Ostrý Opel Corsa OPC v provedení Nürburgring Edition

Již od loňského podzimu na Severní smyčce ladila formu dosud nejvýkonnější varianta kompaktu Opel Corsa OPC, a nyní se tato edice chystá do prodejů. K dispozici by měla být série přibližně pěti stovek vozů, které se mají v Německu prodávat v přepočtu za 670 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Po stránce designu se toho u vrcholného provedení teprve na podzim modernizované řady Opel Corsa mnoho nezměnilo, všimneme si třeba lízátka pod předním nárazníkem a specifických osmnáctipalcových ráfků, k mání budou pouze dva barevné odstíny zelená Grasshopper a červená Henna. Ani uvnitř není moc o čem hovořit, zmínku si zaslouží snad jen sportovní sedadla Recaro, prahové obklady s nápisy Nürburgring Edition, černé lesklé doplňky a kontrastní stehování bílou nití. Zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l a přeplňováním dostal sportovní výfukovou soustavu z nerezové oceli a upravený program řídicí jednotky. Díky tomu dosahuje tato jednotka nejvyššího výkonu 210 koní (154 kW) a točivého momentu 280 Nm, což je o 18 koní, resp. 14 Nm více než u sériového provedení Corsa OPC.

Vozy z edice Nürburgring zrychlí z klidu na 100 km/h za 6,8 s a dosáhnou rychlosti 230 km/h. Ke stabilním jízdním vlastnostem mají přispět také nově odladěné pérování s tlumicími jednotkami Bilstein, diferenciál s omezenou svorností, posílená brzdová soustava Brembo nebo přeprogramované nastavení stabilizačního a protiprokluzového systému.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků