Vždyť se málo prodávají i ty neostré. U nás snad s výjimkou Prahy EV nikdo nechce.
O kvalitách Renaultu není pochyb.
Co jsem míval Škodovky byl můj rozpočet na opravy dost vysoký. Renaulty jezdí jen na na výměny náplní a jinak jen a jen jezdím.
Mám Renaulta desátým rokem ( 186000km ) a měnil jsem jen výfuk, pravý čep, sondu u výfuku a žárovky. Pracovní Škodovka je oproti tomu stále poruchová, ale šéf naznal, že je čas na změnu a tak se uvidí.
Tak seš sťastnej člověk.
Já měl jednoho renaulta v rodině a šest stejnýh ve firmě. Auta motorově super ale z hlediska spolehlivosti jsem ani naznákem nikdy nic tak hroznýho nezažil a doufám že už ani nezažiju.
Máme stejné nicky i auta to je fajn. Mám to úplně stejný jako ty taky jsem jezdíval se Škodovkou a bylo to za trest.
A kolik ta kopa zábavy bude vážit? Hot hatche nejsou o drag race na semafórech.B-]
I s malou baterkou o stovky kg víc než klasika, takže v oblouku auto na prd, zase to skončí u drag race jako u všech elekter.
staci si vyhledat videa na nurburgringu s Teslou model 3, coz neni zadnej sportak, a zjistis ze se pohodlne meri s auty jako BMW M2 nebo Lotus Exige, a nijak sem si nevsiml ze by severni smicka toho aktuhu byla delana pro drag race? spise je to celkem narocnej okruh z hlediska zatacek
Tesla je bezkonkurenční na drag race. Ovšem když se opakuje tak dvakrát. Pak už jde do kopru. Její problémy na okruzích jsou známé. Co s rychlým autem když s ním můžeš jezdit rychle jen velmi omezenou dobu?Četl jsi jak taycan deklasoval v drag race teslu s raven?
I ty brepto.;-)
Leda tak velké kulové, na NS nemá zajetý ani podprůměrný čas.https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife...
Jj, Tesly jsou dobré na drag race, tím to hasne. A ani Porsche s Taycanem, který je na okruhu o vesmír rychlejší než Tesla S neumí zakrýt hmotnost a se spalovákem na okruhu prohrává.https://www.autozeitung.de/bmw-m5-porsche-taycan-tes... ...
Jsi zlý, takhle mu kazit radost.
Renault je jeden z nejlepších jak u spalovacích tak u elektrických aut. A co se týče zvuku? ten se dá nahrát jakýkoli dle požadavku zákazníků.
Takze kazdy elektromobil buze znit jinak? To budou mit chodci radost ;-)
Jo to vidíme v F1 jak jim všichni dávají do rypáku.
Motoricky určitě, ale to byl i dříve. Nicméně z hlediska komfortu uvnitř vozu, je to u jeho menších vozů dnes spíše podprůměr a tím nemyslím výbavu vozu.
jj,na 1,5dci mám 367000km a na 1,33 Tce 140k zatím 16000 km oba vynikající motory bez závad,jen s dieslem jezdím za 4,5l a benzínem za 6,2l oba Megany nové,spokojenost;-)
Spolehlivost je těmto vozům vlastní, tady není co dodat.
Přesně tak, doufám že v budoucnu udrží stále dobrou kvalitu jako teď.
Ten těžký podprůměr jako teď? No ty jim přeješ...https://europe.jdpower.com/press-releases/2019-uk-ve... ... https://www.jdpower.com/business/press-releases/2... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.