Ostrý Nissan GT-R V-Spec: Nordschleife pod sedm a půl minuty

Nissan zažívá s modelem GT-R nemalé úspěchy, ale jak je známo, na dobrém základu se dobře staví. A tak není divu, že automobilka již připravuje ještě ostřejší verzi s názvem V-Spec, což je zkratka pro neskromně znějící Victory Specification.

Tip: Podrobné představení Nissanu GT-R si môžete přečíst zde.

Pod kapotou vozu bude stále ten samý dvakrát přeplňovaný šestiválec, ovšem s výkonem zvýšeným ze 480 na 550 koní. To bude docíleno zvýšením plnícího tlaku turbodmychadel a přeprogramováním řídící jednotky. Jenomže to není vše. V-Spec se budou moci chlubit také sníženou hmotností, a to o celých 150 kg – všechno nepotřebné půjde jednoduše pryč. Vozy dostanou také agresivnější optický bodykit, který bude propracován pro optimalizaci aerodynamického proudění.

Neoficiální zdroje říkají, že V-Spec má být schopen zajet legendární Nordschleife o 18 vteřin rychleji než standardní GT-R – to znamená výslední časy na hranici 7 minut 25 sekund, a to je čas skutečně famózní. Podle všeho ale nejde jen větší výkon a hmotnost, velkou roli zde bude hrát také posílená brzdová soustava a větší kola se širšími pneumatikami. No, máme se na co těšit…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan GT-R

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků