Když bude za 200koní cena od ca 450- 500tisíc tak by jsme to častejc potkávat.
Prý první detaily, ale kde jsou?
Hyundai se snazi, ale je to porad jen .... Hyundai ... bohuzel.
Adame, uděláme takový "Návrat do minulosti", akorát to nebude o Hyundai, ale o Nokie.Samsung se snaží, ale je to pořád jen ….. Samsung …. bohužel.Jak dopadla Nokia ti asi nemusím připomínat ;-)
Taky jsem si to myslel, než jsem před rokem vyměnil Octavii za Fastbacka... Ano jistě ústupky v Simply Clever řešení jsem musel udělat, ne vše je dotažené jako u koncernu, ale rozdíl ve stejné výbavě 200000kč musí být někde vidět, navíc nemám vlečnou zadní nápravu jako u Octavie... Když v tom svěží podobné smýšlející lidí, co se jednou kdysi vezli v i30 2.generace tak to nechápu. 3.generace je úplně nové auto a určitě se není za co stydět před sousedy (pokud někomu nezáleží pouze a jen na jeho EGU, tam je toto tvrzení na místě)...
Konzervy se prostě jen tak předsudků nezbaví, realita prostě u někoho nedokáže přebít hospodské tlachy.
tvoje uvaha, mezinárodní testy píší něco jiného.
hyundai si to může dovolit, páč vyrábí modely s hybridy i elektro, škoda to udělat nemůže nebo je tak 5-8 let pozadu a fůze s teslou nevyšla jak si předstvavenstvo myslelo.
Vypadá jak kdyby někdo pozvracel Opel Kadet :-D :-P:-(
Ty emise se počítají snad z prodeje.Jedno prodané elektro vs 100 spalováků to ty emise prostě nemůžou vyjít.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.