Ostrý Citroen DS3-R se zřejmě ukáže již v Ženevě (nové foto)

Model DS3, jimž automobilka s velikou pompou hodlá vstoupit do prémiového segmentu, se ještě ani nestihl ohřát v showroomech a už motoristickou veřejnost zaujala jeho nová, ostřejší verze. Ta zřejmě za názvem ponese jednoduché a vskutku „originální“ označení R.

Po pokusu o dobití světa rallye, kde tento model nahradí takřka legendární C4, se DS3 pouští do boje o zákazníky zajímající se o modely označené písmeny jako GTI, ST nebo RS. O tom, že boj to jistě nebude snadný, nikdo nepochybuje, ovšem i tak musíme konstatovat, že DS3-R bude schopný zaujmout.

Ostrý model se objevil už i na interní akci automobilky, odkud pocházejí i tyto neoficiální fotografie a k naší radosti musíme říct, že kromě fotek máme k dispozici i několik sice oficiálně nepotvrzených ale celkem důvěryhodně působících informací. Pod kapotou najdeme podle všeho přeplňovaný 1,6 litrový čtyřválec, jehož výkon se bude pohybovat někde kolem hranice 200 koní. Distribuci výkonu na přední nápravu se bude starat standardně dodávaná šestistupňová manuální převodovka a stovku z nuly by vůz měl pokořit za 6,8 sekundy.

Kromě výraznějšího bodykitu zaujme model zvenčí i nižší světlou výškou a 18-ti palcovými ráfky. (Zřejmě) vrcholná verze Citroenu DS3 toho ukrývá samozřejmě ještě více, všechny informace bychom se mohli dozvědět po premiéře, která se podle všeho odehraje již za pár týdnů v Ženevě.

Tip: Více informací o Citroënu DS3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Citroen DS3-R
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků