Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Po víkendovém naznačení podoby nového Volkswagenu Golf R se dnes na světlo světa dostaly první obrázky a také podrobnější informace. Takže kromě toho, že si můžeme ostrou novinku prohlédnout, už přesněji víme, na co se těšit. Golf R nové generace vypadá velice slibně.

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Test: Volkswagen Golf R – šest versus čtyři

Dopředu bylo jasné, že pod kapotou bude dvoulitr TFSI naladěný na 300 koní, točivý moment vrcholí hodnotou 380 Nm. Samozřejmostí je mezinápravová spojka Haldex a na výběr bude manuální i automatická dvouspojková převodovka. S manuálem umí nový Golf R stovku za 5,3 s, s automatem to bude o čtyři desetiny rychlejší čas. Akcelerace skončí na klasické maximální rychlosti 250 km/h.

Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Volkswagen Golf R: odhalování začíná. První oficiální snímek je tady

Standardem pro nový Golf R jsou osmnáctipalcová kola a logicky také sportovní podvozek, který je oproti běžnému hatchbacku nižší o 20 mm. Příznivci tradic se pak musí smířit se čtveřicí koncovek výfuk místo pro Golf R typické dvojice umístěné uprostřed. Premiéra proběhne na autosalonu ve Frankfurtu, kdy se novinka objeví v showroomech, to se ještě přesně neví. Cena se podle neoficiálních údajů pohybuje kolem 45 000 euro.

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků