Ostrý Chevrolet Corvette ZR1 bude mít pod kapotou osmiválec LS9

Ostrou „Vette“ ZR1 jsme už měli možnost spatřit na fotografiích z okruhu Laguna Seca, kde se prezentovala ve své plné kráse. Až do teď jsme ale nevěděli, co za motor v sobě ukrývá. Ale fanoušci Corvette toto tajemství odhalili.  

Pod kapotou se nachází 6,2 l kompresorem přeplňovaný osmiválec LS9 a právě jeho udivující výkon pohybující se kolem 650 koní posouvá tento vůz na absolutní vrchol své třídy. Na obrazcích tohoto „modrého ďábla“ je také vidět dvojici integrovaných chladičů namontovaných nad kompresorem zabezpečujícím dvojité přeplňování.

Bližší informace o Corvette ZR1 a jejím pohonném agregátu a se dovíme až po lednovém oficiálním představení na Detroitském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Osmiválec LS9 nové Corvette ZR1

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků