Ostré BMW M340d xDrive má české ceny. 340 koní a nízkou spotřebu nedá lacino

Stovka za pět sekund a šest litrů nafty. Poznávací znaky splašeného dieselu BMW jsou tedy jasné.

Trojková řada BMW s novým naftovým šestiválcem o výkonu 250 kW (340 koní) přistála v českém konfigurátoru. Sedan M340d xDrive vyjde na 1.693.068 Kč, Touring na 1.746.368 Kč. Oba modely jsou k mání výhradně s osmistupňovou sportovní automatickou převodovkou. Oproti zážehovému ekvivalentu v podobě M340i xDrive jsou o více než 100 tisíc dražší.

BMW M2 Competition dostává speciální uměleckou edici. Vznikne jen 500 kusů

BMW M2 Competition dostává speciální uměleckou edici. Vznikne jen 500 kusů

Standardně dostanete bílý lak Alpine White, metalíza je za příplatek minimálně 25.740 Kč. Kola jsou bez příplatku 18palcová, stejně tak i kombinace Alcantary a umělé kůže s modrým prošíváním uvnitř vozu. Standardní je i hliníkové obložení přístrojové desky, za dřevo dáte minimálně čtyři tisíce korun.

Výbavu lze rozšířit řadou paketů, které rozšiřují stránku pohodlí a konektivitu. Paket ConnectedDrive Plus za 47.398 Kč přidá například pořádnou navigaci a rozhraní pro chytré telefony. Paket Innovation udělá z vašeho BMW hi-tech zařízení s head-up displejem, laserovými světlomety a ovládáním vybraných funkcí gesty. Opět tedy platí, že si můžete postavit auto, jaké chcete.

BMW X5 a X6 mají nový hybridní diesel. Dynamikou dotahuje ostrou verzi M50d

BMW X5 a X6 mají nový hybridní diesel. Dynamikou dotahuje ostrou verzi M50d

V rámci motorizace je standardem i sportovní podvozek, variabilní sportovní řízení, sportovní diferenciál a sportovní brzdy včetně třmenů v modré barvě. Vnějšek zdobí aerodynamický M paket, černé lišty oken a zadní křídlo. Zbývá jen zodpovědět otázku, jak si povede v porovnání s Audi S4, které vychází řádově o 70 tisíc levněji.

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 57 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků