Ostrá Tesla Model S je tady! Má 1100 koní, ujede 840 km a stojí jako Audi R8

.  |  23. 09. 2020 13:09

"Tesla Model S Plaid bude k mání od konce příštího roku." Takže klid

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 09. 2020 17:54

Je tu "tady" podobne ako milion robotaxikov  v tomto roku.Kto by už veril fElonovym klamstvam...Jeho klamstva už neprekvapuju nikoho.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  24. 09. 2020 11:05

Na 810km potřebuje minimálně 180kWh, takže má patrně baterky i v sedadlech, kufru a na vozíku za sebou. A nebo velkohubý Elon zase jen pindá.

Odpovědět  |   | 
Honimir  |  24. 09. 2020 14:55

treba tam pujde dat tazny a na to dieselagregat ... by to pres tu zasuvku na voziky mohlo tu teslu nabijet :)

Odpovědět  |   | 
Venca  |  30. 09. 2020 13:13

To vám asi nějak nevychází. Verze se 100 KWh baterií má dojezd 610 km.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 13:11

Ešte chyba kúsok k tým 1000km čo tu všetci jazdia bez prestávky. Snáď sa dočkajú.

Odpovědět  |   | 
...  |  23. 09. 2020 14:15

To dufam,ze sa ich dockaju.Rovnako ako sa vcera dockali fanusikovia EV novej a prevratnej baterky...hmm..vlastne nedockali sa nicoho

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 14:19

No neviem či naozaj niekto niečo take očakával a samozrejme dostupné hneď.

Odpovědět  |   | 
kari  |  23. 09. 2020 13:40

Je tady?
Autor je jeden z těch so si napojuje kabel do míst kam ani slunce nesvítí?
Na celé konferenci se nepředstavilo nic, ale vůbec nic, Jen další sliby, plky a odklady.
Navíc sám Musk doufá, že to ujede celé kolo na Nordschleife, takže to bude vyloženě okruhový speciál, u kterého bude mít člověk větší adrenalin z toho, jestli dojede, nebo bude odtažen. A pokud to opravdu někdy vyjede a následně tomu i čas změří a bude i možná mezi elektro nejrychlejší, tak to ujede stejně jedno kolo v tom tempu a půjde to na podval.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 13:48

Si čakal niečo v štýle, od dnes predávame nové Tesly za 50% a s 50% vyšším dojazdom?
Pobavilo.

Odpovědět  |   | 
soudruh Pláteník  |  23. 09. 2020 14:41

Však se taky po konferenci akcie propadly. Brzy mu vypálí rybník Lucid.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 14:49

To by musel byt zazrak.

Odpovědět  |   | 
soudruh Pláteník  |  23. 09. 2020 15:14

S nekvalitou Tesly, kde se u nových vozů loupe lak (spíše nelak), odpadávají díly, včetně kol, bude zázrak, jestli vůbec bude za deset let ještě existovat.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 15:38

To máš jedno. Pokial to ľudia kupujú.
Narážal som skôr nato že vybudovať automobilku nie je brnkacka. Hlavne keď popritom budujes ešte vlastnú sieť rychlonabijaciek.

Lucid je tam kde bola Tesla pred pár rokmi.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  24. 09. 2020 11:11

Budovat vlastní síť rychlonabíječek ve stylu Tesly před 5 lety dejme tomu, ale v dnešní době je to naprostý nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2020 17:19

Hej, len potom dopadnes ako Volvo, ktoré v Nemecku dalo novinárom na testovanie Polestar 2 a nešlo im nabíjať na ionity nabijackach. To bol trapas.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  24. 09. 2020 11:07

to záleží jen na naivitě investorů. Na začátku roku se nafoukli, tento týden pro změnu dostali drsnou ránu, tak Elon musel přijít s něčím velkohubým... a tohle to je.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 11:13

Battery Day se chystal už půl roku a následně se přesouval kvůli koronáči, tento termín byl známý asi měsíc.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2020 11:27

Hej +400% hore a potom strmý pád 15%.
Neviem či to investori prežijú.

Odpovědět  |   | 
Jan Tarant  |  25. 09. 2020 10:56

Vtipné, přesně něco takového říkali už před deseti lety

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 18:16

Lucid nemá ještě ani produkční verzi, natož aby měli pořádně kde vyrábět... A hlavně, Lucid za sebou nemá vůbec žádnou image, jen spoustu prázdných slibů a keců.

Odpovědět  |   | 
soudruh Pláteník  |  23. 09. 2020 20:39
Nojono  |  24. 09. 2020 11:09

V množství a intenzitě prázdných slibů a keců na Elona nikdo nemá

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  23. 09. 2020 13:44

Ujede 840 km, a potom co, koupit další Teslu ?

Odpovědět  |   | 
kari  |  23. 09. 2020 14:22

Potom už tu chybu neuděláš

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 09. 2020 13:47

eloni a co tak dát do S motor ze space X. To by bylo.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 09. 2020 14:16

Je super, že pracují na dojezdu, ale "ostrá Tesla" je směšná. V přímce to je určitě super zrychlení, ale k čemu je řídit nadhodnotně výkoné přesunovadlo, když není pro řidiče? A teď tím nemyslím pohon, ale podvozek a zpětnou vazbu od auta, která u Tesly není v podstatě žádná. Jediný kontakt s řidičem je ten dotykový. Jako daily rodiné auto po městě a okolí oukej, ale koupit si "ostrou" Teslu S je pro řidiče asi stejně platné, jako nechat si zvětšit penis pro člověka, který ho nikdy nepoužije a jen kouká na porno.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 14:25

No neviem či to bude až take zle keď na tom okruhu, ktorý táto Tesla zvládla za 1:30 a napríklad McLaren Senna za 1:27.

A to je 5miestny sedan z riadne veľkým kufrom.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  23. 09. 2020 22:06

rambajz
Doporučuji shlédnou do konce. Clarkson je pro mě trochu jiná liga než rambajz.
PS kdybys náhodou nerozuměl, tak za 7 minut ostré jízdy spotřeboval 44% kapacity baterek. A za cenový rozdíl by nakoupil benzin z místa kde stojí až na Měsíc.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 22:32

A čo si tým 6 rokov starym videom chcel povedať?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  24. 09. 2020 09:00

Nic rambajz, nic. Pokud jediná informace, kterou ti video poskytlo je jeho stáří tak opravdu, nic.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2020 09:18

Prezraď čo som si z neho mal odniesť?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  24. 09. 2020 09:38

Rambajz
"na tom okruhu, ktorý táto Tesla zvládla za 1:30 a napríklad McLaren Senna za 1:27"
"A to je 5miestny sedan z riadne veľkým kufrom"
Je to v podstatě rovnaká kára ako McLaren Senna, že rambajz ?
Akorát po ujetí 1,5 okruhu se musí hodinu dobíjet. Za tu dobu McLaren ujede 180 km.
Stále nic rambajz ??

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  24. 09. 2020 09:40

Ako si nato prisiel?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 11:11

Bjorn Nyland jel v jednom videu s Teslou 3 po německé dálnici asi 45 min vkuse rychlostí 200 km/h. Spotřeba byla 500 Wh/km, jinak řečeno ujel přes 130 km.
Za 30 min nabíjení u Superchargeru máš dobito na 80%.
Co tam máš dál?

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  25. 09. 2020 08:40

A tim jsi chtel rict, co ? Mame obdivovat auto, ktere vydrzi jet 45 minut rychlosti 200 Km/h a pak musi stravit 30 minut na nabijecce ? A to vsechno za cenu pres 1.5 milionu ?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  25. 09. 2020 09:34

Asi to, že tvrdenie kolegu hore o 1h nabíjania po 1:30min jazdy na okruhu je pekná hlúposť.
Hlavne keď tento model S ma skoro 2nasobny dojazd.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  23. 09. 2020 15:39

840 km, ale nesmí se topit, pouštět klimu, svítit a nedej bože spustit okýnko. Nebo to má švihadla :)

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 15:58

Ale prosím ta.

Odpovědět  |   | 
Jan Tarant  |  25. 09. 2020 11:18

A na to jste přišel jak?

Odpovědět  |   | 

nebude to sjíždět až novou továrnu v německu? Tohle je přesně pro německý trh.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 09. 2020 16:30

Jen si rikam, ze elektoromobilita je porad prezentovana jako ekologicka verze aut. Cekal bych ze se tedy budou ta auta tatko stavet. Ale co je eko na megawatovem aute? To popira vsechno

Odpovědět  |   | 
rembaz  |  23. 09. 2020 16:47

Najviac eko je ziadne auto. V porovnani s rovnako silnym, velkym, drahym autom moze byt tato Tesla eko.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 09. 2020 17:23

Ano. Dizl z roku 2020 je vice eko jak dizl z roku 2017 asi tak k te tesle. Megawatove auto je anti eko jakkoli

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 09. 2020 18:42

Jako majitel starýho dieselu nesouhlasím. :)
V článku připodobňuje autor verzi Plaid k Audi R8. R8 má průměrnou spotřebu 13l/100 km.
U Tesly S mě bude stát elektřina na 100 km cca 120 Kč, benzín u RS8 mě vyjde na 350 Kč.

Nikdy nikdo netvrdil, že elektromobily jsou eko. To pořád dokola kecaj jen popírači.
Výhoda je v tom, že jsou ekologičtější než srovnatelná spalovací konkurence.
Jasně, že když postavím Model S proti malýmu dieselu se spotřebou 4,5 l, vyjde Tesla v porovnání hůř. Ale zkusme ji porovnat se smysluplnou konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 09. 2020 19:09

Ale samozřejmě, že porovnávat rozdílné se hodí popíračům a bulvárním mediím daleko více. :)
http://www.auto.cz/tesla-model-s-produkuje-v... ...

Americká studia, která dokazuje, že Tesla S vypustí o 40% méně emisí než srovnatelný BMW. Ale nadpis by nezněl tak zajímavě, tak tam pojďme drbnout to, že Tesla má asi o 10% vyšší emise než malý slaboučký spalováček. :)

Pokud studie vychází z energetického mixu, kde jsou silně zastoupeny tepelný elektrárny, co teprve, pokud budu elektromobil nabíjet primárně z obnovitelných zdrojů?

Stejně tak si pojďme říci, že životnost baterií v Teslách je daleko vyšší než 500 tis km, což je číslo, při kterém se dnešní benzíňáky už dávno sypou. A baterie se následně dá vcelku bez problémů recyklovat, což je jedna z oblastí, na které se Tesla taky zaměřuje.
On ten spálený benzín už asi těžko recykluju.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  23. 09. 2020 21:32

"Nikdy nikdo netvrdil, že elektromobily jsou eko. To pořád dokola kecaj jen popírači."
Kecáš ty Michale. Jediné emise o které vám zeleným magorům jde je CO2.
Ta tvá srovnání kulhají na obě nohy. Éčka /zatím/ z podstaty nemůžou být lehká protože by nikam nedojela. Jsou to auty těžký jak kráva.
A prosím nemel cosi o ekonomice provozu, když o tom víš kulový.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 07:13

Je zajímavé, jak emise a zejména CO2 dokáží vždycky vytáhnout jen zarytí odpůrci elektra. Vy už musíte být fakt hodně zoufalá sebranka.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  24. 09. 2020 09:10

Allamarein, kam na ta svoje moudra chodíš ?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 09. 2020 09:13

Jyrka Syrka: Napovídá mu druhý chovanec co je s ním na cimře

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 10:32

Stačí mi tahle diskuse, nebo diskuse tady obecně... O CO2 vždycky mluví akorát ti, kdo si potřebují kopnout do EU nebo do elektromobilů. Takové docela... podřadné, no.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  25. 09. 2020 10:34

https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-... ...

Tohle asi vymyslel Jyrka Syrka a spol. vole.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 08:35

Mně je CO2 úplně u zadku. Jen říkám, jak to je. Výhoda elektromobilů je v tom, že přímé emise nejsou žádné. Nemaj výfuk. Takže to celkem slušně pomůže situaci ve městech. Zároveň celkové emise (přímé i nepřímé) jsou o poznání nižší než u srovnatelných spalováků. Takže jsou šetrnější k životnímu prostředí.
Další neméně podstatnou výhodou je, že si elektromobil můžu nabít přes noc doma. V budoucmu je dost možný, že většina rodinných domů bude na střeše mít fotovoltaiku. Takže ještě lepší situace.
A nejsem závislý na dalších zemích, kde se těží ropa.

Tyhle jednoznačné výhody jsou přímo zelenomagorské, řekl bych. :)

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 08:44

Možná bych zapomněl.
Pořád se bavíme o pěti metrovém sedanu, který má spotřebu asi 24 kWh/100 km.
Co se mrknout třeba na Model 3 Long range? Spotřeba 16 kWh, tím pádem elektřina mě na 100 km vyjde cca na 80 Kč.
Chci vidět, který podobně výkonný spalovák se k tomu jen přiblíží. Auto s podobným výkonem se pod spotřebu 10l/100 asi moc nepodívá, takže jsme na částce 270 Kč. A to jen proto, že jsou pohonné hmoty díky koronáči tak levné, jinak by to bylo spíše 340 Kč.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  24. 09. 2020 09:16

Tak zatím, všechny ty tvoje výhody platí ostatní i ti co auto v životě neměli a mít nebudou.
Kdyby časem nastala ekonomická realita a začneš platit spotřební daň, velice mastnou pojistku a započteš ztrátu hodnoty tak se ti protáhne obličej.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2020 09:21

Tak určite. Staré dobre teórie o tom ako ľudia s minimálnou mzdou platia bohatým auta.
To človeka vždy pobaví.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 10:33

Hlavně v zemi jako ČR, kde lidi s nízkými mzdami v podstatě daně ani neplatí, jen zdravotní a sociální pojištění. Daně se jim vyrovnají odečitatelnými položkami.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2020 10:41

Veď práve. Bohužiaľ mi to pripadá, že tu málokto používa mozog.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 10:55

Skvěle! Přesně jsi mi potvrdil to, co tvrdím celou dobu. Zarytí popírači faktů a reality, kteří prostě nemohou srovnávat dvě porovnatelné věci, ale raději záměrně zaměňují jabka s hruškama, to totiž jejich teoriím vyhovuje více.

Z hlediska životního prostředí je nejlepší nemít vůbec žádné auto a využívat primárně MHD.
Tady se ale bavíme o něčem úplně jiném.
Elektromobil znečišťuje životní prostředí daleko méně než spalovák. Studií na to vyšlo už mraky.

S tím souvisí navíc ještě jeden zajímavý fakt, který tu zmíněn nebyl. Podíl obnovitelné energie postupně stoupá, zatímco uhelné elektrárny ustupují. Jinak řečeno, elektřina bude čím dál čistější. To se u ropy říci nedá. Ropa je omezená komodita, kterou získavat je více a více energeticky náročné.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  24. 09. 2020 13:35

Ty zelené trdlo, není náhodou svatá Greta tvoje segra ?
Proto Němci odstavili všech ekologicky nejčistější jaderky a budou spalovat ruský plyn.
Tento odkaz ti nenapoví nic ? Mno nemůže tvůj zelený mozek ty souvislosti nepobere.
https://www.auto.cz/energeticke-spolecnosti-c... ... ...

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  24. 09. 2020 13:39
Michal  |  27. 09. 2020 15:35

Udělej sám sobě službu, zaveď si trubku z legendární 1.9 TDI do kabiny a dýchej si.

Greta má svým způsobem pravdu. Je naivní si myslet, že suroviny naší země jsou nevyčerpatelné a že naše země přežije všechno. To, co vypouštíme, zároveň i dýcháme. Měli bychom se snažit najít nějaký ideální řešení pro všechny, kdy náš život bude dlouhodobě udržitelný.

Odkaz říká to, co nadšenci do elektromobilů říkají neustále. Pokud se mají elektromobily významněji rozšířit, bude potřeba to reflektovat a zároveň dostatečně upravit rozvodnou síť.
Němci odstavují jaderné elektrárny z jednoduchého důvodu: vědí, jakou paseku to udělá, pokud bouchne.
Zároveň mají dostatek rozumu, aby věděli, že fotovoltaika patří na střechy domů, ne na pole, jako u nás v ČR.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 09. 2020 15:36
Krd  |  23. 09. 2020 17:04

Psychologie? Dokazete zaplatit 3Mio za auto co jede 300km/h, je pohodlne a vejdou se tam 4 lidi a bagaz na vikend a nebo 500tKc za nakupni tasku sotva pro 4 a nebo 2 a nakup?

EV maji byt bzucitka do mesta a s dojezdem 200km s cenou 200tKc, pak jim lide utrhaji ruce a budou vsude

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 17:18

Za 200tis? Trocha nereálne nie?

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 18:19

Proč? Možná nereálné dnes. Před dvaceti lety bylo nereálné elektromobil vůbec stavět, natož prodávat. A dnes se výrobci předhánějí, kdo bude mít lepší modelovou řadu.
Druhá věc je, proč omezovat elektrické auto na "něco malého do města"?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 18:31

Nie som veštec. Píšem o dnešku.

Odpovědět  |   | 
T  |  23. 09. 2020 18:11

mam pocit, ze autorevue forum je ako klub retardov, ktori si nevedia najst ani zakladne informacie

Odpovědět  |   | 

umí, ale nechcou je správně podat, tady pravda nestačí.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  23. 09. 2020 21:36

T
Žbluňk...
Co to bylo ? Že by plácnutí do vody ?

Odpovědět  |   | 
Heh  |  24. 09. 2020 10:00

Tecko my jezdime skodovkama nejsme zadni retardi

Odpovědět  |   | 
Max  |  23. 09. 2020 18:27

Tohle je auto, jaky svet nevidel :) a hned tak neuvidi...
Nikdo vam neda tolik co Elon umi slibit

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 18:46

Hlavne, že sa premáva už pekne dlho po okruhoch.

Odpovědět  |   | 
Max  |  24. 09. 2020 04:32

Co presne premava? Prototypu lita po okruzich spousta. Ale vsichni vime, ze tohle se na trh v terminu nedostane.
A koupim tam z kreditky za 2 kila autonomni rizeni ktery slibuje poroad dokola a porad funguje stejne jako cokoliv od jinejch automobilek - tzn. Nefunguje?
Ja mu fandim, ale spolecnost na burze nesmi lhat a tohle jsou vsechno lzi.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 09. 2020 18:47

Musk totiž nikdy nesplnil to, co slíbil.
Vůbec ne, nezáležil x.com a nezměnil svět financí. Nedokázal postavit raketu, která úspěšně dopraví náklad na oběžnou dráhu, nebo jejíž první stupeň bude úspěšně dnes už rutinně přistávat zpět na zem.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  23. 09. 2020 18:50

A už vůbec nesplnil nic, co se týkalo Tesly.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektricke-vi... ...

Musk sice těžce přehání v termínech, které na veřejnosti dává, ale jde si tvrdě za tím, co řekl. :)
Můžeme mít na něj jakýkoliv názor, můžeme mít jakýkoliv názor na Teslu a elektromobily celkově, ale jedno se o něm říct nedá. Rozhodně to není člověk, který něco říká jen pro svý PR a pak ze svých cílů ustoupí.

Odpovědět  |   | 
JK  |  23. 09. 2020 19:17

Hele nikdo mu neodpírá, že umí pushovat technologie, ale auto vyrobit neumí. Ideální stav by byl, kdyby se spojil s nějakou existující automobilkou, která umí vyrobit auto. Ne jen SW a baterku, ale celý produkt. Vlastně by z toho profitovali všichni. Tesla by neutápěla zbytečně miliardy v něčem co neumí a ušetřila/vydělala na spojení s někým, kdo umí vyrábět auta, ale zase ve vývoji elektra má deficity. Navíc Tesla nemá ani design ani luxus, za ty peníze dostaneš prostě jen baterky a to je dneska ještě pořád dost málo. Na to už musíš bejt fanda.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 20:14

Jenže to je právě něco, co je naprosto špatně. Podívej se, jaké mají ostatní problémy s odbytem v době, kdy Tesla bez problémů vyrábí. Audi horko těžko udrželo v nabídce e-tron, nikdo ho nechtěl, ale Teslu chtěl každý. Musk a jeho tým kolem začínající značky vytvořili něco, co ostatní nemají a nikdy mít nebudou. Kouzlo jiného, kouzlo změny.
Spousta lidí vidí jen auto. Jenže Tesla je víc, než jen auto. Je to styl, způsob života, názor. Něco naprosto neslučitelného s tradičními značkami. A ony zase nevidí Teslu jako partnera ve vývoji, ale jako něco, co je potřeba porazit a zničit, což je taky chyba, protože tím ji jen posilují.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  23. 09. 2020 21:45

O Tesle za socíku se říkalo, že to znamená Technicky slabé. Někdo by to Muskovi mohl přeložit

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 09. 2020 21:52

Tesla musi predavat auta so stratou ako odôvodnenie vysokej ceny akcií.To čo nemusia,je mať zisk z predaja vozidiel.Tesla je odpad ktorej vzostup a pad sa bude v buducnosti učiť na univerzitach.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 07:11

To už tady tvrdíš taky jakou dobu, a stále nic, a stále nic... Baví tě neustále lhát?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  24. 09. 2020 11:03

Tesla má na svých vozech přibližně 20% marži, vcelku snadno se to dá dohledat.
Jestli posuzuješ ziskovost či ztrátu z výroby a prodeje aut způsobem, že si vezmeš ztrátu firmy za rok a vydělíš to počtem prodaných aut, tak doufám, že nevlastníš žádnou firmu.
Tesla je 4. kvartál za sebou v zisku. Ačkoliv minimálním.
Ztráta Tesly byla způsobena vždy hlavně vysokým investováním do svýho rozvoje a vývoje. Proto taky za 17 let své existence je velikostně tam, kam se Škodovka dostávala přes 60 let.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  24. 09. 2020 12:08

Jsi zlý, takhle jim ukazovat pravdu. Tihle lidé nevidí nic jako rozvoj, výstavbu, nebo to, že Tesla začala před necelými dvaceti lety z ničeho, přesto je dnes jedničkou v elektromobilitě. Nestíhá vyrábět potřebné množství aut, neustále chce stavět nové továrny a investovat do rozvoje.
Ale ne, jediným ukazatelem úspěchu je přeci zisk, a co nejvyšší.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  24. 09. 2020 12:54

Tesla ma 2 ziskove veci.Prve su emisne kredity od inych automobiliek ,druha ziskova vec je cena akcii.V poslednom štvrťroku dostali na emisnych kreditoch (vypalne) 430 milionov dolarov .Zvyšok spoločnosti tesla prispel stratou 300 milionov.Nakoniec vykazali zisk 130 milionov usd...Posledne štvrťroky sa deje to iste,t.j.inimalne zisky dosiahnute vyciciavanim inych.
Tesla je jednoducho parazit ktory žije na ukor ostatnych automobiliek.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 09. 2020 15:53

Za 1. emisní kredity může získat jakákoliv společnost, nejen Tesla. Tesla už nemůže za to, že ostatní elektromobily nedělají.

Za 2. Tesla v Q2 2020 dostala 428 mil USD na emisních kreditech, v době koronaviru. Za stejné období utratila pouze za výzkum a vývoj 279 mil USD.
Pro zajímavost, tady je srovnání náklady jen za výzkum a vývoj vs emisní kredity:
Q3 2019 : 334 mil USD výzkum, 134 mil USD kredity
Q4 2019 : 345 mil USD výzkum, 133 mil USD kredity
Q1 2020 : 324 mil USD výzkum. 354 mil USD kredity.

Jinak řečeno, emisní kredity nejsou všechno. Kdyby Tesla tolik neinvestovala, je i bez emisních limitů na nule či v plusu.

Zisk či ztráta u prodávání aut se prostě nedá jednoduše vydělit ztrátou společnosti a počtem prodaných aut, to je hloupost.

Odpovědět  |   | 
Ďoďo  |  23. 09. 2020 21:58

Elonove vyplody fantazie-
https://elonmusk.today/...

Odpovědět  |   | 
Pat  |  23. 09. 2020 19:06

Je to s Teslou poměrně jednoduché, nahypovaná hodnota a stačit bude málo, aby to lehlo Easy peasy

https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/tesl... ...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  23. 09. 2020 20:14

To už slýcháme deset let a stále nic.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  23. 09. 2020 20:32

Mohl bys mi to prelozit, prosim?
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-09-23/...

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  23. 09. 2020 20:57

A? Podobne výpadky sú bežné v každej firme. Aj u Apple a Co.

Odpovědět  |   | 
Xixao  |  24. 09. 2020 08:27

Nerozumim? Jake podobne vypadky mas na mysli?

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  24. 09. 2020 08:52

Výpadky služieb. Jednoducho v IT sa take veci stavaju. Nie každý deň ani týždeň ale stavaju.

Odpovědět  |   | 
oVWečqa  |  23. 09. 2020 22:57

"Schopnost plně autonomního řízení, do kterého se právě připravuje rozpoznávání a reagování na semafory či automatické řízení v ulicích měst"??? To je nějaký vtip?
Jakože plně autonomní řízení, které DOKONCE zvládne i rozpoznat semafor? To zase Elon snídal vtipnou kaši.

Odpovědět  |   | 
jozka  |  24. 09. 2020 09:36

To je nejaka blbost. Tesla prece dokaze sama projet Spojene staty do konce roku 2017. Teda vlastne 2018... aspon to rikal Elon...

Odpovědět  |   | 
Michelle Eboa  |  27. 09. 2020 06:05

Chci, abyste využili této příležitosti a setkali se s velkým kouzelníkem a obnovitelem lásky. chubygreat.com se svou černou magií dělá zázraky po celém světě. Je z Afriky a pomáhal lidem po celém světě. pokud máte problémy se svým manželským životem, vztahovou aférou, chcete zpět svého bývalého milence, chcete vyhrát online hry, potřebujete promo akce na svém pracovišti, rychle kontaktujte chubygreat s jeho podrobnostmi whatsapp 2348165965904 nebo e-mailem chubygreat@gmail.com , je vždy k dispozici, aby pomohl situaci.

Odpovědět  |   | 
Michelle Eboa  |  27. 09. 2020 06:05

Chci, abyste využili této příležitosti a setkali se s velkým kouzelníkem a obnovitelem lásky. chubygreat.com se svou černou magií dělá zázraky po celém světě. Je z Afriky a pomáhal lidem po celém světě. pokud máte problémy se svým manželským životem, vztahovou aférou, chcete zpět svého bývalého milence, chcete vyhrát online hry, potřebujete promo akce na svém pracovišti, rychle kontaktujte chubygreat s jeho podrobnostmi whatsapp 2348165965904 nebo e-mailem chubygreat@gmail.com , je vždy k dispozici, aby pomohl situaci.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo