Ostuda Volkswagenu s motory TSI nekončí, nyní ostrouhalo Scirocco

185 komentářů

Vlado BB
29. prosince • 14:36

Práve asi manželke odišiel Seat Leon 1.4 TSI týždeň po záruke nájazd 48 tisíc. Z ničoho nič len točil a neštartoval. V servise povedali že v 3 vzoroch sú nízke tlaky. Ešte našťastie že som nešiel do VW ale zostal som verný Toyota. Hybrid Rav4 2.5 l bez turba jedna radosť voziť sa.

peťo
25. prosince • 11:30

fábia htp a trojvalce potrebují poriadny olej aby nepreskakovala reťaz,,,,,,,žiadne 10W-40 oleje ale najlepšie Mobil Racing http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/3-1-motor... ...

Tom
26. března • 19:06

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda někdo ví, jestli u golfa 7 1.4tsi 125 koní a u golfa 7 1.4tsi 150 koní jsou nějaké rozdíly v motorech(např. nějaké jiné součástky), nebo zda je všechno stejný a ta výkonnější verze je akorát chiplá a ta méně výkonná verze je nějak stažená a dá se povolit na těch 150 koní? Díky moc za odpověď.

robot
9. listopadu • 21:09

Nejlepší auta Mazda 6 a 626.Ford Mondeo vše benzín 1.8 a 2.0.Bez závad 10let.Chi auto který vydrží ujet 2000km na dovolenou a tyhle auta na to vždycky.TSI bych poslal do pekel a automatický převodovky taky.A naftu do kamen ne do aut(osobních)!

Vaclaff
9. října • 14:37

Přeji hodně štěstí všem vlastníkům VW s 1,4 TSI. Mě na Tiguanu ve 43k km praskl píst, který zničil celý motor. Výměna 155k CZK, VW většinu zaplatil na kulanci, půl roku po záruce, tu ostudu by asi neunesli. Po dalších 12k km mi ten nový motor udělal to samé - výměna v rámci záruky na motor. Takže za 11 měcíců mi auto stálo v servisu 1,5 měsíce. Už jsem se ho zbavil, TSI a VW nikdy víc! U auta za 750k CZK jsem očekával větší kvalitu a spolehlivost. Vím o dalších 5 lidech se stejným problémem, stalo se to všem do 3 let provozu a do 50tis. km. A VW je v klidu.

3MPS
30. října • 12:37

Řešením je možná nový motor 1,4TSI 110kW/150HP, který má rozvody poháněné řemenem. Od řetězu se upustilo. Mluvím konkretně o motoru, který je nyní v Seatu leon ST.
Příjmený motor s výborným zátahem a reakcí na plyn,nízkou spotřebou. Časem se ukáže...

robot
9. listopadu • 21:12

Tak za to zapoj karavan s 5lidma v aute.A pak vyzkousel 2.0 litr benzin atmosfera třeba novou Mazdu 6.stejný výkon lepší kroutak a spotrba lepší.

Vaclaff
31. října • 13:05

Nové řešení rozvodů těžko odstraní problém s nekvalitními písty.

Seraphim
22. července • 8:03

motory TSI sú úplná "kvalitka", vrátane Škoda servisu
Toto je môj motor, výmena rozvodov 2/2013, aktuálny stav 7/2014
https://www.youtube.com/watch...
Jedná sa o motor na Škoda Roomster Comfort, 1.2 TSI 77kW, nabehaných 45000km
Servis aj importér sa vyjadrili, že to zatiaľ nemienia nijako riešiť, mám prísť pred koncom záruky (za 1,5 mesiaca) a dúfať, že to bude ešte oveľa horšie, inak to nemienia riešiť. Škodu nikdy, nikdy viac a už vôbec nie nové. Na aute som prerobil už teraz viac než polovicu kúpnej ceny 14500€ a to nie je predajné ani za 8000€. Som poriadne nasr...

Jouda
5. ledna • 18:30

Pevná je víra kupujících, že je to neodradí. Ale ukažte auto mladší 15 co by nestálo za prd. Motory ničí emise, downsizing, atd. auta vyvíjejí počítače a ne lidé, kvalita nikoho nezajímá důležité je udělat co nejlevnější šunt aby vydržel záruku a pak čím víc se bude sypat a automobilka se napakuje na servisu tím lépe. Kupujte auta max. do let 1998 dokuď jsou, lidi jednou zjistí, že je lepší stará poctivá šunka s velkoobjemovým atmosférickým benzínem.

VW
5. ledna • 19:07

To s tebou souhlasím mám 2,5T 2521ccm 154Kw 2005 a zatím krom výměny oleje a filtrů žádný problém! Rozvody se dělají po 180t km, nebo 10let a materiál včetně vodní pumpy stojí cca 2500,-kč! Tak opravdu nevím co řešit, snad jen to že plní jen EU4!?

Majklsson
5. ledna • 22:12

Jenže 2.5T asi těžko žere pod 10 litrů jako dnešní přeplňovaný benzíny, takže při úspoře jen byť jedinýho litru paliva na 100Km a nájezdu už nějakých 30000 ročně je to 11000 za rok, který můžete v klidu investovat do oprav... a to bych se nedivil, kdyby ten rozdíl byl spíš 2-3 litry na 100... i to je bohužel ekonomika...

VW
6. ledna • 9:18

Ještě malý dodatek! Dlouhodobá celoroční spotřeba benzínu podle počítače 7,8l/100km při dodržování rychlostních limitů včetně dálnice + maximálně 20%!!! Tak nevím co dál řešít!? Kolik asi bere TSI 1,2 při plném zatížení při jízdě po dálnici a při rychlosti 130-150km/hod to si ani neumím přestavit, ale do 8l se určitě nevejde, jedině z kopce a do kopce těch 150 nemá ani možnost dosáhnout!!

Smrták
24. ledna • 18:57

Plzen-Brno rovných 6. Dlouhodobá 5,3.

Majklsson
6. ledna • 21:42

Opět špatné srovnání ... 1.2 TSI není soupeřem 2.5T, tady mluvíme o 1.8 TSI a s tím taky kolega reálně jezdí do 8l, i pokud to celkem honí. 7.8 s atmosférou 2.5 je tak s průměrnou rychlostí 90Km po okresce.... A mimochodem, u všech VW+Škoda, co jsem u nás na firmě porovnával palubní počítač podvádí, při přepočtu v knize jízd je rozdíl reálně 0.5-1L.

VW
6. ledna • 9:09

Jenže jezdím na LPG při roční průměrné spotřebě 9-10l plynu a při ceně cca 17,-kč max 170Kč/100km! TSI 1,2 průměr cca 6,5l při ceně 36,-kč odpovídá 234,- Kč/ 100km, takže úspora 64,-kč/100km a při nájezdu 30000km!? To si ale spočítej raději sám! Pravda prvotní investice za montáž sekvenční LPG pětiválec 35t Kč, 1x ročně revize plynu cca 400,-Kč a za 10 roků výměna nádrže za 4,5t Kč! A životnost motoru a celého auta min 500t km! A teď to srovnej s těmi TSI co s bídou vydrží 150t km a to min 3x výměna celého rozvodu!? :-D

Majklsson
6. ledna • 21:37

Jo, ale pak porovnávejme porovnatelné, nikoliv benzín s plynem a naftou...
Já taky jezdím se svým 1.5dCi za 5.7 a asi se nebudeme srovnávat?

GL
6. ledna • 13:45

2,5 l předělanej na LPG....ty jsi dobrý prase

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
VW
6. ledna • 14:13

Nevím proč? 60% benzínových motorů od Volva jezdí na CNG nebo LPG přímo z výroby! Je to jeden z mála motorů který je schopen na plyn bez problémů jezdit! To se už ale netýká dnešních ošizených motorů! Lojzíku!:-D

pláša35
4. ledna • 14:58

Včera ve zprávách bylo, že dálniční policie v Hradci fasuje nový suberb, který tak nahradí pětiletý passat. Ten již najel přes 500 000 km. S pěti motory, čtyřmi spojkami a sedmi převodovkami:-D.

Tom
5. ledna • 6:57

Bych se vůbec nedivil, ten motor musí dostávat takovou sodu furt... prakticky to auto buď stojí nebo jede pod plným za někým... třeba 3h stojí u nájezdu nebo na pumpě a pak za někým vyrazí a se studeným motorem omezovač :D

Mirek
4. ledna • 16:51

Zajímavé. Můžeš blíže upřesnit ty zprávy?

Tom
3. ledna • 23:02

Prej :"Rozvodový řetěz podléhá předčasnému opotřebení a pokud si zákazník nevšimne charakteristického chrastění zastudena včas, dříve či později přeskočí o zub."- já to zažil u dvou Fábií a je to takovej randál, že se toho nedá nevšimnout. Opraveno v záruce, den práce. Blbý je, že se nesvolaly všechny vozy na automaticky, ale zákazníci se musí sami připomínat. To by být němělo.

Hloupej Honza
4. ledna • 12:42

Jenže oni mají politiku, že nesvolávají. A lidí co se o to pak nezajímají pak mají pocit že nemají chybu. Ikdyž třeba v rámci garanční prohlídky měnily ozubená kola a řetěz tak to neřeknou. A na protokolu ze servisu se to chová třeba pod "kontrolu ventilů"

Kuba159
3. ledna • 14:05

Se svou Alfou 159 2.4 JTDm jsem najezdil asi 400 tisíc kilometrů a bez větších problémů. Manželka má ve své Škodě Yeti 1.2 TSI po asi 30 tisících kilometrech už druhý motor, přičemž na tom prvním byl rozvodový řetěz jednou měněný. Je to normální?

live
31. března • 17:23

Alfa bola vzdy popredu od VW. DIZAJN, SPOLAHLIVOS, VYBAVA A HLAVNE VYKON. Mam dve alfy 159 a GT, obe 1.9 110kW a nemam ziadny problem s turbom, podtlakmi, elektronikou ako je na VW a MB(ecke). Zadieranie motorov a praskanie hlavy valcov na 2.0TDI, zodrate voditka ventilov na 1.2HTP-dovod uspora na materiale a vela dalsieho.. . Jedine co ma trapi ze musim menit prednu napravu na GT kazdych 50 000KM, no jazdne vlastnosti Alfa Romeo a VW sa nedaju porovnat. Mal som aj novy Chevrolet Aveo 1.2 16V 62kW, ked som ho kupoval tak mal 8KM a pri predaji 75 000KM, bez jedneho problemu.

Sajbr
1. listopadu • 19:07

Porovnej to s 1.9 TDI a ne s 2.0 TDI a druhá věc alfa hnije ....... :-/

VW
3. ledna • 14:33

V Yeti 2013 stále řetězy? V servisu tvrdí že tam už je řemen!???

Kuba159
3. ledna • 14:50

Je to Yeti z roku 2009.

Wajt
5. ledna • 16:42

V žádném Yeti 2013 TSI není řemen, vše stále řetěz.

VW
5. ledna • 17:51

Tak to je tedy vražedná kombinace TSI 1,2 řetěz a Yeti!!!:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
veto
5. ledna • 21:50

pokial viem, tak vw montuje nove tsi iba do golfov a oktavii, ostatne maju este stare tsicka

VW
3. ledna • 11:51

Každý má svůj rozum a IQ! Máš to co jsi chtěl a co jsi si koupil, nikdo ti to přece nenutil! Tak proč brečet nad svým rozhodnutím!? :-D

Jozef Kostelansky
3. ledna • 10:50

Každá informácia je zaujímavá, keď ju človek vie spracovať. Napr. pri kúpe ojazdeného je rovnako dôležité vedieť, aký motor NEKUPOVAŤ ako to, aký motor KUPOVAŤ :-))
U 5 či 6 ročných VW a škodoviek NEKUPOVAŤ 2.0 TDI, naopak ideálna voľba je 1.9 TDI. U menších áut koncernu VW zase NEKUPOVAŤ 1.2-ky (akékoľvek), ideálna voľba je 1.4 benzín s 55 a neskôr 59 kW.

2. ledna • 23:21

Povrchny clanok s povrchnymi informaciami, ktory sa hodi skor do Blesku a nie na webmag tykajuci sa aut! Preco autor nenapisal, ze v pripade Scirocca sa jedna o jeden konkretny typ motora 1.4 TSI s vykonom 118kw? Jasne, vacsi rozruch a ohlas spravi blabol o zlych 1.4 TSI vo vseobecnosti... Kde su casy, ked na AR pisali ludia, co sa autam aj rozumeli a nie pisalkovia, ako teraz??

bigi25
3. ledna • 10:45

Mně se článek naopak líbí, protože je objektivní. Nekritizuje celé auto, jen konkrétní motorizace (1,4 TSI u Scirocca a 1,2 TSI u Fabie), uvádí, jak se závada projevuje, a že se jí dá předejít. Píše se tam, že přesto všechno nemají závady vliv na prodeje koncernu, nijak neútočí na ostatní typy ani značky koncernu, jen konstatuje holou skutečnost, jenže zaslepeným VW fans to připadá nefér, protože se článek dotýká jejich modly :-)
Fakt je, že na jiném autowebu (pravděpodobně sponzorovaném z Boleslavi) by takovýto článek vůbec vyjít nemohl, takže palec nahoru!!!

lojz
2. ledna • 22:47

Internetové bludy. V každé diskuzi o korejcích se s drtivou pravidelností objeví příspěvky, jak díky delší záruce jsou zákazníci nuceni přeplácet za garanční prohlídky. Nikdo už ale neuvede porovnání, o kolik je ten chudák zákazník nucen přeplácet. Jsem přesvědčený o tom, že i těch pár stovek ročně navíc je furt lepší, než riziko - že se něco na autě pokazí s několikanásobně vyšší cenou opravy. Snad kromě žárovky či plastu pod espézetkou je na autě určitě vše dražší, než příplatek garančky. A schválně dodávám příplatek, protože stejný servis se musí provést tak jako tak.
A potom tu máme onu agresivní reklamu, třeba billboard na letišti. Páni, "Land of Hyundai. " A jakou reklamu používá třeba Audi v Austrálii ? "Australia. Land of quattro." Ano, rozdíl v podtextu je mi zřejmý, ale každý se snaží jak umí a reklama má se samotným autem prd společné.

Jiří Vrbovec
2. ledna • 23:53

Jen pro srovnání - servisní prohlídka u VW dle ukazatele (Long life cca 30,000 km) nebo po 2 letech.
Hyundai / Kia - po roce.
Jsme tedy na dvojnásobné četnosti údržby. Nebavíme se o Vámi uvedených pár stovkách, ale o pár tisících.
K otázce rizika ceny opravy - zde je třeba prostudovat záruční podmínky. Do nich samozřejmě nespadá, mimo jiné, běžné opotřebení, které jak známo, tvoří naprostou většinu závad.
Buďte si jist, že těch komponentů, které ta zázračná garance pokrývá je dost málo.
Navíc jsou to většinou závady takové, které se nevyskytují ani u jiných značek.
Je to ale logické, je kapitalismus, nečekejte od nikoho, že Vám něco dá zadarmo.
Celé je to asi jako s tím podtextem reklamy. S autem má prd společné, ale pár blbců se na ni chytí:-)

Marek
3. ledna • 16:41

a ten long je nějaká výhra, když stejně po 10 tis km ten olej u šméčka VW musíš dolít, tak si to sečti a jsi na tom stejně, ty motory ten olej žerou

zdeněk
5. ledna • 18:53

Marku, jsi daší z mnoha zdejších odborníků, co o autech příliš nevědí, ale "odbornými" kecy překypují! To jsi slyšel kde? to

marcelo
3. ledna • 13:16

Kia má program 777 kde je servis zdarma dle koupené verze výbavy:výbava Active, Active Plus a Comfort = práce při garančkách zdarma, platí se použité díly a kapalinyvýbava Comfort Plus = práce a materiál ZDARMA (filtry, svíčky, ...), platí se jen náplně (olej)výbava Comfort Pro a Executive = vše ZDARMA, tedy jak práce, tak i materiál včetně oleje a brzdové kapaliny

Atomas
3. ledna • 10:45

Nevíš o čem píšeš - Ceed 2013 má servisní prohlídku po 2 letech, pouze výměnu oleje po roce. Takže stejně jako u rozumného uživatele koncernu...

Petr Hlobil (hlobilp)
3. ledna • 9:56

mas aspon nejaky IQ? kdyz by me u korejcu sralo, ze maj drahy prohlidky, co je za problem se za dva roky na ne vykaslat a je to... ale to by chtelo trosku premyslet.

3. ledna • 9:14

777 a mam to zadarmo.Ceed jezdí tuším taky po 2 letech

Mirus
3. ledna • 0:44

Jen pro srovnání - PC cena VW vs H/K pri podobne vybave cca 80tis
Jen pro srovnani - dvojnasobná četnost údržby, rozdíl cca 3tis.
Riziko opravy v záruce je u obou stejné, servis od servisu, každopádně po dvou letech platíš u VW ze svého, rozdíl X tisíc při poruše.
Ještě můžeme teoretizovat o zůstatkové ceně, no bohužel pro VWfans, se s aktuální generací H/Kia nedá očekávat markantní rozdíl, ale to se potvrdí/vyvrátí až později.
A teď mi řekni, kde je VW "výhodnějsí"?

Jiří Vrbovec
3. ledna • 13:14

Pro posouzení výhodnosti musíme pracovat s relevantními daty.
Pokud zcela pominu, že VW Hyundai a jsou přeci jenom jiná auta a budu tedy srovnávat hrušky s jablky, pak například ze zdroje www.hyundai.cz zjistím, že rozdíl mezi Golfem 1,6 TDi a i30 1,6 CRDi činí 20.010 Kč.
Pro zajímavost to dělá rozdíl pouhých 5 % z pořizovací ceny.
To už Vašemu předpokladu cenového rozdílu 80 000 dává docela jiný rozměr.O obdobné zůstatkové ceně předešlé i30 a Octavie II básnili kluci korejský už před lety a jak to dopadlo víme všichni. A u současné generace to bude úplně stejné, ať si pan Vošický plácá co chce.

Mirus
3. ledna • 18:51

čím jsou to jiná auta prosím? Nepište něco ve stylu VW premiovka, Hyu low cost.... tím mi jen dokážete svoji VWfan příslušnost, bez kapky objektivity.Rozdíl 20tis je srovnání 66kW VW a 81kW Hyu?? ano to je fér že? :-)
Je to také srovnání 5MT u VW a 6MT u Hyu? Ach ano, on vlastně VW jezdí stejně dobře i s pěti kvalty, ale o tohle nejde, jde o princip Vašeho "srovnání", takhle to umí srovnat každý, aby VW vyšlo dobře.
Pokud se budu bavit o 66kW, jsem u i30 na 1,4CRDI Entry 349.900,- vs Golf Trendline 1,6TDI za 409.900,- opět bez příplatků.Co třeba srovnatelnější Golf Comfortline 1,6TDI 77kW a i30 Trikolor 1,6CRDI 81kW bez příplatků, kde Golf je za 462.900 vs. i30 za 375.990,-?? Sám srovnáváte hrušky s jablky, buďme objektivní.Ale ono toho bude víc, pětistupňový manuál, žádný víceprvek... to jsou další "detaily", které nezohledňujete.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
14. června • 13:25

Poud srovnáváte stylem auto jako auto, opravdu moc rozdílů nenajdete. Stačí ale zajít do prodejny, a do těch aut se posadit, vyzkoušet při testovací jízdě a ejhle oni tam rozdíly jsou. A zatraceně velké. Už jen ten "odér" nového vozu myslím dost potenciálních "hundajistů" odrazuje. A to se již nezmiňují o třeba o úrovni odhlučnění, nastavení podvozku, kvalitě provedení obou vozů. Pokud nejste zaslepený hundajista a budete objektívní, tak zjistíte, že ten korejec se s Golfem porovnávat moc nedá.
Je dodám, že v autě VW nejezdím, koupil jsem jinou značku. Při nákupu příštího vozu budu mít VW (Golf) opět mezi favority. H/Lia mezi favority bude těžko.

Marek
30. prosince • 0:06

Veru, že sa dá zrovnávať. Rozdiel v cene je markantný, od 50 do 100 tisíc. Odhlučnenie? To nebudeme snáď ani diskutovať. Nemáte Kia. Podvozok? To snáď nie....Kia má viacprvkové zavesenie vzadu, nie je o čom. Mäkčené plasty majú obe značky.
Váš favorit bude len Favorit.
Mimochodom ma milo prekvapil odér v Kia novom aute.

jouda
3. ledna • 0:03

S intervalem long life jezdí jen blázen a chudák motor. Pár tisíc to dělá maximálně v předraženém autorizáku.

Jiří Vrbovec
3. ledna • 12:57

A proč by měl Long Life jezdit jen blázen?
Na ČZU dělali na Katedře automobilní techniky (možná katedru neuvádím přesně) výzkum trvanlivosti oleje a jeho mazacích vlastností při dlouhodobém testu v motoru Š120.
Ještě po ujetí 100 tisíc parametrově vyhovoval.
Takž jestli měníš olej v 15 000 nebo v 50 000 je to úplně jedno.
Filtr ale samozřejmě měnit musíš pravidelně, to je samozřejmý.

michal.
25. srpna • 12:13

probuh, tydle ty socialisticky forky...

marek
26. září • 14:14

skoda 120 ma predpisanu spotrebu oleja , ked si dobre pamatam tak dokaze zozrat 1 liter oleja na 10 000 km minimalne. Teda mozes mi priblizne opisat ako v tom motore vydrzala jedna napln 100 000 km??????? Ten olej vyhovoval preto lebo ho tam stale musia dolievat ;))))))))

marek
26. září • 13:57

skoda 120 ma predpisanu spotrebu oleja , ked si dobre pamatam tak dokaze zozrat 1 liter oleja na 10 000 km minimalne. Teda mozes mi priblizne opisat ako v tom motore vydrzala jedna napln 100 000 km??????? Ten olej vyhovoval preto lebo ho tam stale musia dolievat ;))))))))

Hloupej Honza
4. ledna • 12:37

Šáde 1xx možná, to samé platilo i o palivu co to sneslo. U nových motoru tyhle naučené věci z generací aut 197x až 1995 už neplatí.Smiřte se stím, že většina nových aut má životnost motoru 100 000 - 150 000 km . Nemyslím důchodce. Teda spíš nesmíříte nedávno jsem měl u servisu\salonu nissanu zachvat smíchu když nějakej trouba si tam chtěl koupit auto aby mu tak vydrželo spolehlivě 10-15 let.
Většina "borců" co šíří svý rozumí to má pak z toho, že si nikdy nový auto nekoupili a kvalitní nd mají z vrakáče.

Vagi
3. ledna • 14:40

Jiří Vrbovec: Zkus s moderním motorem alá TSI atd. najet na jeden olej 100tkm
Bože, ty perlíš :-D

Vagi
3. ledna • 14:39

Zkus s moderním motorem alá TSI atd. najet na jeden olej 100tkm
Bože, ty perlíš :-D

Mirek
3. ledna • 14:28

Neznáš ještě další pitomosti?

gg
2. ledna • 21:27

zKznici neutikaju. Zatial.
Este rok-dva a korejcipridu s maloobjemovym turbom. Potom uteciem aj ja.

jouda
3. ledna • 19:58

Možná ti sem měli dát tu anketu celou. Jsou tam i 4 nejhorší značky: Ala Romeo, Škoda, KIA a Dacia. Najdeš tam i 3 nejlepší: Land Rover, Renault a Nissan.

Zdenek
22. ledna • 20:08

To auto s p.čou, tak toses sekl.

LOL
2. ledna • 20:28

A teď si přečtěte TÜV report...
kde jsou ta "nekvalitní" auta z Francie, Itálie, Koreje, co okupují poslední příčky TÜV? Aha? :-DRevanééééé!!! Chceme zná tvůj názor na situaci! :-D

kluc
2. ledna • 20:37

TUV report není statistika spolehlivosti. Nebo snad jezdíš opravovat auto na STK. TUV je jen statistika žárovek. Pokud chceš lepší statistiku, tak se podívej na ADAC nebo DEKRU. A v těchto statistikách patří mezi nejlepší francouzi, resp. Renault.

Zdenek
22. ledna • 20:11

Hlavně Laguna a vůbec auta s pi.ou nebrat.

Tomáš
29. prosince • 11:21

Nevím jak je to možný, ale mám Lagunu II 2.0dCi 127kw, má najeto 154000km bez jediné závady i s DPF filtrem, můžete mi to vysvětlit? A má taky rozvod řetězem... :-D Váš komentář je zcela mimo....

marcelo
3. ledna • 13:09

Statistiky ADAC jsou k ničemu, celých 25% "závad" tam tvoří defekt pneu, dále tam k častým závadám patří např. vybitá baterie nebo kabely překousané kunou.
Navíc statistiku zkresluje fakt, že spousta automobilek má v rámci mobility vlastní asistenční služby.

Mirek
3. ledna • 12:53

A o čem je ADAC a DEKRA? Vždyť to je to samé. ADAC jsou žlutí andělé a DEKRA je konkurence TUV, tak nevím proč ji vyzdvihuješ. Pokud budu mít auto v záruce, tak rozhodně nebudu volat žádnou z těchto společností, ale toho s kým mám po dobu záruky smlouvu. Tudíž ohánět se statistikami těchto společností je naprostá blbost, minimálně v prvních třech letech. U U mne momentálně v pěti letech.

Tycoon
2. ledna • 20:37

Majitel francouzského nebo italského auta jede na TÜV, kde mu zjistí fatální závadu v podobě prasklé žárovky.
Majitel VW Scirocco jede na vrakáč, zda by jeho auto s potkaným motorem nevykoupili.

Antiautomat
6. ledna • 8:33

2oo % plus :-D

LOL
3. ledna • 9:01

:-D

yoggi
2. ledna • 20:01

Som zvedavy ako bude na tom nove TSI (remen) EA 211, zaruka 4 roky to isty ;-)p.s.:
Pre vrtakov, zatial uplne kludne spavam, pripadne v 4 roku necham vymenit remen a bude pokoj. 100tkm to najazdi a potom nech sa s tym deje co chce, to si bude riesit niekto iny.
Ja budem SPOKOJNY ZAKAZNIK KONCERNU VW :-))

veto
2. ledna • 22:58

ty ako psokojny zakaznik vw na to musis mysliet, iny spokojny zakaznik inej znacky, ktoru kupil lacnejsie na to nemusi mysliet....
uz chapes, co myslim?

yoggi
3. ledna • 18:47

Chlape, ja som iba starostlivy v otazke auta a bolo by jedno ake auto by to bolo. Ci by som mal japonca, francuza, korejca, itala, cecha alebo nemca, by som sa choval a staral o auto rovnako. To nie je o tom, ze musim mysliet na to ;-)Vies kolkych ludi poznam, co si kupili (jazdene 2,0 TDI), podla diskutujucich na nete najproblemovejsi motor pod slnkom. Ja sam by som bol pri nom opatrny. Vies aky je ich postoj na to. A co ako, ved to chodi bez problemov, malo zerie a taha celkom slusne. Neriesia, maju na salame a jazdia cuduj sa svete, ked nieco sa stane nechaju opravit. Uz chapes o com to je. To na nete sa vsetko riesi s najkatastrofickejsim scenarom aky je. Nehovorim, ze automobilky netrpia nedostatkami. Niekto ma prachy a neriesi, komu tecie do topanok a kupil si ojazdene auto len ako frajerinu, tak pri prvom servise place.
Poznam cloveka, co ma A6 allroad + nastavitelny podvozok. Povie to je auto pre cloveka co ma uprdele nejakych 100 000 korun pokial v sevise treba nieco spravit a bezproblemov zacaluje a nechybaju. To nie je auto pre trola, co to kupi v bazare a chce ohurovat a zaraba 1200 eur ;-) (nadstandardny plat)

All
4. prosince • 0:00

Nějak se mi tu pletou měny. Není lepší uvádět ceny v dolarech či jenech ?Podle mého názoru je ten trol s tim A6.
Ten chudák co kupuje vozidlo v bazaru s ním jezdí do práce, kde dělá za minimální mzdu pro toho trola.

fogel
2. ledna • 16:15

Všichni nadávají na Čínu,ale čínské manýry se přesouvají do Evropy.Je veřejným tajemstvím,že konstruktéři poddimenzovali řetěz i kvůli výrobním nákladům.Není přece možné,aby se po tak dlouhé době s tímto nic nedělo.

Zdenek
2. ledna • 15:23

Tak si kladu otázku, do jaké míry je nadsázka, že výrobci, (nejen automobilů) zaměstnávají špičkové konstruktéry, kteří navrhují takzvaná "kurvítka". Skoro si myslím, že to nejsou kecy u piva, ale skutečnost.

červa
2. ledna • 21:27

žádný kurvítka nejsou!! jenom dřív se nehledělo na to jestli to auto se staví pro životnost tři roky nebo deset postavilo se a jezdilo a neřešilo se to. V dnešní době jsou auta stavěná na TŘI ROKY
provozu a podle toho to tak vypadá :( automobilky si nelajznou dělat superšpicové díly protože by jim zisky šly rapidně dolů( automobliky vydělávají na náhradních dílech né na prodaném autě!!)
a kdyby šly rapidně dolů museli by propouštět lidi a to by politici nedopustily proto se nad tímhle přimhouřívají oči B-]

Petr Maleček (dj.kure)
9. ledna • 4:04

Přimhouřené oči jsou vlastností asiatů a korkejců :-D

Antiautomat
2. ledna • 20:24

Samozrejme ze to skutocnost je, resp. vec sa navrhne tak, aby (niekde som to uz pisal ale tot dalsi dokaz):
a/ usetrilo sa na vyrobe
b/ usetrilo sa na vyrobe ste raz
c/ zakomponovat do toho nieco, co bude nutne treba vymienat, doplnat apod
d/ pouzivat long lajf olej, nech sa to raz doj.be nadobro (dalsia otazka je, co Vam vlastne servis nauctuje a co tam a ako naozaj naleje a iluzie si v tomto nerobim, cest vynimkam)
e/ postavit to tak aby sa to doj.balo tesne po zaruke (problem je ze obcas to nevyjde a mame to tu)
f/ aby sa to beznymi prostriedkami nedalo opravit, resp. aby tie servisne ukony, ktore pojdu na vrub zakaznika, mu dobre prevetrali jeho ucet, co uz je to, kde sa doslova zlodejina
g/ nech je to co najlahsie a nech sa na to spotrebuje co najmenej materialu (co sa potom odprezentuje ako nebyvala a ohromna tzv. ekozmrdska vyhoda). Toto je vobec zaujimavy paradox a ukazuje ludsku blbost. Trebars na trhu jeden melon vazi 3kg a druhy tak isto velky vazi pol kila. Zaujimave to zacne byt, ked Vas predavajuci zacne presviedcat ze ten druhy je lepsi len preto ze ho lahsie odnesiete domov, pripadne by ste si za ten superlahky melon mali este priplatit....no neviem, ale tieto cele kecy 'lahsi a pevnejsi', ktorymi sa ostatne katalogy len hemzia, niesu nicim inym ako takouto a poriadnou a doslova zlodejinou.
...dalo by sa pokracovat, vidno to kazdy den. Trebars naposledy som kukal z profilu na dvere na nejakej modernej kare. To, ze ten tvar bol zjavne navrhnuty nato, aby Vam ho kazdy, kto otvoril dvere na parkovisku poriadne 'opeciatkoval', bolo viac nez zrejme, na taky pablby psychoticky tvar sa ani ochranna lista vymysliet snad neda a skusit to zrovnat, to uz snad koment nepotrebuje. Skratka kto ma starsiu ale spolahlivu karu, nech sa o nu dobre stara, vec je uplne v poriadku: cim dalej, tym je to s novymi autami horsie a kym Vas zlodejska EU s ich psychoidnymi kretenizmami nezacne tahat z kary von, nove auto ani za svet, horsie sa peniaze vyhodit nedaju. Asi by to chcelo stary znamy prostriedok, ktorym je bojkot a to uz v akejkolvek forme.

Míra
2. ledna • 16:07

Bohužel, toto je realita. Skutečně se snaží najít kompromis v tom, aby to vydrželo max. po dobu záruky.

jan
2. ledna • 16:04

Napoprvé se vše vyřešit nepovede. Ale není to otázka konstrukce, nýbrž managmentu, zda to pustí dál do výroby, nebo to vrátí vývoji k dopracování.

ja
2. ledna • 15:41

no uz by sa dalo povedat ze je to v stadiu open beta testu kde sa uz len caka kto sa prvy vy5erie zakaznikom na hlavu a prestane robit zvolavacky, a ked mu to prejde hura vsetci

..............
2. ledna • 14:23

To je známý už od roku, kdy vyjel první Golf3, že kvalita koncernu šla nehorázně dolu, ono koncernový benzínový motory se začínaj sypat už před 200tkm jenže uživatelum koncernu to nevadí, protože jim v servisu "vohnout a lopata škoda jezdit" řekli, že je to normální závada. Motory Tsi jsou největší přešlap koncernu, jenže českýmu ovčanovi to člověk nevysvětlí, ten zas koupí Škodu, protože Pepa v hospodě u piva říkal, že je to nej.

.
2. ledna • 15:07

Takže jakou značku doporučujete? Nějakého francouze nebo japonce, korejce?

pacho
5. ledna • 19:06

určite doporučujem hoci čo, či japonca, či kórejca, alebo žabožrúta, dokanca aj Fiata, ten má aspoň solídne motory, a slušný dizajn.

veto
2. ledna • 22:56

ale kludne aj francuza, napr renault siel s kvalitou velmi hore.
V podstate aj tak nakoniec by som pozeral na to, kto da lepsiu cenu....

Jiří Vrbovec
2. ledna • 23:36

Nejlepší cenu dá ten, kdo vyrábí největší šmejd.
To je tak nějak jasné asi i v mateřské škole.

neovce
30. června • 17:09

To není tak docela pravda, důkazem jsou právě koncern. šmejdy VW a škoda. Koupíte šizený a poruchový zmetek bez výbavy ,navíc s mizernými jízd. vlastnostmi ,ale zaplatíte jako u kvalitních značek které jsou na tom vývojově: motor. podvozky,spolehlivostí a životností nesrovnatelně lépe. Fordy Fiaty Korejci vše koncernu uteklo na míle daleko a nejvíce je to vidět právě v nižší a stř. třídě.

červa
5. ledna • 4:18

to je sice fakt ale renault se kvalitou hodně zlepšíl - nedává motory pouze koncernu PSA ale i pro některé opely,nissany a teď dokonce začali motory renault cpát i do mercedesů
viz článek : http://www.autorevue.cz/mercedes-benz-a160-a-b160... ... http://www.autorevue.cz/mercedes-benz-cla-v-nejle... ... kdyby renault byl šmečka tak by si mercedes nelajznul dávat od nich motory ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Maleček (dj.kure)
9. ledna • 4:00

Tak celkem logicky se Renaultí motory dávají do Nissanů, když mají společnou Alianci. Ono to bude s benzíname obráceně (vývoj Nissanu). A ano, Renault se kvalitou začíná zase probouzet, viz třeba MB Citan (R Kangoo) a motory dCi v MB, nebo Opelech/Volvech.

bigi25
3. ledna • 10:22

To je jasné právě jen těm hloupoučkým děckám v mateřské školce :-D
Každý dospělí ví, že v tržním prostředí se všechno odvíjí od poptávky zákazníků, resp. od schopnosti prodat, takže i naprostej šmejd s vynikající marketingovou strategií může být nehorázně předraženej, protože se mu tou reklamou podaří přesvědčit dostatečné množství ovcí, že je COOL ho mít.
Na druhou stranu sebekvalitnější výrobek neprodáte, když o jeho kvalitách nepřesvědčíte zákazníky. Nenarážím na žádnou konkrétní automobilku, jen tvrdím, že vztah CENA x KVALITA prostě neexistuje, existuje jen vztah CENA x OCHOTA JI ZACVAKNOUT. Chlapci od Porsche by mohli vyprávět...
Navíc hraje roli i národní patriotismus, takže trubky v ČR budou vždycky kupovat Octu a v Reichu Golfa, i kdyby stály ještě o čtvrtinu víc, zatímco v USA nejsou Audiny a Pašík schopný v prodejích konkurovat Japoncům ani nižšíma cenama. Čili podle logiky mateřský školky prodává koncern v USA největší šmejdy, ne? :-P;-)
Toyota může mít v USA dvě svolávačky ročně a stejně se bude prodávat jak housky na krámě - mají ji tam prostě v oblibě. No, a koncern zase v Evropě může prodávat motory klidně úplně bez rozvodů a stejně bude vévodit prodejním statistikám. To totiž není o racionálních argumentech, ale o sympatiích a vymytých mozcích - propaganda má sílu atomové zbraně...

Alois
3. ledna • 0:52

A co robotizace,nízké mzdy,levnější energie,v některé fabrice můžu vyrobit levnější auto při zachování vysoké kvality,ale tomu ty nerozumíš předškoláku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří Vrbovec
3. ledna • 13:31

S robotizací to je víceméně obdobné, ono těch výrobců automatizační techniky pro automobilový průmysl zase není tolik.
Ale dobře, Hyundai něco ušetřil na kontrolních bodech výstupních operací. Naopak je zatížen obrovskými náklady na reklamu ( v ČR 47.000,- Kč na prodaný kus).
Levnější energie v Nošovicích oproti Mladé Boleslavi to také nezpůsobují. Něco udělají mzdy, ale zbytek už jen vstupní materiály, výrobní procesy atd.
Tak copak nám ten výsledek asi zlevnilo?

Jiří Vrbovec
3. ledna • 13:31

S robotizací to je víceméně obdobné, ono těch výrobců automatizační techniky pro automobilový průmysl zase není tolik.
Ale dobře, Hyundai něco ušetřil na kontrolních bodech výstupních operací. Naopak je zatížen obrovskými náklady na reklamu ( v ČR 47.000,- Kč na prodaný kus).
Levnější energie v Nošovicích oproti Mladé Boleslavi to také nezpůsobují. Něco udělají mzdy, ale zbytek už jen vstupní materiály, výrobní procesy atd.
Tak copak nám ten výsledek asi zlevnilo?

Mirek
3. ledna • 14:53

Vidím, že jsi místní nezmar a vůbec nemáš povědomí o tom jak je to s cenami. Zkus si někdy zjistit, kolik ty materiály stojí a potom něco piš. Největší položkou v ceně auta je jeho vývoj, potom příprava výroby a technika (haly, stroje, nářadí), mzdy zaměstnanců. Pokud ti bude na zaměstnance vycházet 10 aut, nebo 30 aut, tak to to je sakra rozdíl. A na to by ses evidentně měl podívat při srovnávání třeba výše tebou vzpomínané Toyoty a konkurence. V roce 2011 se uvádělo, že Ford má na zaměstnance vyrobeno 34 aut, GM 42 aut, WV jen 18 aut. Zisk na hlavu byl u Fordu 39 232 eur, GM 19 510 eur, VW jen 17 880 eur.
A pokud se ti to nezdá, tak zkus vysvětlit tyto důvody:
http://byznys.lidovky.cz/skodovka-se-snazi-snizova... ...

Alois
3. ledna • 14:14

Která automobilka si vyvíjí a vyrábí své roboty jako Hyundai? "Něco udělají mzdy",právě že to dělají ty mzdy,které ničí automobilky hlavně v západní Evropě.

faubléé
3. ledna • 21:52

Fiat například.. A kupují je od něj jak němci, tak frantíci..

červa
2. ledna • 21:22

doporučuji hondu,toyotu a zkusil bych i hyundai už to není ten s*it co bejval a kvalitou převyšuje vw i když vypadá levně

..............
2. ledna • 15:31

Ano doporučiji Japonce, zejména Hondu a Toyotu, mam s nima velmi dobrý zkušenosti. Samozřejmě se k úvahu púřipadá i Kia/Hyu s tim, že musim počítat s tim, že nebude mít tak dobrý zpracování jako Hon./Toy. Určitě ale Kia/Hyu má lepší zpracování jak celej koncern. Těm, co nemají na nové auto, tak rozhodně koupit ojetou Toyotu nebo Hondu, nechat si nejlíp dotahnout z Německa. U těhle značek máte jistotu, že tam nebude něco hodně důležitýho vysypaný. Mladejm lidem, co uděli třeba ted řidičák a schání první auto doporučuju Toyotu Corollu G6 1998-2001, neskutečná raketa ve všech motorizací, dokonalý jízdní vlastnosti a hlavně neni to kasička na peníze, spolehlivost je tam opravdu vysoká.

.
2. ledna • 18:07

Ceny náhradních dílů jsou přesně to, co u mne rozhoduje o zakoupení vozu. A ať to studuji jak chci, tak stále ceny náhradních dílů(hlavně neoriginálních vyhází nejlépe na Škodu a VW a hlavně jsou stále na skladě.

mrazik
2. ledna • 20:32

Drtiva vetsina dilu je u japonskych znacek v servisu maximalne za 2 dny (vetsinu spotrebnich dilu maji na sklade hned), vetsinou k nim jezdi zasobovani kazdy den, maximalne obden. Ceny jsou srovnatelne, neco je levnejsi, neco drazsi. Kdyz jsem objednaval komplet nahradni dily na vymenu tesneni pod hlavou (Toyota D-CAT), vsechny dily byli k dispozici za 2 dny k vyzvednuti.
Nicmene je i pravda, ze dily na japonce nejsou moc potreba, ono to proste jezdi a jezdi a jezdi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tycoon
2. ledna • 20:39

Když díly na japonce nejsou potřeba, proč jste objednával pro Toyotu těsnění pod hlavou ?

mrazik
4. ledna • 8:33

I japonec udela chybu a D-CAT motory trpi na tesneni pod hlavou, proste je to fakt, bohuzel.

Nikdo
2. ledna • 20:49

Japonec se nesype - to těsnění si koupil jen tak jako modlu na stěnu. :-D

..............
2. ledna • 19:21

Díly na Japonce dneska stojí stejně jako na koncern, když vám jde hlavně o díly. Druhá věc je to, že Honda a Toyota moc poruch nemá, tam lijete akorát olej, vodu do ostřikovačů a jezdíte, tudíž ušetříte docela dost peněz za rok. Co se týče Kia/Hyu, tak ty díly na ně být musí, protože ty auta se montujou v SK a ČR, navíc starýho Hyundaie nebo Kiu si nikdo ojetou nekoupí tase kupuje nová, protože se dost zvedli až ted. Díly nikoho, proto zajímat nemusí, když to má v záruce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří Vrbovec
2. ledna • 21:01

Aby to bylo úplné, měl by jste uvést, že pro uznání záruky u Hyundai / Kia musíte absolvovat pravidelné servisní prohlídky, které jsou výrazně dražší než u jakékoliv jiné značky.
A když jsme u toho, v roce 1998 jsem musel prodat tříletou Corollu 2,0 D, protože si s motorem u Toyoty Tschuso nevěděli rady.
Takže Toyotu už vážně nechci a nejen proto, že když se posadím dovnitř, cítím se jako v Asii.

Genesis
22. dubna • 9:43

Ja mam genesisa coupe. Posledna prehliadka ma stala 200 euro s tym ze sa menili vsetky filtre a olej som si doniesol sam takze 240 e. U koktavie 1.6 b bola ta ista vymena s tym ze olej tam dali v servise za 250 e. Mam interval 15000 a obdivujem ludi ktori tam ten olej maju 30000. Presne preto tie motory odchadzaju. Olej strati svoje vlastnosti a nedokaze udrzat sponovak retaze. Retaz sa povoli a preskoci. Ten isty problem ako HTP.

..............
2. ledna • 21:33

Nevím teda, ptal jsem se několik lidí, co si Kiu/Hyu koupili nový, maj to 4roky a na drahej servis si nestěžovali i auto maj v pohodě, co jsem koukal interiér je v pohodě a orezlý to není jako třeba vw sharan z kterýho jdou po 200tkm různý zvuky. No ale uvidí se až tomu skončí záruka a jednou mi to třeba někdo přiveze na dílnu. S tou Toyotou to možný je mohl se tam někam vtěstnat nějaký zmetek, jenže to jsou 2 z 1000, koncern jich má fůru, zkusil bych, ale napřed jiný servis než bych začal prodávat. Já bych si taky koncernový auto nekoupil jejich neustálý šetření na materiálech mě nebaví a o jízdních vlastnostech se radši ani nevyjadřuju, to jsou auta, který jsou konstruovaný pro jízdu po rovině, protože, když s tim trochu člověk řízne zatáčku neví v jakym pangejtu skončí, navíc je to neskutečně tvrdý a skáče to jak koza.

Jiří Vrbovec
2. ledna • 23:32

Z toho jak to píšete by se mohlo zdát, že šetří výhradně koncern.
Předpokládám že máte na mysli VW.
To je bohužel ale naprosto zavádějící úvaha, neboť šetří naprosto všichni bez rozdílu.
Ona šetří i ta Toyota, a to dokonce brutálně. Jinak by ani nemohla být nejziskovější značkou v mimoprémiovém segmentu.
A rada koupit si Hyundai nebo Kiu je mimo mísu úplně.
Tady se šetřilo absolutně na všem odjakživa, už i v době, kdy zbytek světa slovo úspora ještě neznal.
Přechodem od šetřícího VW k odjakživa a na všem šetřícím korejcům bych to příliš nevyhrál.
U korejců, podobně jako u řady dalších asijských národů (mimo japonců) je totiž zásadně špatně už samotná mentalita - pojem kvalita tam nikdo nechápe. Důležité je, že to alespoň chvilku nějak funguje, a kdo od toho čeká víc, ať si koupí víc kusů.
Jinak dlužno říci, že z ty úspory si můžeme sami, chceme VW za cenu Hyundaie, tak se nedivme, že dostaneme obdobnou pikslu. Jinak to ani být nemůže, jedině že by tu kvalitu někdo dotoval.
P.S. Corollu jsme v Tschuso koupili, z neznačkového servisu nás tam poslali zpátky, rady si nevěděli nikde.

Mirek
3. ledna • 12:42

Teoretik amatér? Ty si myslíš, že zisk se dělá nejvíce šetřením na kvalitě? To jsi tedy dost mimo mísu. Zkus si například zjistit počet vyrobených aut na hlavu v jednotlivých automobilkách a s tím související věci. Plácáš tady hrozné nesmysly a věř, že vím o čem píšu.

..............
3. ledna • 0:58

Plácáte pátý přes devátý, vw koncern začal šetřit už v době, kdy vyjel Golf3, to je rok 1994 nebo 1995, nejsem si jistej, kdy ještě většina automobilek jela poctivě a Korejci nevěděli, co to auto pořádně znamená, takže nesvádějte šetření vw koncernu na Korejce. Japoncí na autech nikdy moc nešetřili, kromě Mazdy, ta rezla a rezne do dneška. Když srovnáme tehdejší Crollu E10 a Golfa3, tak zjistímě, že Golf po pár letech zreznul tak, že nepomohlo ani vyvaření a co víc, golfu3 praskaly hlavy na motoru kolem 200tkm, typická závada vw, když jste tomu motoru dal trošku za studena otáčky tak byla schopná odejít hlava klidně i 3x po sobě, samozřejmě v servisu "Vohnout a Lopata škoda jezdit" vám řekli, že je to normální a říkají dodneška. Corolla E10 taky samozřejmě rezla, nebyla pozinkovaná, ale ne tak drasticky jako Golf3 a co víc držel motor, nebyl problém najet přes 400tisíc aniž by odešla nějaká hlava. Celá situace se opakuje i s příchodem Golfu4, kde aspon udělali antikorozní ochranu a vylepšili maloučko motor, kde hlava odchází jen někdy, jenže zase udělali krátkej rozvor na nápravě a Golf s Octavií a Leonem nehorázně plavou, že je to někdy i se v tom zabít. Toyota mezitim přišla s Corollou E11, která exceluje svýma jízdníma vlastnostma a kde ještě víc posílila svojí spolehlivost, Golf se na ní absolutně nechytá. Když se budeme bavit o motorech Hondy a Toyoty, tak tam samozřejmě vw zaostává, protože více ventilová technika jim nic neříká. Ted mi řekněte, kde Toyota s Hondou šetří, protože Civic je na tom pdoobně jako Corolla? No a ted k těm Korejcum, jsou to low cost auta, když někdo jezdí mín tak mu ten Hyu/Kia stačí dá za to polovinu, co u Škodovky, která je low cost auto taky s tim, že škoda si snaží hrát na prémiovku kterou nikdy nebude. Korejci samozřejmě vydrží tak kolem 200tkm-250tkm, člověk kterej mín jezdí to najede za těch 7-8let a za tu cenu je to dobrý bych řekl. Škoda, která stojí 2x tolik ta to ani nenajezdí s Tsi motory, ty pudou před 200tkm do kopru a s těma starejma, kde byl použitej ten řetěz ještě dřív. S tou Corollou vás moc dobře nechápu vy si koupíte nový auto a jezdíte ho seervisovat do neznačkovýho servisu? Nebo jestli jste si koupil ojetýho diesla, tak pak je to vaše blbost ojetej diesl je hroznej vabank, ten je lepší koupit novej, když někdo potřebuje.

Jiří Vrbovec
3. ledna • 12:34

Někomu se líbí Corolla, někdo je z ní zděšenej, proti gustu....
To že Golf III neměl pozinkovanou karoserii u modelu z roku 1991 není nijak překvapující, kdo ji tenkrát měl, že?
Jestli odcházely hlavy nemohu posoudit, neměl jsem ho a lidi kolem si nestěžovali.
Octavii 1 jsem měl (najel jsem s ní 247 000 km), že by plavala mi nikdy nepřišlo, natož že by z toho hrozilo zabití. To si vůbec nedokážu představit, co by s tím musel člověk dělat, ale určitě by to bylo něco výrazně za hranicí určení auta a tím i za hranicí zdravého rozumu.
K těm cenám korea / Škoda. Viděl jste vůbec někdy ceníky? Korea nikdy za polovinu nebyla a dneska už vůbec ne. Pokud tedy nesrovnáváte i10 se Superbem.
Budete asi překvapen jak jste zaspal dobu až zjistíte, že i30 je ve srovnatelné výbavě prakticky stejně drahá jako Golf, Focus nebo 307.

..............
3. ledna • 14:28

Plácáte nesmysly pořád dokola, to je ale pro vyznavače koncernových šméček normální. S tou Corollou, jestli jste si jí koupil ojetou v dieslu, měl jste počítat s tím, že s ní něco může být, kupovat ojetý diesl je vždycky velkej vabank. Sám jsem si kupoval novýho Landcruisera v dieslu a Avensis v dieslu přímo ze salonu a nikdy žádný problém. Mluvil jsem o Golfu3 z roku 1995 a ne 1991, samozřejmě, že nikdo neměl antikorozní ochranu tenkrát, jenže nějací výrobci dokázali vyrobit auto, aby rezlo mín a někomu to pořád rezlo jako v roce 1991, zarážející je to jaktože vw golf3, když je to tak prémiová a dobrá značka tolik rezl. Samozřejmě, že vám nepřijde, že Octavia plave, když jste jiný auto ani neřídil jako většina koncernistů. Ten zázrak z Bolky jsem taky jeden čas měl ve 2.0, po rovině to nějak šlo, ale jakmile s tim člověk zajel někam na klikatou okresku tak se bál, co přijde a stačilo jet víc jak 70 a cítil jsem se v tom, že každou chvíli skončim v příkopě nebo nedej bože na stromu. Tohle u Coroll a Civiců neexistovalo vedly stopu tak jak člověk chtěl, prostě precizní Japonská práce. Když otevřeme ceník Kia/Hyu, zjistíme, že je to levnější jak škoda to akorát vy koncernisti si pořád nechcete přiznat, ale já to chápu, že pro vás koncernisty je těžký se vyrovnat s realitou, která už nejde zakrýt ani přes saze z motoru Tdi.

Jan
9. března • 18:16

Mám scouta r.v2008 2.0TDI.naj.166500km len pravidelný servis po15000km a všetko ok.ziadne zavdy ani poruchy.tak o čom píšete?

Jan
9. března • 18:12

Mám scouta r.v2008 2.0TDI.naj.166500km len pravidelný servis po15000km a všetko ok.ziadne zavdy ani poruchy.tak o čom píšete?

červa
5. ledna • 4:15

nikdo neměl anit korozní ochranu? co to plácáš? :D co audi 100 nebo mercedesy? :D

Petr Maleček (dj.kure)
9. ledna • 3:46

A všichni francouzi v základu!

MajklGT
3. ledna • 19:06

Muzu se zeptat v cem jsi jiny? Ty se zase "modlis" k japoncum.
Co tak pozoruju na forech jsou: a) koncernisti VW, ovcaci, de***
b) uctivaci japoncu
c) ty co maj radi frantiky - ty jsem nevidel "vykrikovat"
d) ostatniNa diskuzich se ve vetsine pripadu ozyvaji "uctivaci" japoncu a urazi tu vsechny kdo si koupi jakekoliv koncernove auto.
Ve svem okoli znam x lidi co maji skodovky a nikdo se k nim nemodli, znam ale taky x lidi co maji japonce a skoro je uctivaji.To co pises o O1 neni pravda, to ze to neni zavodak s excelentnima vlastnostma polemizovat nebudu, to si snad nikdo nemysli. Ma jak slaby tak i silny stranky.Mam zkusenosti jen s 1.9 a 1.6 kdy svete div se tak 1.6 neumrela po 200tis km, ale vpohode jela dal. Kamarad mel toledo 1.8, tez se dozilo 250tis bez uhony. Bohuzel je muj nazor subjektivni jelikoz nevim kolik aut postihlo praskani hlav...ale z meho okoli nikoho.Psat tu ze u vsech japoncu staci jen vymenit olej a jezdit je nesmysl. Kazdymu vyhovuje neco jineho ne? Budu li si chtit uzit sportovni jizdu urcite si nevyberu skodovku, ale jako rodinne auto to podle me neni spatna volba...

nemajitel škod
6. února • 21:16

Ano to chápu oni totiž ty japan auta jsou z mnoha důvodů opravdu hodné obdivu :-)
Ale aby řeč nestála ,ostatní značky třeba iItal. Fiat ,Franc. Renault , Ford ,KIA o také Německém Audi ani nemluvě ,vše už je dnes kvalitou jinde uctívaný "koncern" totiž padnul na úplné dno. I pro Americký trh už se v posledních letech stal VW synonymem nespolehlivosti ,že se uprděné (u nás vždy NEJLEPŠÍ) - fóbie a ochcávky svezly s ním mi popravdě ani nějak líto není.

..............
3. ledna • 20:59

Já se k Japoncum nemodlím, líbí se mi i motory od Alfy Romeo jsou výkonný a jízdní vlastnosti mají taky dobrý, mam rád Volvo a Saab svýho času, byt Volvo má dobrý jen dieslový motory. Jenže tohle se nedá říct prostě o vw ten má motory poddimenzovaný, hlavně benzínový, jedinej použitelnej 1.8t od Audi. Pak 1.9 Tdi 66Kw a 1.4 16v do Pola. Nejhorší na tom všem je jak vw o sobě tvrdí jak jsou špičkový, když výsledky tomu neodpovídají. Praskání hlav bylo úplně normální, protože ty motory nejsou vysokootáčkový a když je vyženeš za studena do otáček tak se to stane, tím netvrdím, že je to správně motor za studena honit do otáček, ale, když v kopci musíš předjet třeba kolonu kamionů, tak musíš, znám v okolí 4lidi, co se jim to stalo a i na diskuzi se o tom pár lidí bavilo, ty motory prostě nejsou stavěný na hrubší zacházení. Uživatelé Japonských aut se smějou koncernistum za to jak jsou neznalý a věří těm kecum od vw, kdy jim hustí do hlav neskutečný blbosti, navíc se s nima nedá normálně komunikovat a pořád se naváží bud do Fordu anebo do Kia/Hyu. Problém je ten, že Ford tyhle foukaný motory zvládnul líp než celej vw a Kia/Hyu jsou low cost auta, který se měří se škodou a Kia/Hyu je na tom líp jak Škoda. Octavia I samozřejmě měla jízdní vlastnosti oproti třeba zminované Corolle nebo civicu tragický, bodejd by ne, když v Bolce první, co navrhují je velkej kufr a na podvozek a jízdní vlastnosti úplně kašlou a to je u všech modelů, dokonce i Fabie, kde je to zbytečný mít velkej kufr, nicméno v Octavii I bych se bál převážet i rodinu díku tomu jak je v zatáčkách nestabilní díky tomu krátkýmu rozvoru. Po motorický stránce, když začnete pořádně jezdit a používat motor 1.4 16v v Polu nebo Fabii, která absolutně stímto motorem nejede a ježdění je s tím adrenalinový sport nebo pak 1.6 16v v Octavii, kde to je to samý jak ve Fabii (v Leonu a v Golfu je to trošku lepší), tak zjistíte, že po 200tkm ty auta mají hrozný projev, různě skřípou vržou a motor vydává strašný zvuky, to nemluvím, že u fabie člověk pořád mění každej rok stabilizátory a ložiska. U Japonců je to tak, že do 200tkm lijete jen olej a vodu do ostřikovačů a pak ve 200tkm vyměníte nějaký ložisko rameno nebo kloub a jezdí se dál.

rumpeak
22. června • 8:17

M2l jsme Citroen C1, což je vlastně Toyota Aygo a první ložisko odešlo po 70 000. (druhé do páru pak po 90 000). 200 000 určitě nevydrží. A výměna kotoučůa destiček každých 50 000 km.

VW
4. ledna • 9:04

Volvo mělo dobré naftové motory pokud používalo své 5válce D5, ale to už je dnes historie! Teď už 4válce PSA , Renault a zase používá podvozkovou platformu Ford! Kde v minulosti byl hliník, tam dnes plech, kde dříve zinek, tam dnes jen základ! Údajně kvalitní Volva skončila v letech 2008-2010!? Jen snad stále špička vzhledem k bezpečnosti!:-/

Petr Maleček (dj.kure)
9. ledna • 3:47

Co je špatného na motorech Renault? Francouzská HDi a dCi nejsou vůbec špatná řešení, moje dCičko má naběháno už 280 tisíc a zatím nevydává jediný zvuk, který by naznačoval problém. Přede jako kotě.

Robert
11. ledna • 19:57

HDi je dobrý motor. Ale ten interier francouzů je strašný

MajklGT
3. ledna • 23:03

Alfy jsou pekny, ale ne zrovna moc odolny. Neni to auto pro kazdyho.
Uprimne nevim co o sobe VW tvrdi, ja nedam na reklamy, krom toho ktera automobilka se necim nechlubi? Podivej nevim jak ty a ostatni ja motor zastudena netocim nikdy, ano nejsou vysokootackovy ale tohle neprospiva zadnymu motoru. Netvrd mi ze hned za barakem ma kazdej velkej kopec plnej kolon. Tak to nastaruju a necham chvilku "vybrblat" i kdyz to taky neni uplne ono porad je to lepsi jak tomu davat ceres. To se nezlob ale je to rukama. Vyjadri se k mi k Fordu.. Nepadlo tu jedniny slovo. Zrovna Fordu se myslim naftovej dvoulitr? Moc nepovedl... V cem je H/KIA lepsi jak Skoda?
Ohledne O1 nejsi uplne spravedlivej ta vychazela z golfa tak je jasny ze nemohla byt lepsi nez treba Passat, to urcuje VW, ale takova tragedie to teda neni. Ohledne vzrani a skripani... ono obecne u vsech aut zalezi jak se k tomu kdo choval. Kamos mel O1 s 470tis km(ve 320tis se teprv delala spojka), vse puvodni jak turbo tak i vstriky. Choval se k ni jak mel.... Jak paprda s tim teda rozhodne nejezdil..
Motor nevydaval strasny zvuky, ale nejakej zvuk se obcas ozval to je pravda. Bratranek prechazel z naftovyho Galanta a byl rad ze se ho zbavil, s motorem porad problem i po go... nelze to pausalizovat.

..............
4. ledna • 14:36

To netvrdím, že Alfa je pro každýho, tím konstatuju, že se mi líbí jen Japonci. U Alfy si musíš zjistit jakej motor drží a jakej ne, pak to máš lepší jak nějakou koncernovou plečku. Já teda nevím, ale já, když je to nutný motor za studena vytočím, když někoho potřebuju předjet a nikdy jsem tím Japonskýmu motoru nikdy neublížil, jen si hltnul trochu oleje. To se dost dobře nedá říct o vw motorech ty prostě do otáček nejdou hlavně za studena a když už se ten motor ohřeje, tak to taky není žádná sláva, ten motor je prostě podprůměrnej a poddimenzovanej, takže rukama to opravdu není, je to tím, že vw neumí vyvinout pořádnej kvalitní benzínovej motor. Fordu se třeba naftovej dvoulitr nepovedl, ale takový Focus I je auto s dobrými jízdními vlastnosti a s benzínovým agregátem 1.6 se taky nemá za, co stydět, to se o Golfu4 a Octavii I tvrdit nedá. Octavia I, je tragický auto, kde jsem se skoro u každý setkal se závadami typu: zvlněných koutoučů, vůlích v silentblocích předního příčného stabilizátoru, zatuhlých stěračů, prorezlého výfukového potrubí, vadných zapalovacích cívek, ale to jen u motoru 1.8i a 1.8t, závady vnějšího osvětlení, vyvlečená táhla řazení atd..., to je výčet jen některých, mohl bych klidně pokračovat. Samozřejmě, že když k tomu přidáme krátký rozvor nápravy s tím související i záludné jízdní vlastnosti, k tomu malý účinek brzd a nedostatečný výkon benzínových motorů, kdy použitelný je jen 1.8t a 2.0, dostáváš podprůměrný auto do kterýho budeš sypat obměsíc nějaký peníze, protože to opravíš jednu závadu a přijde druhá. Co se dieslových motorů týče tam nemam od roku 2000 žádný námitky, dynamiku měly dobrou a i něco vydržely, jenže k čemu je v tomhle pekáči dobrý agregát, když má tragické jízdní vlastnosti. Tvůj kamarád s OI, mohl klidně najet takovéhle km, to je na dieslový motor úplně normální a není to třeba vyzdvihovat, ale nechtěl bych vědět, kolikrát, co měnil z mnou jmenovaných závad. Samozřejmě, že milovníci koncernových aut měli vždy Japonce s dieslovym motorem (zajímalo by mě, proč ne nikdy s benzinovym), který jim vždycky nějak záhadně blbnul, ale ostatní si nikdy nestěžovali, to je u nich normální.

Petr Maleček (dj.kure)
9. ledna • 3:40

Pro změnu ještě do nedávna snad neexistovala méně bezpečná auta, než ta japonská. Bezpečnost nula, hlavně že to točilo 10k a mělo VTEC. A ještě to bylo hnusný a designérsky totálně nudný (v podstatě design 0). O pohodlí a odolnosti konstrukce/antikorozi nemluvě. Na tohle zase zlatí francouzi, bezpečnost, pohodlí, konstrukčně a mechanicky držáci. Bohužel, zase třeba problém s elektrikou. Koncern je takovej střed, většinou funguje.

MajklGT
4. ledna • 16:31

Me jen prislo zvlastni zminovat tu alfu a na druhe strane zminovat neodolnost koncernovych motoru...
On je celkem rozdil v opotrebeni tepleho a studeneho motoru.... je to na tobe jak se chovas ke svemu vozu.
Znas nemoci Octavii a co trebas Civic? Ten zadnymi netrpi??
Ja teda uprimne nevidel jedinej rezavej vejfuk na octavii 1 (mluvim o TDi) Mel jsem 16 let starou O1 a vyfuk byl puvodni. Tim kamaradem jsem myslel ze kdyz se k tomu chovas slusne tak i spojka vydrzi 300tis a turbo klidne cely auto.
Investice:
Mel jsem 5 let O1 moje investice za tu dobu: oba predni cepy (byly tam jeste puvodni), Prava kostice, silentbloky, novy vlnovec prvniho dilu vyfuku (mech poskozen), zadni cidla ABS, dve stahovacky, cisteni regulace turba, rozvody, zadni kotouce + desky. Auto bylo absolutne bez koroze.
Kamos O1 6let - zadni loziska, spojka, zatuhly sterace ktery jen namazal, poloosa, GO starteru a altiku, cepy, silentbloky + kosti, zadni tlumice,
Tak ti nevim, moc jsem do toho nenasypal. To se pak na me nezlob ze se ji budu zastavat.Pokud si myslis ze ten kdo ma koncern je automaticky milovnik pak mas dosti omezenej nazor.. Druhej kamos je presne tva krevni skupina, zacal napred na fiatu 128? pak mel nejakeho misaka - ten byl porad rozebranej, pak koupil Supru MK3 3,0 kde okamzite nasledovala GO (tam je to snad pravidelne po urcitych km, co rikal...) a ted ma jeste MX5. Na normalni jezdeni ma Thaliu :)
Dost by me zajimalo kolik motoru treba z CRX prezilo bez GO 200tis?
Vylitas vse a je jedno kdo to vyrobi.
Jeste ohledne tech chlubeni automobilek, doporucuju zkouknout par reklam. U hyundai maji "poslani vyrabet nejkvalitnejsi auta na svete", .. "spickova kvalita vozu" atd.. to ti nevadi?
Zaruka 7 let u KIA je tez krasna, ale je dobre si precist podminky...
V kostce, lzou vsichni.
Je videt ze uz svuj nazor ze koncern neudelal jediny slusny auto asi nezmenis, nevadi.
Preji ti spoustu spokojenych km se svym vozem. Ja bych ho uprimne po tobe nechtel. Nic ve zlem.
Ja uz jsem koupil a jen cas ukaze jestli to byla dobra volba, kdyz ne pujdu jinam :)
Mej se hezky.

faubléé
4. ledna • 0:59

Alfy jsou pekny, ale ne zrovna moc odolny. Neni to auto pro kazdyho...
a přesně o tom to je, každej má to svoje a s ním i svoje zkušenosti, každej chce od auta něco jinýho a každej se k němu i jinak chová..

Jiří Vrbovec
3. ledna • 16:57

Corolla byla samozřejmě nová, kdyby byla po někom, tak závadu nepřipisuji výrobci.
Servisovaná byla u prodejce, teprve po několika bezúspěšných opravách a nabídce výměny motoru jsem se ze zoufalství obrátil na známého co má neznačkový servis, nicméně se ani tam na nic nepřišlo a tak šla do bazaru. Tolik k Toyotě.
Golf 3 se začal vyrábět v roce 91 a tomu počítám odpovídala nějaká úroveň protikorozní ochrany. To patrně v různých obměnách platilo po celou dobu výroby modelu, tedy až do roku 97, ročník 95 nevyjímaje.
Proč. nebo jestli to rezlo nevím, neměl jsem ho.
Nepředpokládám, že by někdo někdy uváděl, že je VW prémiová značka. To jste vyčetl kde?
Myslím, že na zjištění, že auto plave není třeba řídit auto jiné. To se snad pozná i bez toho, notabene když je to o život, jak jste psal, nemyslíte?
Ty ceníky musíte číst pozorně a umět porovnat, jinak nic nezjistíte.
A pokud se koncernista pozná podle toho, že vlastnil jednu Octavii jako já nebo Vy, tak jste koncernista přeci také, že.
I když já bych spíše řekl, že fanatický antikoncernista...

Rover623
5. ledna • 9:52

Já bych vám nechtěl brát iluze, ale ten diesel v té vaší Corolle nebyl od Toyoty. Toyota v té době neměla vlastní naftu, dávala buď Isuzu nebo jako ve vašem případě, motor z produkce VW. Takže to neopravitelné auto, mělo mírně modifikovanou naftu z produkce VW. Po tomhle průseru, kdy motor od VW stál za... a ten od Isuzu byl ještě horší se Toyota pro naftové motory spojila s Peugeotem a Citroenem (Peugeot vlastní Citroen, takže jde prakticky o stejný podnik).

Mino
3. ledna • 11:21

Japonci šetří už taky pěkně dlouhou dobu, ale na motory si většinou dávají velký pozor. Na Primeře P11 (1997) jsem měl např. plastové ložisko stěrače, které se samozřejmě hodně rychle vychodí a jediná možnost je originál za 1600 Kč nebo kovové ze staršího modelu P10. Jsou to takové blbosti, ale hlavně člověk nezůstane stát a oprava (byť drahá vzhledem k tomu, o jakou prkotinu jde), ho nezruinuje.

červa
2. ledna • 14:40

ještě že lidi typu " Pepa v hospodě u piva říkal, že je to nej." nemusim B-]

wolff
2. ledna • 14:04

Redakce, to je trapné a laciné... Jediná zásadní informace je, že VW zákazníci neutíkají, všechno ostatní je jen laciný pokřik...

Mirek
14. června • 20:17

1,6 tdi mají super EGR!!! To už i ''blbej'' Fiat je na tom lépe.

Sajbr
1. listopadu • 18:27

2.0 TDI CR je to same :D (předpoklám že je problém s umístěním a že ten shit nejde ani vyčistit)

červa
2. ledna • 14:19

wolffa si nevšímejte je určitě vlastníkem ( nebo zastáncem) koncernové sračky volkswagen a nemůže to rozdýchat :-D:-D sám jsem zažil novýho transportera s 30000km a prasklou hlavou
a to o Hyudaiích jak se říká že to jsou sračky nikdy u nového auta nestalo

jandaxx
2. ledna • 19:49

Přesně. Wolffík je jasný koncernista:-D Stačí se kouknout do garáže na jeho posty. K TSI se modlí 3x denně.

Pepik z Čechystánu
2. ledna • 13:46

DAS AUTO :-DZnovu gratuluji všem majitelům TSI :-D

Smrták
24. ledna • 18:50

Neni zač.:-)) Mám Fabii 1,2 TSI a absolutní spokojenost. By mi zajímalo, kde se tenhle blábol o řetězech vzal. Dosud nikdo neukázal jedinou fotku údajně poškozenýho motoru. Ty motory jsou naprosto fantastický. Nízká spotřeba, zátah od minimálních otáček. Díky objemu 1,2 nízké povinné ručení. Do kopce táhne jako bejk. Pro Fábii ideální motorozice.B-]

Lachim
30. dubna • 23:29

Ty jsi kreten..... Pises hovna, tech skocenych 1.2 jsem delal mraky

nemajitel škod
6. února • 20:39

Tento údaj.jak vy říkáte (blábol) prosáknul ze servisních středisek slavného "koncernu" kde se běžně dělají první orig. rozvody z prvovýroby již po 10 000km ! následně každých 20 max. 30 000 tj.prakticky každou prodl. výměnu oleje. Že je to většinou bez vědomí majitelů těchto aut (tedy asi i vás) je už tak nějak folklórem této značky. Dost často se ale v mezidobí těchto oprav vyskytují jiné ještě vážnější poruchy a mezní opotřebení skvělých Tsi motorů ,takže prodloužené výměny na které se to většinou svádí ,jsou u VW a (škody peněz) celkem podružné. Tedy vaše absolutní spokojenost bude (jako u mnoha jiných maj. VW a škod) nejspíše jen dočasný - při velmi slušném zacházení s vámi nejspíše vaše Tsi najede cca. takových 150 000km možná i něco málo víc . Suma sumárum asi tak 6-7krát rozvody a pak pá , další nezbytné serv. úkony budou vzhledem k celkovému opotřebení a stavu vozu a samosebou cenách servisu koncernu :-( už naprosto nerentabilní. Jen pro info a představu : na kvalitních značkách Subaru,Honda,Mitsub.Toyota atd. kde je také použit rozvod řetězem se rozvody neopravují vůbec ,vydrží bez problémů celou životnost auta třeba 500 000km ale často i mnohem déle : to je totiž pravý smysl řetězu v rozvodech BEZPORUCHOVOST ,BEZÚDRŽBOVOST . VW a škoda měla tedy z tohoto pohledu radějí zůstat u gumových šráků a také se k nim nejspíše vrátí .To už bude ale celkem jedno u vozidel narvaných nespolehlivou elektronikou na životně důležitých místech - (kurvítka) ,mech.dílech odrbaných v životnosti na hranici záruky atd... na tom už tak moc závležet nebude. Záměr "koncernu" prodávat stále více nových aut s menší životností ale díky zaslepeným fanouškům značky VW ale především škoda však zatím kupodivu stále vychází.

Jano
17. února • 11:31

Ahoj,takze som jeden z tych "stastnych", ktori si kupili 1.2 TSI motor. Po 25 000 KM kompletne vymena turba, po dalsich 25 000 km dalsia kompletna vymena turba, po dalsich 1000 km kompletna vymena kablov co idu ku svieckam, mam známeho v servise, otvorene s nim kecam ohladom týchto motorov, tak mi sam poradil, idealne sa toho zbavit asap. Ked sa to zacne kazit, uz tomu nie je konca kraja.

Peta
17. března • 9:09

Asi na prd znami ked VAs neodradil od kupi toho motoru a asi nieje moc otvoreny???
Len tak pre zaujimavost normalne nekomentujem ale chytrost niektorych az dojima. Vlastnil som Fabiu 1,2 HTP najazdenych 215000km bez problemov jazdi dodnes jedina oprava je vymena spojky. Teraz vlastnim dva Tourany 1,6 FSi mam 225000km super auto trosku slabsi motor na tu vahu ale inac super a tiez bez poruchy a ten druhy 1,4 TSi 125kW DSG je to Cross momentalne 175000km a bez mensieho naznaku nejakej chyby. Vsetko funguje tak jak ma. Na rovinu vzivote som rozvody nemenil ale je pravda to ze som nikdy nevlastnil auto s remenom ale s retazom a nechcelo by sa nahodou zamysliet nad intervalom vymeny napinacej kladky???

Mirek
14. června • 20:12

Táhne jako bejk??? V čem jste jezdil před tím??? Proti 1,2 htp 6V je to lepší, ale takhle línýho bejka bych odvedl hned na jatka. O dobrých motorech tu pište, až budou mít najeto 300000 km a více tisíc bez fatálních poruch, zatím to tomu ale nenasvědčuje.
30000 km výměny oleje jsou blbost hlavně u takhle nadupaných malooběmů. Výrobci nepotřebují aby vám ty auta vydržela 500000km. Proto tyto servisní intervaly. A 5W-30 olej??? No moc vysokou teplotu nevydrží. 5W-40 je určitě vhodnější a pro ty kteří to honí jak nadmutou kozu tak 5W-50, ale není olej jako olej. Určitě bych řešil např. ARAL, německý CASTROL, LIQUI MOLY, STATOIL a pod. Osobně poznám auta která jezdí v těžkých podmínkách a mají už 500000 a více km na svojich tachometrech s původním turbodmychadlem a na 15000 km servisní interval není potřeba dolévat motorový olej, protože začíná na max. a při prohlídce 15000 km je to uprostřed min. - max.
Ale vše je věc zkušeností a názoru. Kdo chce kam, pomozme mu tam.

Pavel
19. února • 21:34

Blabol to neni, mam retez+vodici listy a napinaky meneny uz 2x...vzdy vydrzi cca 10 000 km, pak starty jako u sekacky. Skoda mlzi a v servise delaji jako by nic a nechteji to jako reklamaci uznavat a tvrdi ze je vse v poradku, ze se jim zavada neprojevila. Pockaji az po zaruce a pak v ramci kulance bud zaplati celou opravu...nebo jen cast opravy. Mam Fabii 1,2 tsi r.v.2010.

Václav Remuta
5. března • 9:46

Mám Octavii 1,2 TSi 2010,
ujeto 47816 km
totální destrukce motoru (přeskočený řetěz).
Mohu zaslat foto bloku a hlavy.
Máte zkkušenosti s kulancí?
Děkuji.

Tom
12. ledna • 10:46

Dobrý den, koupil jsem v roce 2011 uplně nový automobil Škoda Roomster Scout, 1.2 TSi. V současné době najeto 40000 km a motor KO po přeskočení rozvodového řetězu. Dle mechanika problém každého třetího TSi. Dost špátný přístup společnosti Škoda a to dobře vědí, že uvedený řetěz stojí za ....!!!! Co třeba svolávací akce????

cerva
2. dubna • 16:40

:-D:-D:-D kdo chce kam pomožme mu tamB-] když už octavii tak jedině s dieslem !!!! má větší sílu menší spotřebu a větší výdrž :-P

Tomáš
5. února • 0:25

Pár vteřin na youtube a hnedka jsem našel fotek jak mraky. Tady máš video, kde se to týpkovi potkalo: http://www.youtube.com/watch...

Hloupej Honza
4. ledna • 12:30

A neměli tyhle problémy i lichokopytník HTP? Nízký tlak hydraulického napínáku po startu?

Mino
4. ledna • 15:40

Tak nízký tlak napínáku měly i Primery P11, jenže přesto to bylo celé tak robustní, že to těch pár set tisíc km dalo (a to i přesto, že to chrastění po startu tam byla v podstatě vlastnost).

Hombok
4. ledna • 12:50

Přesně tak, těch 1.2 jsem viděl v různých servisech přeskočených už mraky, asi tam měli dát řetěz ze 120, ten byl obrazně napořád.

ObiWanKenobi
3. ledna • 17:04

Dakujem za gratulaciu. Mam Scirocco 1.4 twincharger, 126 000 km a zatial ziaden problem.Chyba bude asi vo vodicoch, myslia si, ze Scirocco je nieco viac, ale ja ho beriem len ako krajsi Golf. Jazdim s nim rychlo, ale nikdy nie ako hovado ;-)

pacho
5. ledna • 19:04

podaj si športku, také štastie hoci kto nemá.

VW
3. ledna • 17:25

Jasně, doufej že tě ten nahoře má rád!

pepe
3. ledna • 7:10

Mal som golf variant 1.4 TSI 170k, najazdených 135 000 km ked odišli rozvody. Cena opravy vo VW servise bez kulancie 400,- EUR. Dovtedy len pravidelný servis. Motor je to excelentný, čo sa týka jazdných vlastností, priemerná spotreba 7,1l. V nižšej strednej triede nemá konkurenciu ani u japoncov, ich atmosferické 1.6 a 1.8 sú síce bezporuchové, ale jazdné vlastnosti o dosť horšie (máme v rodine aj corollu 1.6).
Ďalšia výhoda VW je servisný interval 30000KM, takže aj napriek problému s rozvodmi, som kúpil znova VW golf.
Raz na fore tu niekto výstižne napísal, že každý majieľ Kie by chcel mať Golf, ale ani jeden majiteľ Golfa by nechcel Kiu.

OREL
23. března • 16:37

170K se nevyrabelo ale ok

OREL
23. března • 16:35

170K se nevyrabelo ale ok

Marek
29. prosince • 23:19

Áno, utešovať sa, blahoželám k nudnému životu so starosťami s VW. Mám Kia a nechcem Golfa, tak nevkladaj svoju ideológiu o super aute iným. Kia už dávno predbehla VW, treba to prijať ako fakt. Alebo zase a znova utešovať sa, že to nie je pravda...

seky
23. května • 19:20

Ze kazdy majitel Kie tuzi po Golfe! To myslis naozaj vazne? Ja planujem kupu auta a asi pojdem do Kie a na ten tvoj "skvely" Golf sa nepojdem ani pozret! To si len Golfisti vymysleli take heslo ktore je ale uplne momo realitu. Ale pobavil si aspon!

Kubo
16. ledna • 10:07

To je uplna paradicka, Kebyze si v Norsku za polarnym kruhom so svojim autom (ako ja minuly rok) a preskoci ti retaz, neviem ci by si si pochvaloval, ze na slovensku ti to opravia len za 400 € :-), ved tu ide o spolahlivost, nie o cenu opravy, nemozem ist s autom na dlhsiu trasu, lebo neviem kedy sa rozsype motor? S prepacenim, mali by vratit peniaze kazdemu , kto si kupil auto s TSI motorom.... hanba celeho VW koncernu, a ze to nadalej predavaju akoby sa nic nedialo?

Krovak
23. prosince • 23:14

Výhoda servisní interval 30000km? Tak zrovna na to dojely všechny dCi od Renaultu. Ale to bylo v r.2001, takže jestli něco podobného vymysleli v VW o 8 let později, tak jsou nepoučitelní idioti. Jasně, není to nafta, ale benzín, takže se dá očekávat menší zatížení oleje, ale i tak. Kvůli tisícovce ročně pohřbít nerepasovatelné benzínové turbo předčasně...prostě idioti...

TeRmIxXx
24. července • 22:37

prd vymysleli o 8let později... longlife interval mám na IV golf rv. 2000
Ale nevěřím a měním dřív.... Sychr je sychr...

mp
6. ledna • 20:52

Tak je pravda, že o výměně řetězu u těchto motorů nic nepíšou asi jako, že se nemusí měnit. Když jsme kupovali Rapida, řekli nám, že nyní je řetěz údajně odolnější proti vytahání a tedy i přeskočení, nicméně doporučili měnit řetěz stejně jako hadrovej řemen, tedy klidně již po cca 80 tis.Km, pro jistotu. Cena výměny údajně není dražší jak výměna toho hadrového. Asi i jiný lidi to moc neodrazuje, protože jich poslední dobou jezdí jak máku.

gojan
3. ledna • 18:32

Vážený pán pepe,
"jazdné vlastnosti" , tu ide o podvozok, ale nie o motor. Troška ste to pomiešal.
Na budúce si volačo prečítajte o konštrukcii aut.
Ahoj

choze
6. ledna • 9:46

Takže potom aj auto bez motora s výborným podvozkom má skvelé jazdné vlastnosti. To by mali prednášať aj na technických univerzitách.

Čuňas
3. ledna • 17:15

Nic ve zlym, ale sundej ty klapky z očí.:-D

Petr
3. ledna • 7:34

Udivuje mě, že se divíš, že ti odešli ve 135 000 rozvody když se mění standartně ve 120 000 takže bych se nedivil kdyby ti odešli znova když je neměníš :-)

Lachim
30. dubna • 23:26

Ty jsi kreten, motory 1.2 1.4tsi nemaji servisni interval na vymenu rozvodu...

pepe
3. ledna • 7:41

Peter kde si na to prišiel, že sa mali meniť po 120 000km? Auto absolvovalo kompletný predpísaný servis v originál VW servise, ale nikde ani v servisnom manuali som nenašiel, že by sa mali meniť po 120 000km.

Petr
3. ledna • 8:19

V Každé servisce je psáno kdy se mění rozvody a zpravidla je to těch 120 000km a je to všeobecně známý fakt. Nevěřím tomu, že zrovna u tebe to psáno není. Nicméně by mě tedy zajmalo kdy myslíš, že se teda rozvody mění? Nebo myslíš, že rozvody vydrží celou životnost auta??

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jack
22. února • 18:22

pokud je na rozvodech řetěz tak má stejnou životnost jak motor.

16. srpna • 9:24

Je rozdíl mezi ozubenými rozvody a rozvodovým řemenem.. od toho bych se asi odvijel. Řemen každých 90 stará verze nove koncerny 210 000 najetých km a řetězový rozvod dle opotřebení já doporučuji měnit po 220 000

Viliam Balaz
18. března • 14:55

Jo mas pravdu rozvody se meni U Koncernovych aut plus spousta dalsich zavad Rozvody se meni i na motorce Kupodivu se vubec nemeni na Suzuki Swift 2005 a to jsem nespadnul z mesice. Vymena neni rpedepsana vubec Ma hydrodynamicky napinak a auta se 400 tisic km to nerešili vubec. Muj swift sice nevypda jako rally ale 250 tisic prakticky bez zavar krome rozbitych gumenych bloku predni napravy a sem tam nejake ložisko Nemenil bych to auto nikdy za koncern :-)

pepe
3. ledna • 8:52

Práve preto tam bola reťaz a mala byť na stálo. Výmena je predpísaná len pri motoroch ktoré majú remeň. Prečo by ich teda v servise v rámci servisky nemenili?
Máš na to aj nejaký dôkaz, že to malo byť 120 000km?

Petr
3. ledna • 8:56

Tak to se ti omlouvám zda tam byl řetěz moje chyba...nicméně kolega má taky TSI a když se mu ozval řetěz zajel do autorizáku a tam mu jej vyměnili i po záruce jako výrobní vadu. Což je ze strany automobilky fér.

pepe
3. ledna • 9:00

OK

pacho
5. ledna • 19:03

pepé, tak Ťa obdivujem, že si mal odvahu kúpiť zasa golfa. Je to sila, čo ten DAS auto, nás nič nezlomí.

yoggi
2. ledna • 19:57

dakujem ;-)

Mégane GT
2. ledna • 19:17

Jen bych to DAS AUTO přejmenoval na DĚS AUTO.

Říci adam
10. října • 20:06

Dobrý denDas Auto,to funqovolo do 2001,pak jen vw.delam v Německu:a vše auta od vw(audi,vw)jen v podbehu reznou,tak si raději koupím Japonce:ať se jim daŕí.tem skodovakům a vw fandům,servuss

Karel
6. února • 7:18

Je mně 68 roků, vlastnil jsem škodu Populár, Trabanta, dva Warburgy com., dva Opel Corsa a Ford Fiestu. Nikdy s těmito auty nebyl žádný problém, jen výměna klínového řemene, oleje, žárovky, gum, a to jsem na každém najel průměrně 100 tis.km. Na důchod jsem si pořídil na radu syna konečně pořádné auto VW Golf plus 1.2 TSI. Vydrželo dva roky (najeto 28000 km). Pět dní po uplynutí dvouleté záruky odešel motor. Naštěstí jsme si při koupi "VW das Auto" připlatili za 7 tis.Kč ještě dva roky záruky. Auto je již druhý týden v autorizovaném servisu. Propálené ventily na 1 válci. To by se mohlo stát až tak po 200 tis. km, možná. Chudá směs odejdou ventily, bohatá píst. Tak jsem zvědavý jestli tedy při opravě přezkouší když už je to rozebrané na mašince zbývající vstřiky a jestli přebrousí hlavu. Ono to snad ani jinak nejde. Uvidím. Jinak uvažuji, abychom na dědině nebyli bez auta že zakoupím ještě náhradní z bazaru Ford Fusion pro jeho jednoduchost.

kristina
12. ledna • 10:12

Bohuzel mame s 1.2 TSI golf z roku 2013 podobny problem. Zakoupen u Das welt auto jako predvadeci vuz na jare 2014. Do ted nas 4 odtahovali, 2x samovolne spousteni ventilatoru, 2x chypa EPC, kdy se auto rozjelo a za jizdy vypnul motor a jiz neslo nastarovat, coz uprosted provozu nebylo nic moc. Chyba se zda byt v jednotce palivoveho cerpadla. Nastesti je auto stale v zaruce, ale uz mu proste neverim ...

Smrták
24. ledna • 18:57

Jsi hloupý.

Doporučujeme

Články odjinud