Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Po víkendovém naznačení podoby nového Volkswagenu Golf R se dnes na světlo světa dostaly první obrázky a také podrobnější informace. Takže kromě toho, že si můžeme ostrou novinku prohlédnout, už přesněji víme, na co se těšit. Golf R nové generace vypadá velice slibně.

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Dopředu bylo jasné, že pod kapotou bude dvoulitr TFSI naladěný na 300 koní, točivý moment vrcholí hodnotou 380 Nm. Samozřejmostí je mezinápravová spojka Haldex a na výběr bude manuální i automatická dvouspojková převodovka. S manuálem umí nový Golf R stovku za 5,3 s, s automatem to bude o čtyři desetiny rychlejší čas. Akcelerace skončí na klasické maximální rychlosti 250 km/h.

Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Standardem pro nový Golf R jsou osmnáctipalcová kola a logicky také sportovní podvozek, který je oproti běžnému hatchbacku nižší o 20 mm. Příznivci tradic se pak musí smířit se čtveřicí koncovek výfuk místo pro Golf R typické dvojice umístěné uprostřed. Premiéra proběhne na autosalonu ve Frankfurtu, kdy se novinka objeví v showroomech, to se ještě přesně neví. Cena se podle neoficiálních údajů pohybuje kolem 45 000 euro.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků