Ostrá Toyota GR Yaris už umí spalovat vodík. Prototyp je další etapou dlouhého vývoje

7 komentářů

4. prosince • 20:40

Toyota jako vždy , všem vypálí rybník !!!

woo doo
5. prosince • 7:31

A i Hyundai. Vodik z ekologickych obnovitelnych zdrojů ma navrch. A Hyundai je v tom nejdál ze všech.

Kuk Vykuk
4. prosince • 7:00

V Tojotě si nevyšimli že ten vývoj jim běží zpátky. Spalovaní vodíku je extra neefetivní hovadina, kterou ostatní opustili už 80. a 90. letech. Jenom tahaj naivní blbečky za fusekli a dělaj jim falešný naděje, aby co nejvíc oddálili jejich rozhodnutí koupit si elektriku.

HRD
4. prosince • 10:31

Tak to jsi vyblil blbost jako rampa. Že to "ostatní" (kdo?) opustili už v 80 a 90 letech bylo proto, že
1. neměli dnešní technologie
2. nikoho to nezajímalo, protože v té době se jezdilo na benzín a naftu a vypadalo to, že tomu tak bude i nadále.
To i bateriová vozidla opustili v 70 a 80 a 90 letech. Ze stejného důvodu. Asi jak říkáš, proto, aby co nejvíc oddálili rozhodnutí koupit si elektriku. Takže extra neefektivní hovadiny tady bleješ ty. Cokoliv, co sníží emise na nulu a přesto to bude normálně fugovat - aspoň tak jako současná auta, je spása motoristické budoucnosti. Ty si klidně kup baterky a nabíječku.

K.Posátka
3. prosince • 17:51

Nesmysl, jak střízlivý Petr U.

HRD
3. prosince • 15:46

Pevně věřím (a už dlouho), že Toyota zastaví to šílenství kolem aut na baterky vyvolané technickými diletanty šéfujícími evropské unii, a najde jinou, reálnou cestu k nulovým emisím. I když si nemyslím, že to naší zeměkouli jakkoli pomůže... rozhodně chci mít v autě palivo, které mohu dotankovat, než elektriku v baterkách a potom se prát o nabíječku a půl hodiny hlídat, jestli někdo kabel z mého auta nevytáhl a nepíchl si ho do svého. Zatím mi Toyota dělá radost, proto ji budu i nadále podporovat kupováním jejich aut.

goes
3. prosince • 15:22

Takze nejmene ekologicke palivo soucasnosti. Dobry uspech.

Doporučujeme

Články odjinud