Křídlo jako z Rychle a zběsile, doplňky na okruh a pro vybrané trhy i závodní polepy? Také bychom si dali říci.
Český trh si může o Elantře N bohužel nechat jen zdát, dle informací ze zahraničí víme, že jde o velmi povedený ostrý sedan. Pohání jej přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr s výkonem 206 kW, který ze sebe umí po stisku tlačítka NGS (N Grin Shift) po dobu dvaceti sekund dostat dokonce až 213 kW. Točivý moment činí 392 Nm.
Auto je standardně vybaveno šestistupňovou manuální převodovkou, volitelně může mít osmistupňový dvouspojkový automat. Hyundai nyní představuje novou verzi TCR Edition s řadou vylepšení pro akčnější jízdu, inspirovanou účastí značky v závodním seriálu TCR.
Nejvýraznějším prvkem je bezesporu nastavitelné zadní křídlo z uhlíkových vláken, dále nejostřejší verze dostává kovaná 19palcová kola, čtyřpístkové brzdiče N Performance a stylové doplňky na karoserii i uvnitř. Tam posádka najde například volant čalouněný Alcantarou s modrým proužkem v horní části nebo pásy v modré barvě Performance Blue plus označení speciální verze.
Pro domácí jihokorejský trh bude provedení TCR Edition k dispozici s polepy napříč celou karoserií, inspirovanými závodní verzí Elantry. Ve své domovině také půjde vůz do prodeje jako první, a to již v prosinci. Další trhy budou následovat.