Otázka dne: Co nás čeká na dálnici D1 u Čestlic?

Další komplikace na problematické dálnici D1 nás čekají v nejbližší době mezi osmým a dvanáctým kilometrem. U Čestlic budou probíhat poslední stavební práce spojené s loňským otevřením Pražského okruhu. Na co se musíme připravit, se AutoRevue.cz zeptala představitelky Ředitelství silnic a dálnic Martiny Vápeníkové.

„Vše začalo vlastně už v minulých dnech uzavřením silnice II/101 na Říčany a Jesenici kvůli demolici mostu nad dálnicí. Od 28. března do 14. dubna bude D1 v obou směrech zúžená do dvou pruhů. To bude právě doba, kdy se bude nevyhovující most bourat. Cílem je stihnout demolici tak, aby už odjezd na Velikonoce probíhal ve třech pruzích, ale za snížené rychlosti.

Další omezení začne v druhé polovině srpna, kdy se budou nad dálnicí pokládat nosníky nového mostu. Zase se pojede oběma směry ve dvou pruzích a omezení by mělo skončit tak, aby se mohlo jezdit v plném rozsahu při návratu z prázdnin. Všechny stavební práce by měly být hotové do konce roku.

V místech, kde bude doprava svedena do dvou pruhů a intenzita dopravy dosahuje devadesát tisíc aut denně, dojde samozřejmě k tvoření kolon. Bude proto nutné, aby řidiči dodržovali omezenou rychlost a metodu zipového zařazování. Pokud tam ale dojde k nehodě, bude to s průjezdem samozřejmě hodně špatné.“

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků