Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Po víkendovém naznačení podoby nového Volkswagenu Golf R se dnes na světlo světa dostaly první obrázky a také podrobnější informace. Takže kromě toho, že si můžeme ostrou novinku prohlédnout, už přesněji víme, na co se těšit. Golf R nové generace vypadá velice slibně.

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Dopředu bylo jasné, že pod kapotou bude dvoulitr TFSI naladěný na 300 koní, točivý moment vrcholí hodnotou 380 Nm. Samozřejmostí je mezinápravová spojka Haldex a na výběr bude manuální i automatická dvouspojková převodovka. S manuálem umí nový Golf R stovku za 5,3 s, s automatem to bude o čtyři desetiny rychlejší čas. Akcelerace skončí na klasické maximální rychlosti 250 km/h.

Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Standardem pro nový Golf R jsou osmnáctipalcová kola a logicky také sportovní podvozek, který je oproti běžnému hatchbacku nižší o 20 mm. Příznivci tradic se pak musí smířit se čtveřicí koncovek výfuk místo pro Golf R typické dvojice umístěné uprostřed. Premiéra proběhne na autosalonu ve Frankfurtu, kdy se novinka objeví v showroomech, to se ještě přesně neví. Cena se podle neoficiálních údajů pohybuje kolem 45 000 euro.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků