Ostrý Hyundai i20 N si to rozdá s Fordem i Suzuki. Už známe první detaily

10 komentářů

Michal
4. dubna • 13:07

Když bude za 200koní cena od ca 450- 500tisíc tak by jsme to častejc potkávat.

mpolan
4. dubna • 11:47

Prý první detaily, ale kde jsou?

Adam
4. dubna • 8:32

Hyundai se snazi, ale je to porad jen .... Hyundai ... bohuzel.

Shimi
5. dubna • 10:26

Adame, uděláme takový "Návrat do minulosti", akorát to nebude o Hyundai, ale o Nokie.Samsung se snaží, ale je to pořád jen ….. Samsung …. bohužel.Jak dopadla Nokia ti asi nemusím připomínat ;-)

Honza
5. dubna • 9:59

Taky jsem si to myslel, než jsem před rokem vyměnil Octavii za Fastbacka... Ano jistě ústupky v Simply Clever řešení jsem musel udělat, ne vše je dotažené jako u koncernu, ale rozdíl ve stejné výbavě 200000kč musí být někde vidět, navíc nemám vlečnou zadní nápravu jako u Octavie... Když v tom svěží podobné smýšlející lidí, co se jednou kdysi vezli v i30 2.generace tak to nechápu. 3.generace je úplně nové auto a určitě se není za co stydět před sousedy (pokud někomu nezáleží pouze a jen na jeho EGU, tam je toto tvrzení na místě)...

ACE
4. dubna • 13:48

Konzervy se prostě jen tak předsudků nezbaví, realita prostě u někoho nedokáže přebít hospodské tlachy.

petr r. (petrumr)
4. dubna • 8:49

tvoje uvaha, mezinárodní testy píší něco jiného.

petr r. (petrumr)
3. dubna • 19:29

hyundai si to může dovolit, páč vyrábí modely s hybridy i elektro, škoda to udělat nemůže nebo je tak 5-8 let pozadu a fůze s teslou nevyšla jak si předstvavenstvo myslelo.

Rakowski
4. dubna • 21:53

Vypadá jak kdyby někdo pozvracel Opel Kadet :-D :-P:-(

Michal
4. dubna • 8:28

Ty emise se počítají snad z prodeje.Jedno prodané elektro vs 100 spalováků to ty emise prostě nemůžou vyjít.

Doporučujeme

Články odjinud