Ostrý Chevrolet Corvette ZR1 bude mít pod kapotou osmiválec LS9

Ostrou „Vette“ ZR1 jsme už měli možnost spatřit na fotografiích z okruhu Laguna Seca, kde se prezentovala ve své plné kráse. Až do teď jsme ale nevěděli, co za motor v sobě ukrývá. Ale fanoušci Corvette toto tajemství odhalili.  

Pod kapotou se nachází 6,2 l kompresorem přeplňovaný osmiválec LS9 a právě jeho udivující výkon pohybující se kolem 650 koní posouvá tento vůz na absolutní vrchol své třídy. Na obrazcích tohoto „modrého ďábla“ je také vidět dvojici integrovaných chladičů namontovaných nad kompresorem zabezpečujícím dvojité přeplňování.

Bližší informace o Corvette ZR1 a jejím pohonném agregátu a se dovíme až po lednovém oficiálním představení na Detroitském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Osmiválec LS9 nové Corvette ZR1

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků