Ostrá Toyota Corolla dostane nafťák

Trvalo to poměrně dlouho, než japonské automobilky objevily kouzlo naftových motorů. Na japonském a americkém trhu totiž není nafta nijak populární, motory osobních aut zde jezdí téměř výhradně na benzín. Evropský trh má ale tendence opačné, proto se Japonci do motorů spalující černé palivo obuli velmi důrazně.

Další generace Toyoty Corolly, která přijde na trh v roce 2007, dostane v ostré verzi právě dieselový agregát. Průkopníkem na této frontě může být třeba naše Fabia RS, která pod kapotou místo obvyklého benzínu skrývá nafťák o výkonu 130 k. Ostrá Corolla bude nabízena se dvěma novými naftovými motory, které byly představeny v Avensisu. Mají objem 2.2 l a výkony 110 a 130 kW. Pokud nechcete čekat až do roku 2007, Corolla Verso tento motor dostane už příští rok. 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků