2 osob a jedné nákupní tašky na krátké vzdálenosti je to nepoužitelný šrot.
1. Místo v tom není
2. Nejede to
3. Pasivní bezpečnost asi jako kapotovaný motocykl
4. Vzhled, jako pojízdná latrína
5. Prostě je to extrakt těch nejhorších vlastností, cokoliv vás v souvislosti s autem napadne, tak tohle NEMÁ!!!

neodborník
1. května • 13:59

Myslíte, že je rozumné reagovat na něco co jste nečetl ?

forrest
29. dubna • 22:57

Co věta,to perla. Pán rousini je zjevně národní myslitel.

petr
29. dubna • 13:25

ad 1) to není v žádném autě této třídy
ad 2) nic moc, ale jsou horší auta na silnici, např. Fabie HTP a další
Aygo 1.0 50kW - max. 157 km/h, 0-100 za 14,2s
Fabie 1.2 44kW - max 155 km/h, 0-100 za 16,5s
Fabie 1.2 51kW - max 163 km/h, 0-100 za 14,9sad 3) tady je vidět to stáří, v rámci třídy nic moc resp. nejhorší v dané třídě (z nových testů)

Jouda
29. dubna • 7:08

Jen jestli nemlží a Kolín nekončí. Fabrika se zaplatila, vydělala tak jí zavřou a pudou vyrábět dál na východ, kde bude ještě levněji než v ČR.

Jan Havránek
29. dubna • 8:30

Tak kdo si jeho důvody přečte, tak je to jenom výmluva na výmluvu.... Kolín končí, ty dva roky to nějak ještě vydrží a pak už nebude co řešit :-)

Doporučujeme

Články odjinud