Ostrý Hyundai i20 N v prvním videu. Hot-hatch zní skvěle! V hledáčku má Polo GTI

30 komentářů

Ralf
6. května • 12:46

Pokud Hatch pak do Japonska nebo Německa. Ti Korejci ... nejdříve jedí psy a pak vyrábějí auta skrze evropské inženýry.

David
6. května • 20:33

Navrženo Němci - dokonce někým kdo byl na vedoucí pozici M divize BMW a vyrobeno u nás. I30 N jsem ještě snad neviděl recenzi kdy by si to auto někdo pomalu nezamiloval. Taky jsem nebyl nikdy fanda Hyundai, ale v posledních letech se nedá popřít že jdou správným směrem a vyrovnají se i dražším a prestižnějším značkám.

Martin L.
7. května • 14:51

Každý se něčím živíme. A když jsou za to peníze, tak se v recenzi klidně i zamilujeme, klidně i do korejského auta. Redaktor je taky jen člověk....

Tekmot
13. května • 12:21

Měl jsem mnoho aut, od škodovky přes seat ford bmw audi až k hyundai a musím uznat, že ze všech těhle aut mi hyundai nejvíc přirostlo k srdci. Prostě Hyundai miluju, protože je nejlepší. Další auta budou už jenom Hyundai Děkuji, děkuji, děkuji.

petr r. (petrumr)
6. května • 15:07

a hyundai motosport sídlí v v německém Alzenau.......já jsem třeba klobásy ze psa měl, jím skoro všechny zvířata. Do nošovic je vyjímka z karántény pro 75 korejských inženýrů, bude nový tucson.

Mojo
6. května • 12:20

To vypadá na čtyřválec, přitom ne moc vysoký výkon narozdíl od té tříválcové Yarisovské hrůzy za 900 tisíc Kč. Za mě plus do Koreje a mínus do Japonska.

Axel Toronto (xax41)
6. května • 13:25

Ta Yarisovska hruza je pocin roku a mam takovy dojem, ze ji nebude stihat spousta radoby renomovanejsich aut ktera jsou o tridu vyse. Navic nema bezpohlavni jizdni vlastnosti. Takze byt nepatrim mezi zatracovatele Hyundaie, tak ta dve auta bych nesrovnaval. Ten Yaris je naprosto jina liga.

Skeptik
6. května • 15:34

Ovládat vytočený tříválec, sen každého řidiče.

Allamarein
6. května • 15:46

Skutečný řidič počet válců řešit nebude. Toho bude zajímat, jak auto jezdí, jak se ovládá, chová na silnici... Kecy na počet válců mají akorát hlupáci, kteří by podobné auto stejně nikdy nekoupili.

Skeptik
6. května • 15:53

Tak já jsem zatím nejel v jediném tříválci, který nebyl těžce mizerný. Stejně, jako si někdo movitý potrpí na kůži a dřevo, ne plastovou imitaci a koženku, já si potrpím na 4 válce. Na 6 už nemám rozpočet. 3 válce jsou neštěstí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
6. května • 19:28

A co vlastně znamená "těžce mizerný"?
Už jsem projel snad vše tříválcové, co na trhu vůbec je. Litrové TSI je tragické ve městě, ale pod plynem se chová docela hezky. Devítistovka Renault byla bídná, nevyrovnaný nástup a pokles výkonu (ale zase někomu to fungovalo skvěle). Litrové motory Toyoty a Opelu bez problémů (ale to jsou atmosféry). 1,2 PureTech atmosféra i turbo krásný, čitelný, pohodový motor, jen v menších autech je více slyšet, v 308 o něm člověk skoro neví. Ecoboost paráda, motorově se mi líbil nejvíce, ale Focus není hezké auto. V chování motoru, nástupu síly a ochotě reagovat nevidím rozdíl mezi tříválcem a stejně objemným čtyřválcem. Utlumení a vibrace jsou otázkou konkrétního auta a toho, jak si s tím poradí výrobce.
A pořád je mi milejší dobrý tříválec, než jakýkoli dieselový čtyřválec, co do zvuku a vibrací.

Lee
6. května • 19:34

Neříkej. Každý by měl být upřímný alespoň sám k sobě. Kdyby stejný výkon dodal čtyřválec, dali byste přednost tříválci? Nedali, pokud nejste naprostí techničtí analfabeti.A nevím, proč bych se musel omezovat objemem tříválce, když u čtyřválce lze mít bezproblému i dvoulitr. To je výhoda toho jednoho válce navíc. Zkus si projet debilní první Octu s 1,8Turbo a napiš, který tříválec je dle tebe řidičky lepší. A ne, nehodnoť to jako zákazník sexshopu vibrátor. Vibrace jsou u motoru něco NEGATIVNÍHO.

Allamarein
6. května • 20:41

S velkou chutí dám přednost tříválcovému Puretechu před čtyřválcem TCe, například. A s ještě větší chutí dám přednost tříválci, pokud bude mít lepší nástup výkonu a celkové chování při jízdě. To není o válcích.
Tvůj druhý odstavec je naprosto mimo, protože nemá vztah k ničemu, co píšu já. Oproti první Octavii je lepší všechno, neznám řidičsky horší auto. Nad silným motorem v podvozkově podprůměrném autě onanují jen zaostalí puberťáci, kteří ještě nepřičichli ke skutečným autům.

Lee
6. května • 21:51

TCe 130 v Dusteru je povedený motor - v dané cenové...

Rokyta ex Acz
7. května • 8:30

Duster je taky výborné auto. Většina Dacií už jsou lepší jak pofidérní Hnůjdaje.

Driver
13. května • 20:04

Teda to Hjondé ti ale musí ležet pěkně v žaludku, když musíš psát takové výblitky.

Lee
6. května • 21:49

Řidičsky lepší auto z hlediska motoru. Nikdo tady neadoruje podvozek první Octy. Musím všechno vysvětlovat jak blbečkovi? On existuje jen jeden tříválec Puretech a jeden čtyřválec TCe? Vyjadřuj se přesně nebo vůbec.

Allamarein
7. května • 7:34

Jasně, pochopil jsem. Je ti třináct, sám ses dostal svým komentářem do problémů a teď kolem sebe kopeš, abys nebyl za úplného vola. Sám napíšeš, že se bavíme o stejných objemech a pak tady na mě zkoušíš jiné objemy nebo licituješ o "jednom tříválci a jednom čtyřválci". Takže ano, nejlépe se vůbec nevyjadřuj, jsi blb.

Jeník
6. května • 16:38

1.5T ve Fiestě ST je mizérie?

petr r. (petrumr)
6. května • 20:08

je, ford nedělá dobrá auta a lidi to nekupují, kolik že tych fabrik je uzavřených? U toho ST něco praskalo a nevím jestli vložka nebo blok.

Mirek
6. května • 21:33

Podle čeho soudíš, že Ford nedělá dobrá auta? Myslíš si to, ale reálnou zkušenost žádnou nemáš. Ty vůbec víš o autech vše, teoreticky. Jo praskalo, tobě v hlavě.

MLokkkk
6. května • 20:58

A kto robí dobré autá pán odborník, konkrétne značku tak daj nech sa pobavime.

MLokkkk
6. května • 20:04

Mizéria o čo píšeš blbe,fiesty ST mám ide jak raketa mizéria bude tak akurát kórejský črep Hyundai.

Jeník
6. května • 16:40

Špatně jsem odpověděl, omlouvám se:-))

Jan
6. května • 13:46

On to sice je počin roku, ale pořád je to malé, předražené a navíc neuvěřitelně hnusné.

Mojo
6. května • 13:29

Jiná liga to je i vzhledem k ceně, ale bohužel ten tříválec to prostě kazí.„Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze."
To je právě to nepochopení a naprosté ignorování reality. Ono záleží na tom, kam ty inovace směřují, protože ne všechny směřují k něčemu lepšímu.

Charouz
7. května • 9:19

To psali v Blesku, že Toyota nemá peníze?

Medvěd
6. května • 11:14

Hezký počin, jen ať to neskončí jako s Kia Stinger, která byla super, ale následně celkem bez inovací a nástupce k tomu všemu zariznut.

Karel
6. května • 13:00

Stinger přišel z ničeho nic, mimo běžnou konfekci značky. A u těchto už dražších aut hraje roli značka, dlouho si budovat klientelu. Navíc v Evropě si tohle kupují manažeři a u firem Kia ještě nemá vybudované tak pevné postavení jako zavedené značky.
Mít jeden model Kie prakticky ve vodách Genesis, to se asi strategicky nehodí. Navíc by novější generace musela nabídnou silnější motory. A korejci neplánují ani u Hundaie sportovní samostatnou značku.Ale zamrzí to.

Rokyta ex Acz
7. května • 8:27

Stinger aha, Suchoj ne? Dyť vedle si z toho děláme srandu, že to je nádražní vozík na balíky. Přinejhorším sousedův bývalý Oltcit 11. Hrozný vozíček. :-(

Doporučujeme

Články odjinud