Ostrý Hyundai i20 N v prvním videu. Hot-hatch zní skvěle! V hledáčku má Polo GTI

Medvěd  |  06. 05. 2020 11:14

Hezký počin, jen ať to neskončí jako s Kia Stinger, která byla super, ale následně celkem bez inovací a nástupce k tomu všemu zariznut.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  06. 05. 2020 13:00

Stinger přišel z ničeho nic, mimo běžnou konfekci značky. A u těchto už dražších aut hraje roli značka, dlouho si budovat klientelu. Navíc v Evropě si tohle kupují manažeři a u firem Kia ještě nemá vybudované tak pevné postavení jako zavedené značky.
Mít jeden model Kie prakticky ve vodách Genesis, to se asi strategicky nehodí. Navíc by novější generace musela nabídnou silnější motory. A korejci neplánují ani u Hundaie sportovní samostatnou značku.Ale zamrzí to.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  07. 05. 2020 08:27

Stinger aha, Suchoj ne? Dyť vedle si z toho děláme srandu, že to je nádražní vozík na balíky. Přinejhorším sousedův bývalý Oltcit 11. Hrozný vozíček.

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 12:20

To vypadá na čtyřválec, přitom ne moc vysoký výkon narozdíl od té tříválcové Yarisovské hrůzy za 900 tisíc Kč. Za mě plus do Koreje a mínus do Japonska.

Odpovědět  |   | 

Ta Yarisovska hruza je pocin roku a mam takovy dojem, ze ji nebude stihat spousta radoby renomovanejsich aut ktera jsou o tridu vyse. Navic nema bezpohlavni jizdni vlastnosti. Takze byt nepatrim mezi zatracovatele Hyundaie, tak ta dve auta bych nesrovnaval. Ten Yaris je naprosto jina liga.

Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze

Odpovědět  |   | 
Mojo  |  06. 05. 2020 13:29

Jiná liga to je i vzhledem k ceně, ale bohužel ten tříválec to prostě kazí.

„Nadávat na inovace je důkaz toho, že na nové věci nemáte peníze."
To je právě to nepochopení a naprosté ignorování reality. Ono záleží na tom, kam ty inovace směřují, protože ne všechny směřují k něčemu lepšímu.

Odpovědět  |   | 
Charouz  |  07. 05. 2020 09:19

To psali v Blesku, že Toyota nemá peníze?

Odpovědět  |   | 
Jan  |  06. 05. 2020 13:46

On to sice je počin roku, ale pořád je to malé, předražené a navíc neuvěřitelně hnusné.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  06. 05. 2020 15:34

Ovládat vytočený tříválec, sen každého řidiče.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 15:46

Skutečný řidič počet válců řešit nebude. Toho bude zajímat, jak auto jezdí, jak se ovládá, chová na silnici... Kecy na počet válců mají akorát hlupáci, kteří by podobné auto stejně nikdy nekoupili.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  06. 05. 2020 15:53

Tak já jsem zatím nejel v jediném tříválci, který nebyl těžce mizerný. Stejně, jako si někdo movitý potrpí na kůži a dřevo, ne plastovou imitaci a koženku, já si potrpím na 4 válce. Na 6 už nemám rozpočet. 3 válce jsou neštěstí.

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  06. 05. 2020 16:38

1.5T ve Fiestě ST je mizérie?

Odpovědět  |   | 
Jeník  |  06. 05. 2020 16:40

Špatně jsem odpověděl, omlouvám se

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  06. 05. 2020 20:04

Mizéria o čo píšeš blbe,fiesty ST mám ide jak raketa mizéria bude tak akurát kórejský črep Hyundai.

Odpovědět  |   | 

je, ford nedělá dobrá auta a lidi to nekupují, kolik že tych fabrik je uzavřených? U toho ST něco praskalo a nevím jestli vložka nebo blok.

Odpovědět  |   | 
MLokkkk  |  06. 05. 2020 20:58

A kto robí dobré autá pán odborník, konkrétne značku tak daj nech sa pobavime.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 05. 2020 21:33

Podle čeho soudíš, že Ford nedělá dobrá auta? Myslíš si to, ale reálnou zkušenost žádnou nemáš. Ty vůbec víš o autech vše, teoreticky. Jo praskalo, tobě v hlavě.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 19:28

A co vlastně znamená "těžce mizerný"?
Už jsem projel snad vše tříválcové, co na trhu vůbec je. Litrové TSI je tragické ve městě, ale pod plynem se chová docela hezky. Devítistovka Renault byla bídná, nevyrovnaný nástup a pokles výkonu (ale zase někomu to fungovalo skvěle). Litrové motory Toyoty a Opelu bez problémů (ale to jsou atmosféry). 1,2 PureTech atmosféra i turbo krásný, čitelný, pohodový motor, jen v menších autech je více slyšet, v 308 o něm člověk skoro neví. Ecoboost paráda, motorově se mi líbil nejvíce, ale Focus není hezké auto. V chování motoru, nástupu síly a ochotě reagovat nevidím rozdíl mezi tříválcem a stejně objemným čtyřválcem. Utlumení a vibrace jsou otázkou konkrétního auta a toho, jak si s tím poradí výrobce.
A pořád je mi milejší dobrý tříválec, než jakýkoli dieselový čtyřválec, co do zvuku a vibrací.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  06. 05. 2020 19:34

Neříkej. Každý by měl být upřímný alespoň sám k sobě. Kdyby stejný výkon dodal čtyřválec, dali byste přednost tříválci? Nedali, pokud nejste naprostí techničtí analfabeti.

A nevím, proč bych se musel omezovat objemem tříválce, když u čtyřválce lze mít bezproblému i dvoulitr. To je výhoda toho jednoho válce navíc. Zkus si projet debilní první Octu s 1,8Turbo a napiš, který tříválec je dle tebe řidičky lepší. A ne, nehodnoť to jako zákazník sexshopu vibrátor. Vibrace jsou u motoru něco NEGATIVNÍHO.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  06. 05. 2020 20:41

S velkou chutí dám přednost tříválcovému Puretechu před čtyřválcem TCe, například. A s ještě větší chutí dám přednost tříválci, pokud bude mít lepší nástup výkonu a celkové chování při jízdě. To není o válcích.
Tvůj druhý odstavec je naprosto mimo, protože nemá vztah k ničemu, co píšu já. Oproti první Octavii je lepší všechno, neznám řidičsky horší auto. Nad silným motorem v podvozkově podprůměrném autě onanují jen zaostalí puberťáci, kteří ještě nepřičichli ke skutečným autům.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  06. 05. 2020 21:49

Řidičsky lepší auto z hlediska motoru. Nikdo tady neadoruje podvozek první Octy. Musím všechno vysvětlovat jak blbečkovi? On existuje jen jeden tříválec Puretech a jeden čtyřválec TCe? Vyjadřuj se přesně nebo vůbec.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  07. 05. 2020 07:34

Jasně, pochopil jsem. Je ti třináct, sám ses dostal svým komentářem do problémů a teď kolem sebe kopeš, abys nebyl za úplného vola. Sám napíšeš, že se bavíme o stejných objemech a pak tady na mě zkoušíš jiné objemy nebo licituješ o "jednom tříválci a jednom čtyřválci". Takže ano, nejlépe se vůbec nevyjadřuj, jsi blb.

Odpovědět  |   | 
Lee  |  06. 05. 2020 21:51

TCe 130 v Dusteru je povedený motor - v dané cenové...

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  07. 05. 2020 08:30

Duster je taky výborné auto. Většina Dacií už jsou lepší jak pofidérní Hnůjdaje.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  13. 05. 2020 20:04

Teda to Hjondé ti ale musí ležet pěkně v žaludku, když musíš psát takové výblitky.

Odpovědět  |   | 
Ralf  |  06. 05. 2020 12:46

Pokud Hatch pak do Japonska nebo Německa. Ti Korejci ... nejdříve jedí psy a pak vyrábějí auta skrze evropské inženýry.

Odpovědět  |   | 

a hyundai motosport sídlí v v německém Alzenau.......já jsem třeba klobásy ze psa měl, jím skoro všechny zvířata. Do nošovic je vyjímka z karántény pro 75 korejských inženýrů, bude nový tucson.

Odpovědět  |   | 
David  |  06. 05. 2020 20:33

Navrženo Němci - dokonce někým kdo byl na vedoucí pozici M divize BMW a vyrobeno u nás. I30 N jsem ještě snad neviděl recenzi kdy by si to auto někdo pomalu nezamiloval. Taky jsem nebyl nikdy fanda Hyundai, ale v posledních letech se nedá popřít že jdou správným směrem a vyrovnají se i dražším a prestižnějším značkám.

Odpovědět  |   | 
Martin L.  |  07. 05. 2020 14:51

Každý se něčím živíme. A když jsou za to peníze, tak se v recenzi klidně i zamilujeme, klidně i do korejského auta. Redaktor je taky jen člověk....

Odpovědět  |   | 
Tekmot  |  13. 05. 2020 12:21

Měl jsem mnoho aut, od škodovky přes seat ford bmw audi až k hyundai a musím uznat, že ze všech těhle aut mi hyundai nejvíc přirostlo k srdci. Prostě Hyundai miluju, protože je nejlepší. Další auta budou už jenom Hyundai Děkuji, děkuji, děkuji.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG: Kluk z plakátu

Volkswagen T-Cross 1.5 TSI ACT DSG

Nebude trvat dlouho a nabídka pohonných jednotek Volkswagen T-Cross projde drobnou úpravou. Benzinová patnáctistovka však zůstane, proto není od věci si říci, co od ní vlastně můžete očekávat.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

31.  5.  2020 | Petr Schnagl | 114 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 52 příspěvků

Nejčtenější články

Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Poslední rána pro spalovací motory? Nová baterie Elona Muska může způsobit revoluci

Poslední rána pro spalovací motory? Nová ba…

Tak nějak jsme tušili, že to jednou přijde…

31.  5.  2020 | | 144 N/A
Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/110. Politika ji nakonec poslala k ledu

Moderní Škoda 740 měla nahradit Škodu 100/1…

Není tajemstvím, že modely 105 a 120 byly beznadějně zastaralé už v době své premiéry. Místo nich měla dorazit Škoda 740 s motorem vpředu, systémem transaxle a pohonem zadních kol. Šanci na plnohodnotný život ale nikdy nedostala.

30.  5.  2020 | | 32 N/A