Ostré Mitsubishi Lancer Evo X přistiženo (spy photos)

Fanoušci ostrého Lanceru Evo si již zanedlouho přijdou na své. Automobilka totiž připravuje desátou generaci a špionážním fotografům se podařilo přistihnout zamaskované Evo při siestě na parkovišti.

Příchod vozu na trh je naplánován na první kvartál příštího roku. Pod kapotou nebude nic jiného než opět přeplňovaný dvoulitr, nyní ale s výkonem okolo 300 koní. Samozřejmostí bude pohon všech kol S-AWC (Super All Wheel Control) kombinovaný s aktivním mezinápravovým diferenciálem (ACD), aktivním řízením setrvačnosti (AYC) zadního diferenciálu a aktivní regulací bočních smyků (ASC).

Evo se hned po uvedení setká se svým největším rivalem, Subaru Imprezou WRX STI rovněž v nové generaci. Dalším japonským protivníkem bude připravovaný Nissan Skyline. I navzdory maskování lze lehko poznat základní proporce vozu, které vycházejí přímo z konceptu Prototype X.

Tip: Živé foto konceptu Prototype X ze Ženevy naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nové Evo X přistiženo na parkovišti

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků