Ostré elektromobily jsou za dveřmi. Renault chce být nejlepší, musí ale vyřešit zvuk

23 komentářů

Sir CHerokee
7. března • 17:22

Vždyť se málo prodávají i ty neostré. U nás snad s výjimkou Prahy EV nikdo nechce.

Janek
7. března • 12:01

O kvalitách Renaultu není pochyb.

Janek
7. března • 13:43

Co jsem míval Škodovky byl můj rozpočet na opravy dost vysoký. Renaulty jezdí jen na na výměny náplní a jinak jen a jen jezdím.

Tom
8. března • 9:39

Mám Renaulta desátým rokem ( 186000km ) a měnil jsem jen výfuk, pravý čep, sondu u výfuku a žárovky. Pracovní Škodovka je oproti tomu stále poruchová, ale šéf naznal, že je čas na změnu a tak se uvidí.

MM
8. března • 13:26

Tak seš sťastnej člověk.

MM
8. března • 9:27

Já měl jednoho renaulta v rodině a šest stejnýh ve firmě. Auta motorově super ale z hlediska spolehlivosti jsem ani naznákem nikdy nic tak hroznýho nezažil a doufám že už ani nezažiju.

Janek
7. března • 15:29

Máme stejné nicky i auta to je fajn. Mám to úplně stejný jako ty taky jsem jezdíval se Škodovkou a bylo to za trest.

TVL
6. března • 17:05

A kolik ta kopa zábavy bude vážit? Hot hatche nejsou o drag race na semafórech.B-]

Cimbál
6. března • 23:34

I s malou baterkou o stovky kg víc než klasika, takže v oblouku auto na prd, zase to skončí u drag race jako u všech elekter.

iPace
7. března • 9:03

staci si vyhledat videa na nurburgringu s Teslou model 3, coz neni zadnej sportak, a zjistis ze se pohodlne meri s auty jako BMW M2 nebo Lotus Exige, a nijak sem si nevsiml ze by severni smicka toho aktuhu byla delana pro drag race? spise je to celkem narocnej okruh z hlediska zatacek

Emil
8. března • 9:25

Tesla je bezkonkurenční na drag race. Ovšem když se opakuje tak dvakrát. Pak už jde do kopru. Její problémy na okruzích jsou známé. Co s rychlým autem když s ním můžeš jezdit rychle jen velmi omezenou dobu?Četl jsi jak taycan deklasoval v drag race teslu s raven?

chacha
7. března • 9:46

I ty brepto.;-)

Cimbál
7. března • 9:24

Leda tak velké kulové, na NS nemá zajetý ani podprůměrný čas.
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...

Karel.
7. března • 10:53

Jj, Tesly jsou dobré na drag race, tím to hasne. A ani Porsche s Taycanem, který je na okruhu o vesmír rychlejší než Tesla S neumí zakrýt hmotnost a se spalovákem na okruhu prohrává.
https://www.autozeitung.de/bmw-m5-porsche-taycan-tes... ...

mpolan
7. března • 9:16

Jsi zlý, takhle mu kazit radost.

JirkaX
6. března • 14:13

Renault je jeden z nejlepších jak u spalovacích tak u elektrických aut. A co se týče zvuku? ten se dá nahrát jakýkoli dle požadavku zákazníků.

bzzz
7. března • 14:44

Takze kazdy elektromobil buze znit jinak? To budou mit chodci radost ;-)

Cimbál
6. března • 23:30

Jo to vidíme v F1 jak jim všichni dávají do rypáku.

Marex
6. března • 17:22

Motoricky určitě, ale to byl i dříve. Nicméně z hlediska komfortu uvnitř vozu, je to u jeho menších vozů dnes spíše podprůměr a tím nemyslím výbavu vozu.

Jan
6. března • 14:24

jj,na 1,5dci mám 367000km a na 1,33 Tce 140k zatím 16000 km oba vynikající motory bez závad,jen s dieslem jezdím za 4,5l a benzínem za 6,2l oba Megany nové,spokojenost;-)

2 Fabia R2 Twincharger
8. března • 9:42

Spolehlivost je těmto vozům vlastní, tady není co dodat.

BB
7. března • 11:25

Přesně tak, doufám že v budoucnu udrží stále dobrou kvalitu jako teď.

Doporučujeme

Články odjinud