Ostrý Hyundai i20 N si to rozdá s Fordem i Suzuki. Už známe první detaily

Hyundai i20 N dorazí do roka. Pod kapotou by se mohla objevit přeplňovaná šestnáctistovka z amerického Hyundaie.

O tom, že nás čeká ostrá varianta N nové generace malého hatchbacku Hyundai i20, jsme věděli již od jeho debutu. Rychlá verze vozu na sebe totiž nenápadně stihla upozornit během uvedení standardního modelu. Hyundai i20 N na sebe nenechá dlouho čekat. Představí se do konce tohoto roku a nedlouho poté by měl mířit k zákazníkům.

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Jeho hlavním rivalem bude přirozeně Ford Fiesta ST. Jako další přirozený rival se pak jeví Suzuki Swift Sport. Za rok by mohla být situace s konkurencí podobná. Zatím totiž nejsou potvrzené informace o ostrém Renaultu Clio nebo Cupře Ibiza, a Škodovka se také nejspíš nerozhoupe, aby chystané Fabii „natočila dvanáctku“.

Testovací muly malého ostrého hatchbacku se momentálně prohánějí po Nürburgringu, kde najíždí testovací kilometry, stejně jako tomu bylo u i30 N. Vzhled vozu nám zatím prozrazen nebyl. Můžeme ale počítat s decentním zadním křídlem, velkými koly a agresivnějšími nárazníky. 

Češi volili Auto roku pro seniory. Vyhrál už nevyráběný Hyundai, uspěla i Škoda

Češi volili Auto roku pro seniory. Vyhrál už nevyráběný Hyundai, uspěla i Škoda

Podobu vozu se snažil předurčit designér X-Tomi a najdete ji v galerii. Uvnitř můžeme počítat se sportovními sedadly, sportovním volantem a kontrastně lakovanými doplňky. Zatím není potvrzené, co se objeví pod kapotou. Podle britského magazínu Auto Express se jako pravděpodobný kandidát jeví šestnáctistovka o výkonu 201 koní z vozu Hyundai Veloster N, který je dostupný například v Americe.

Galerie doplněna o standardní Hyundai i20 N.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků