Ostrý start: Golf GTI Clubsport již v předprodeji

Volkswagen přináší pro fanoušky sportovní ikony mezi kompaktními vozy nevšední novinku v podobě jubilejní edice k 40. výročí modelu Golf GTI. Nový Golf GTI Clubsport, nejvýkonnější sériově vyráběný Golf GTI všech dob, lze již objednávat u českých prodejců za cenu od 789 900 Kč, která zahrnuje nezaměnitelný vzhled s mnoha aerodynamickými doplňky a bohatou sportovní výbavu.
Ostrý start: Golf GTI Clubsport již v předprodeji

„Volkswagen Golf GTI je již 40 let nedostižnou ikonou mezi kompaktními sportovními vozy,“ říká Daniel Harant, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Jubilejní verze Clubsport, kterou právě uvádíme do předprodeje na českém trhu, posouvá sportovní výkony modelu Golf GTI na ještě vyšší úroveň, je skvělou volbou pro zájemce o opravdu sportovní svezení a bezpochyby se jednou stane také vyhledávaným sběratelským objektem.“

Vstupní cena nového modelu Volkswagen Golf GTI Clubsport byla stanovena na 789 900 Kč. Sériová výbava jubilejní edice obsahuje mimo jiné 18“ kola Belvedere z lehké slitiny, mezi jejichž paprsky září červené brzdové třmeny, sportovní podvozek se světlou výškou nižší o 15 mm, bi-xenonové světlomety s diodami LED pro denní svícení, paket Světla a výhled, tmavě tónovaná skla bočních oken vzadu a zadního okna (65% absorpce světla), zadní světlomety LED, černě lakovaná vnější zpětná zrcátka, automatickou klimatizaci Climatronic, audiosystém Composition Media, multifunkční sportovní volant s červeným prošíváním a logem GTI, palubní počítač Premium a tempomat.

Golf GTI Clubsport se od běžné verze modelu Golf GTI odlišuje na první pohled novým předním nárazníkem, bočními prahy, zadním difuzorem, vícedílným střešním spoilerem a exkluzivními koly, přičemž soubor nových aerodynamických prvků na karoserii zvyšuje přítlak na úroveň závodních vozů.

Sportovní atmosféru v interiéru umocňují ergonomická, anatomicky tvarovaná sportovní sedadla, exkluzivní prahové lišty z ušlechtilé oceli s červeným nápisem GTI, červené ozdobné prošívání, červená linie na bezpečnostních pásech, hlavice řadicí páky v novém designu a černé čalounění stropu.

Zdrojem hnací síly je motor 2.0 TSI s přímým vstřikováním a přeplňováním turbodmychadlem v kombinaci s manuální nebo automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. Jeho nejvyšší výkon 195 kW (265 k) může být exkluzivně u jubilejního modelu krátkodobě zvýšen aktivováním funkce „boost“ sešlápnutím pedálu plynu až na podlahu na 213 kW (290 k), přičemž maximum točivého momentu se zvýší z 350 na 380 N.m. Zrychlení z 0 na 100 km/h je díky tomu otázkou 5,9 sekundy (s DSG; 6,0 sekundy s manuální převodovkou) a nejvyšší rychlost činí 249 km/h (s DSG; 250 km/h s manuální převodovkou). Navzdory pozoruhodným výkonovým parametrům se nový Golf GTI Clubsport spokojí s pouhými 6,7 l/100 km (s DSG; 6,9 l/100 km s manuální převodovkou).

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků