Typický recept přiostřování svých modelů, které Ferrari provedlo rovněž u předchozí generace svého dvanáctiválcového super-GT (F12berlinetta a F12tdf), teď čeká i poslední 812 Superfast. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari

Typický recept přiostřování svých modelů, které Ferrari provedlo rovněž u předchozí generace svého dvanáctiválcového super-GT (F12berlinetta a F12tdf), teď čeká i poslední 812 Superfast. | Ferrari limited-edition V12 | Zdroj: Ferrari

Prozatím italská značka odhaluje design novinky na hrstce snímků, samotné označení však zatím nechává pod pokličkou. Premiéra nás totiž teprve čeká 5. května. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari

Prozatím italská značka odhaluje design novinky na hrstce snímků, samotné označení však zatím nechává pod pokličkou. Premiéra nás totiž teprve čeká 5. května. | Ferrari limited-edition V12 | Zdroj: Ferrari

Ferrari tedy prozatím označuje vybroušenou verzi 812 za limitovanou edici svého modelu s motorem V12. Nechybí ani slova o „extrémní berlinettě“. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari

Ferrari tedy prozatím označuje vybroušenou verzi 812 za limitovanou edici svého modelu s motorem V12. Nechybí ani slova o „extrémní berlinettě“. | Ferrari limited-edition V12 | Zdroj: Ferrari

V každém případě budou schopnosti modelu zase o úroveň vybroušeny, především s ohledem na okruhové využití. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari

V každém případě budou schopnosti modelu zase o úroveň vybroušeny, především s ohledem na okruhové využití. | Ferrari limited-edition V12 | Zdroj: Ferrari

Upravená karoserie s většími přístupy vzduchu na přídi, vylepšenou aerodynamikou či krytem místo zadního okna to potvrzují. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari

Upravená karoserie s většími přístupy vzduchu na přídi, vylepšenou aerodynamikou či krytem místo zadního okna to potvrzují. | Ferrari limited-edition V12 | Zdroj: Ferrari

Ferrari potvrzuje, že mocný atmosférický V12 pod přední kapotou si u novinky polepší na celkem 830 koní (610 kW), opět si tak udrží titul nejvýkonnějšího motoru v silničním Ferrari (812 Superfast má 800 k/588 kW). Více v článku... | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari

Ferrari potvrzuje, že mocný atmosférický V12 pod přední kapotou si u novinky polepší na celkem 830 koní (610 kW), opět si tak udrží titul nejvýkonnějšího motoru v silničním Ferrari (812 Superfast má 800 k/588 kW). Více v článku... | Ferrari limited-edition V12 | Zdroj: Ferrari

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři. Ferrari

Podle Ferrari šlo o jednání proti zásadám ochranné známky a požadovalo, aby návrhář fotografii smazal. Automobilce ale zřejmě nevadí jen jedna fotografie: „Značka Ferrari a její modely jsou ve vašich fotografiích reprezentací životního stylu, který se neslučuje s filozofií vozů Ferrari, i ve věci sexuálního podtextu. Používání vozů Ferrari k promování věcí tohoto typu je samo o sobě nechutné“, stojí v dopise návrháři. | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat  vozy Ferrari  pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude. Ferrari

Právník také dožadoval, aby veškeré uvedené obrázky byly do 48 hodin smazány a aby návrhář přestal používat vozy Ferrari pro komerční účely. Plein je samozřejmě zklamaný a znechucený. Tvrdí, že jde o jeho auto a jeho boty. Jenže fotit svůj produkt na jiném produktu a ještě s viditelným logem je vyloženě hloupé. Plein se také prý nenechá zastrašit, ale na jeho Instastories teď najdete převážně jízdu v Lamborghini, takže tak žhavá jeho vzpoura asi nebude. | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Ferrari 812 Superfast Ferrari

Ferrari 812 Superfast | Ferrari

Prozatím italská značka odhaluje design novinky na hrstce snímků, samotné označení však zatím nechává pod pokličkou. Premiéra nás totiž teprve čeká 5. května. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari
Ferrari tedy prozatím označuje vybroušenou verzi 812 za limitovanou edici svého modelu s motorem V12. Nechybí ani slova o „extrémní berlinettě“. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari
V každém případě budou schopnosti modelu zase o úroveň vybroušeny, především s ohledem na okruhové využití. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari
Upravená karoserie s většími přístupy vzduchu na přídi, vylepšenou aerodynamikou či krytem místo zadního okna to potvrzují. | Ferrari limited-edition V12 Zdroj: Ferrari
13
Fotogalerie

Ostřejší Ferrari 812 Superfast se blíží. Zatím nemá jméno, V12 zajistí 830 koní

Silnější, lehčí, s upravenou aerodynamikou… všechno, co byste u říznější verze super-GT čekali.

Typický recept přiostřování svých modelů, které Ferrari provedlo rovněž u předchozí generace svého dvanáctiválcového super-GT (F12berlinetta a F12tdf), teď čeká i poslední 812 Superfast. Prozatím italská značka odhaluje design novinky na hrstce snímků, samotné označení však zatím nechává pod pokličkou. Premiéra nás totiž teprve čeká 5. května.

Ferrari tedy prozatím označuje vybroušenou verzi 812 za limitovanou edici svého modelu s motorem V12. Nechybí ani slova o „extrémní berlinettě“. V každém případě budou schopnosti modelu zase o úroveň vybroušeny, především s ohledem na okruhové využití. Upravená karoserie s většími přístupy vzduchu na přídi, vylepšenou aerodynamikou či krytem místo zadního okna to potvrzují.

Ferrari potvrzuje, že mocný atmosférický V12 pod přední kapotou si u novinky polepší na celkem 830 koní (610 kW), opět si tak udrží titul nejvýkonnějšího motoru v silničním Ferrari (812 Superfast má 800 k/588 kW). Mluví se o úpravě klíčových částí jednotky, použití nových materiálů, novém mechanismu časování ventilů i výfukovém systému. Mimochodem, omezovač bude nastaven na 9500 ot./min.

Úpravy na podvozku jsou také samozřejmostí, přičemž stejně jako staré F12tdf, i novinka využije pro nejlepší ovladatelnost a agilitu sytém natáčení zadních kol. A samozřejmě, oproti 812 Superfast máme čekat podstatně nižší pohotovostní hmotnost rozsáhlým využitím karbonových dílů na exteriéru i v interiéru. Nakonec bude model premiérou nejnovější, v pořadí již sedmé verze stabilizačního systému Side Slip Control.

Více konkrétních informací a čísel zatím Ferrari neprozrazuje, premiéra 5. května ale není daleko.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud