Včera jsme se podívali na zoubek  Audi RS 7 Sportback , které je mistrovským dílem inženýrů z Ingolstadtu. Má osmiválec o výkonu 600 koní, přesnou automatickou převodovku s osmi stupni, stálý pohon všech kol quattro a podvozek vybroušený k dokonalosti.  Foto: Audi

Včera jsme se podívali na zoubek Audi RS 7 Sportback, které je mistrovským dílem inženýrů z Ingolstadtu. Má osmiválec o výkonu 600 koní, přesnou automatickou převodovku s osmi stupni, stálý pohon všech kol quattro a podvozek vybroušený k dokonalosti.  | Foto: Audi

Verze RS ovšem nejsou určeny jen na rychlé přelety po německých dálnicích. Foto: Audi

Verze RS ovšem nejsou určeny jen na rychlé přelety po německých dálnicích. | Foto: Audi

Má i funkci rychlého startu neboli Launch control. Ten se aktivuje zvolením režimu RS2 s vypnutým systémem ESC. Poté je potřeba zvolit sportovní režim převodovky, lehce sešlápnout brzdový pedál a dát plný plyn.  Foto: Audi

Má i funkci rychlého startu neboli Launch control. Ten se aktivuje zvolením režimu RS2 s vypnutým systémem ESC. Poté je potřeba zvolit sportovní režim převodovky, lehce sešlápnout brzdový pedál a dát plný plyn.  | Foto: Audi

Motor si vybuduje potřebné otáčky a na displeji se zobrazí hláška: „Launch control ready“. Poté máte jednu sekundu na to, abyste uvolnili brzdový pedál a auto vystřelí ke stovce za 3,6 sekundy. Foto: Audi

Motor si vybuduje potřebné otáčky a na displeji se zobrazí hláška: „Launch control ready“. Poté máte jednu sekundu na to, abyste uvolnili brzdový pedál a auto vystřelí ke stovce za 3,6 sekundy. | Foto: Audi

Pro použití na závodním okruhu Audi doporučuje následující tlak v pneumatikách - v případě 21palcových kol je třeba vpředu mít 2,4 baru a vzadu 2,3 baru. Foto: Audi

Pro použití na závodním okruhu Audi doporučuje následující tlak v pneumatikách - v případě 21palcových kol je třeba vpředu mít 2,4 baru a vzadu 2,3 baru. | Foto: Audi

U 22palcových kol se tlak nastavuje o dvě desetiny baru vyšší. Stav tlaku, a další potřebné věci pro rychlou jízdu, je možné monitorovat přes speciální displeje, které Audi RS 7 Sportback zahrnuje. Foto: Audi

U 22palcových kol se tlak nastavuje o dvě desetiny baru vyšší. Stav tlaku, a další potřebné věci pro rychlou jízdu, je možné monitorovat přes speciální displeje, které Audi RS 7 Sportback zahrnuje. | Foto: Audi

 Audi RS 7 Sportback  je k mání se dvěma podvozky. Ve standardu dostanete a vzduchové odpružení s aktivními tlumiči. Jako volitelná výbava jsou tu pak ocelové pružiny s aktivními tlumiči, které jsou diagonálně hydraulicky propojené. Foto: Audi

Audi RS 7 Sportback je k mání se dvěma podvozky. Ve standardu dostanete a vzduchové odpružení s aktivními tlumiči. Jako volitelná výbava jsou tu pak ocelové pružiny s aktivními tlumiči, které jsou diagonálně hydraulicky propojené. | Foto: Audi

Díky tomu dokážou okamžitě reagovat na vychýlení z výchozí osy a můžete si tak užít bezprostřední zpětnou vazbu. Foto: Audi

Díky tomu dokážou okamžitě reagovat na vychýlení z výchozí osy a můžete si tak užít bezprostřední zpětnou vazbu. | Foto: Audi

Audi se rádo chlubí s tím, co všechno je pod „slupkou“ téměř každého nového auta. Rozdíly mezi uspořádáním podvozků jsou celkem markantní. Foto: Audi

Audi se rádo chlubí s tím, co všechno je pod „slupkou“ téměř každého nového auta. Rozdíly mezi uspořádáním podvozků jsou celkem markantní. | Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

 Foto: Audi

| Foto: Audi

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 Foto: David Rajdl

Audi RS 7 Sportback 2020 | Foto: David Rajdl

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Také nejostřejší varianta modelu A7 Sportback již míří na český trh. Kromě pekelného výrazu v masce je předností  RS 7 Sportback  hlavně technika ve formě mild-hybridního osmiválce 4.0 TFSI o výkonu 441 kW (600 koní) a točivém momentu 800 N.m... Foto: Audi

Také nejostřejší varianta modelu A7 Sportback již míří na český trh. Kromě pekelného výrazu v masce je předností RS 7 Sportback hlavně technika ve formě mild-hybridního osmiválce 4.0 TFSI o výkonu 441 kW (600 koní) a točivém momentu 800 N.m... | Foto: Audi

...který ve spojení s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem Tiptronic zajistí čtyřdveřovému „kupé“ zrychlení na 100 km/h za 3,6 vteřiny a standardní maximálku 250 km/h. Foto: Audi

...který ve spojení s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem Tiptronic zajistí čtyřdveřovému „kupé“ zrychlení na 100 km/h za 3,6 vteřiny a standardní maximálku 250 km/h. | Foto: Audi

Srovnání s novým  kombíkem RS 6 Avant  je na místě, jelikož obě auta využívají stejnou techniku a vyrovnají se i po stránce dynamiky. Foto: Audi

Srovnání s novým kombíkem RS 6 Avant je na místě, jelikož obě auta využívají stejnou techniku a vyrovnají se i po stránce dynamiky. | Foto: Audi

Elegán se svažující zádí a kufrem o objemu 535 litrů však vyjde o nějaké „drobné“ dráž, začíná totiž na částce  3.211.900 Kč . RS 6 Avant (objem kufru 565 litrů) startuje na 3.104.900 Kč. Foto: Audi

Elegán se svažující zádí a kufrem o objemu 535 litrů však vyjde o nějaké „drobné“ dráž, začíná totiž na částce 3.211.900 Kč. RS 6 Avant (objem kufru 565 litrů) startuje na 3.104.900 Kč. | Foto: Audi

A ve standardní výbavě přitom zůstává vše potřebné, rovněž RS 7 Sportback tak dostává adaptivní vzduchový podvozek, progresivní řízení, 21palcová litá kola, základní šedou barvu karoserie Nardo... Foto: Audi

A ve standardní výbavě přitom zůstává vše potřebné, rovněž RS 7 Sportback tak dostává adaptivní vzduchový podvozek, progresivní řízení, 21palcová litá kola, základní šedou barvu karoserie Nardo... | Foto: Audi

...brzdy s kotouči 420 mm vpředu a 370 mm vzadu, full-LED osvětlení vpředu i vzadu, čtyřzónovou klimatizaci, infotainment s navigací a digitální přístrojový štít... Foto: Audi

...brzdy s kotouči 420 mm vpředu a 370 mm vzadu, full-LED osvětlení vpředu i vzadu, čtyřzónovou klimatizaci, infotainment s navigací a digitální přístrojový štít... | Foto: Audi

...sportovní elektricky nastavitelné a vyhřívané sedačky čalouněné kombinací Alcantara/kůže, zadní parkovací kameru a další. Foto: Audi

...sportovní elektricky nastavitelné a vyhřívané sedačky čalouněné kombinací Alcantara/kůže, zadní parkovací kameru a další. | Foto: Audi

Samozřejmě, konečná cenovka může zajímavými příplatky stoupat do snad nekonečných výšin. Lákavý je například paket RS Dynamik plus, který za 116.000 Kč posune omezovač rychlosti až na 305 km/h... Foto: Audi

Samozřejmě, konečná cenovka může zajímavými příplatky stoupat do snad nekonečných výšin. Lákavý je například paket RS Dynamik plus, který za 116.000 Kč posune omezovač rychlosti až na 305 km/h... | Foto: Audi

...a auto vybaví také samosvorným středovým diferenciálem, sportovním diferenciálem na zadní nápravě a navíc i systémem natáčení zadních kol. Více v článku... Foto: Audi

...a auto vybaví také samosvorným středovým diferenciálem, sportovním diferenciálem na zadní nápravě a navíc i systémem natáčení zadních kol. Více v článku... | Foto: Audi

Verze RS ovšem nejsou určeny jen na rychlé přelety po německých dálnicích. Foto: Audi
Má i funkci rychlého startu neboli Launch control. Ten se aktivuje zvolením režimu RS2 s vypnutým systémem ESC. Poté je potřeba zvolit sportovní režim převodovky, lehce sešlápnout brzdový pedál a dát plný plyn.  Foto: Audi
Motor si vybuduje potřebné otáčky a na displeji se zobrazí hláška: „Launch control ready“. Poté máte jednu sekundu na to, abyste uvolnili brzdový pedál a auto vystřelí ke stovce za 3,6 sekundy. Foto: Audi
Pro použití na závodním okruhu Audi doporučuje následující tlak v pneumatikách - v případě 21palcových kol je třeba vpředu mít 2,4 baru a vzadu 2,3 baru. Foto: Audi
60
Fotogalerie

Ostré Audi RS 7 Sportback se nestydí odhalit. Víte ale, jak ho správně používat?

Audi se nebojí podělit o to, co se ukrývá v útrobách jeho nejlepších modelů. V případě RS 7 Sportback jde o technickou nirvánu.

Včera jsme se podívali na zoubek Audi RS 7 Sportback, které je mistrovským dílem inženýrů z Ingolstadtu. Má osmiválec o výkonu 600 koní, přesnou automatickou převodovku s osmi stupni, pohon všech kol quattro a podvozek vybroušený k dokonalosti.

Verze RS ovšem není určena jen na rychlé přelety po německých dálnicích. Má i funkci rychlého startu neboli Launch control. Ten se aktivuje zvolením režimu RS2 s vypnutým systémem ESC. Poté je potřeba zvolit sportovní režim převodovky, lehce sešlápnout brzdový pedál a dát plný plyn. Motor si vybuduje potřebné otáčky a na displeji se zobrazí hláška: „Launch control ready“. Poté máte jednu sekundu na to, abyste uvolnili brzdový pedál. Auto vystřelí ke stovce za 3,6 sekundy...

Pro použití na závodním okruhu Audi doporučuje následující tlak v pneumatikách - v případě 21palcových kol je třeba vpředu mít 2,4 baru a vzadu 2,3 baru. U 22palcových kol se tlak nastavuje o dvě desetiny baru vyšší. Stav tlaku, a další potřebné věci pro rychlou jízdu, je možné monitorovat přes speciální displeje, které Audi RS 7 Sportback zahrnuje.

Audi RS 7 Sportback je k mání se dvěma podvozky. Ve standardu dostanete a vzduchové pérování s aktivními tlumiči. Jako volitelná výbava jsou tu pak ocelové pružiny s aktivními tlumiči, které jsou diagonálně hydraulicky propojeny. Díky tomu dokážou okamžitě reagovat na vychýlení z výchozí osy a můžete si tak užít bezprostřední zpětnou vazbu.

Audi se rádo chlubí s tím, co všechno je pod „slupkou“ téměř každého nového auta. V galerii tak najdete podrobné uspořdání hnacích soustav. Rozdíly mezi podvozky jsou celkem markantní.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud