Ostrá Tesla Model S je tady! Má 1100 koní, ujede 840 km a stojí jako Audi R8

96 komentářů

oVWečqa
23. září • 22:57

"Schopnost plně autonomního řízení, do kterého se právě připravuje rozpoznávání a reagování na semafory či automatické řízení v ulicích měst"??? To je nějaký vtip?
Jakože plně autonomní řízení, které DOKONCE zvládne i rozpoznat semafor? To zase Elon snídal vtipnou kaši.

jozka
24. září • 9:36

To je nejaka blbost. Tesla prece dokaze sama projet Spojene staty do konce roku 2017. Teda vlastne 2018... aspon to rikal Elon...

Michelle Eboa
27. září • 6:05

Chci, abyste využili této příležitosti a setkali se s velkým kouzelníkem a obnovitelem lásky. chubygreat.com se svou černou magií dělá zázraky po celém světě. Je z Afriky a pomáhal lidem po celém světě. pokud máte problémy se svým manželským životem, vztahovou aférou, chcete zpět svého bývalého milence, chcete vyhrát online hry, potřebujete promo akce na svém pracovišti, rychle kontaktujte chubygreat s jeho podrobnostmi whatsapp 2348165965904 nebo e-mailem chubygreat@gmail.com , je vždy k dispozici, aby pomohl situaci.

Michelle Eboa
27. září • 6:05

Chci, abyste využili této příležitosti a setkali se s velkým kouzelníkem a obnovitelem lásky. chubygreat.com se svou černou magií dělá zázraky po celém světě. Je z Afriky a pomáhal lidem po celém světě. pokud máte problémy se svým manželským životem, vztahovou aférou, chcete zpět svého bývalého milence, chcete vyhrát online hry, potřebujete promo akce na svém pracovišti, rychle kontaktujte chubygreat s jeho podrobnostmi whatsapp 2348165965904 nebo e-mailem chubygreat@gmail.com , je vždy k dispozici, aby pomohl situaci.

Pat
23. září • 19:06

Je to s Teslou poměrně jednoduché, nahypovaná hodnota a stačit bude málo, aby to lehlo :-/ Easy peasyhttps://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/tesl... ...

Allamarein
23. září • 20:14

To už slýcháme deset let a stále nic. :-D :-D

Xixao
23. září • 20:32
Rembaz
23. září • 20:57

A? Podobne výpadky sú bežné v každej firme. Aj u Apple a Co.

Xixao
24. září • 8:27

Nerozumim? Jake podobne vypadky mas na mysli?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
24. září • 8:52

Výpadky služieb. Jednoducho v IT sa take veci stavaju. Nie každý deň ani týždeň ale stavaju.

Max
23. září • 18:27

Tohle je auto, jaky svet nevidel :) a hned tak neuvidi...
Nikdo vam neda tolik co Elon umi slibit

Michal
23. září • 18:47

Musk totiž nikdy nesplnil to, co slíbil.
Vůbec ne, nezáležil x.com a nezměnil svět financí. Nedokázal postavit raketu, která úspěšně dopraví náklad na oběžnou dráhu, nebo jejíž první stupeň bude úspěšně dnes už rutinně přistávat zpět na zem.

Ďoďo
23. září • 21:58

Elonove vyplody fantazie-
https://elonmusk.today/...

Michal
23. září • 18:50

A už vůbec nesplnil nic, co se týkalo Tesly.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/elektricke-vi... ... Musk sice těžce přehání v termínech, které na veřejnosti dává, ale jde si tvrdě za tím, co řekl. :)
Můžeme mít na něj jakýkoliv názor, můžeme mít jakýkoliv názor na Teslu a elektromobily celkově, ale jedno se o něm říct nedá. Rozhodně to není člověk, který něco říká jen pro svý PR a pak ze svých cílů ustoupí.

JK
23. září • 19:17

Hele nikdo mu neodpírá, že umí pushovat technologie, ale auto vyrobit neumí. Ideální stav by byl, kdyby se spojil s nějakou existující automobilkou, která umí vyrobit auto. Ne jen SW a baterku, ale celý produkt. Vlastně by z toho profitovali všichni. Tesla by neutápěla zbytečně miliardy v něčem co neumí a ušetřila/vydělala na spojení s někým, kdo umí vyrábět auta, ale zase ve vývoji elektra má deficity. Navíc Tesla nemá ani design ani luxus, za ty peníze dostaneš prostě jen baterky a to je dneska ještě pořád dost málo. Na to už musíš bejt fanda.;-)

Allamarein
23. září • 20:14

Jenže to je právě něco, co je naprosto špatně. Podívej se, jaké mají ostatní problémy s odbytem v době, kdy Tesla bez problémů vyrábí. Audi horko těžko udrželo v nabídce e-tron, nikdo ho nechtěl, ale Teslu chtěl každý. Musk a jeho tým kolem začínající značky vytvořili něco, co ostatní nemají a nikdy mít nebudou. Kouzlo jiného, kouzlo změny.
Spousta lidí vidí jen auto. Jenže Tesla je víc, než jen auto. Je to styl, způsob života, názor. Něco naprosto neslučitelného s tradičními značkami. A ony zase nevidí Teslu jako partnera ve vývoji, ale jako něco, co je potřeba porazit a zničit, což je taky chyba, protože tím ji jen posilují.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ďoďo
23. září • 21:52

Tesla musi predavat auta so stratou ako odôvodnenie vysokej ceny akcií.To čo nemusia,je mať zisk z predaja vozidiel.Tesla je odpad ktorej vzostup a pad sa bude v buducnosti učiť na univerzitach.

Michal
24. září • 11:03

Tesla má na svých vozech přibližně 20% marži, vcelku snadno se to dá dohledat.
Jestli posuzuješ ziskovost či ztrátu z výroby a prodeje aut způsobem, že si vezmeš ztrátu firmy za rok a vydělíš to počtem prodaných aut, tak doufám, že nevlastníš žádnou firmu.
Tesla je 4. kvartál za sebou v zisku. Ačkoliv minimálním.
Ztráta Tesly byla způsobena vždy hlavně vysokým investováním do svýho rozvoje a vývoje. Proto taky za 17 let své existence je velikostně tam, kam se Škodovka dostávala přes 60 let.

Ďoďo
24. září • 12:54

Tesla ma 2 ziskove veci.Prve su emisne kredity od inych automobiliek ,druha ziskova vec je cena akcii.V poslednom štvrťroku dostali na emisnych kreditoch (vypalne) 430 milionov dolarov .Zvyšok spoločnosti tesla prispel stratou 300 milionov.Nakoniec vykazali zisk 130 milionov usd...Posledne štvrťroky sa deje to iste,t.j.inimalne zisky dosiahnute vyciciavanim inych.
Tesla je jednoducho parazit ktory žije na ukor ostatnych automobiliek.

Michal
27. září • 15:53

Za 1. emisní kredity může získat jakákoliv společnost, nejen Tesla. Tesla už nemůže za to, že ostatní elektromobily nedělají.Za 2. Tesla v Q2 2020 dostala 428 mil USD na emisních kreditech, v době koronaviru. Za stejné období utratila pouze za výzkum a vývoj 279 mil USD.
Pro zajímavost, tady je srovnání náklady jen za výzkum a vývoj vs emisní kredity:
Q3 2019 : 334 mil USD výzkum, 134 mil USD kredity
Q4 2019 : 345 mil USD výzkum, 133 mil USD kredity
Q1 2020 : 324 mil USD výzkum. 354 mil USD kredity.Jinak řečeno, emisní kredity nejsou všechno. Kdyby Tesla tolik neinvestovala, je i bez emisních limitů na nule či v plusu.Zisk či ztráta u prodávání aut se prostě nedá jednoduše vydělit ztrátou společnosti a počtem prodaných aut, to je hloupost.

Allamarein
24. září • 12:08

Jsi zlý, takhle jim ukazovat pravdu. Tihle lidé nevidí nic jako rozvoj, výstavbu, nebo to, že Tesla začala před necelými dvaceti lety z ničeho, přesto je dnes jedničkou v elektromobilitě. Nestíhá vyrábět potřebné množství aut, neustále chce stavět nové továrny a investovat do rozvoje.
Ale ne, jediným ukazatelem úspěchu je přeci zisk, a co nejvyšší.

Allamarein
24. září • 7:11

To už tady tvrdíš taky jakou dobu, a stále nic, a stále nic... Baví tě neustále lhát?

Jyrka Syrka
23. září • 21:45

O Tesle za socíku se říkalo, že to znamená Technicky slabé. Někdo by to Muskovi mohl přeložit :-))

Rembaz
23. září • 18:46

Hlavne, že sa premáva už pekne dlho po okruhoch.

Max
24. září • 4:32

Co presne premava? Prototypu lita po okruzich spousta. Ale vsichni vime, ze tohle se na trh v terminu nedostane.
A koupim tam z kreditky za 2 kila autonomni rizeni ktery slibuje poroad dokola a porad funguje stejne jako cokoliv od jinejch automobilek - tzn. Nefunguje?
Ja mu fandim, ale spolecnost na burze nesmi lhat a tohle jsou vsechno lzi.

T
23. září • 18:11

mam pocit, ze autorevue forum je ako klub retardov, ktori si nevedia najst ani zakladne informacie :-D:-D:-D

Heh
24. září • 10:00

Tecko my jezdime skodovkama nejsme zadni retardi

Jyrka Syrka
23. září • 21:36

T
Žbluňk...
Co to bylo ? Že by plácnutí do vody ?

petr r. (petrumr)
23. září • 18:19

umí, ale nechcou je správně podat, tady pravda nestačí.

goes
23. září • 16:30

Jen si rikam, ze elektoromobilita je porad prezentovana jako ekologicka verze aut. Cekal bych ze se tedy budou ta auta tatko stavet. Ale co je eko na megawatovem aute? To popira vsechno

Krd
23. září • 17:04

Psychologie? Dokazete zaplatit 3Mio za auto co jede 300km/h, je pohodlne a vejdou se tam 4 lidi a bagaz na vikend a nebo 500tKc za nakupni tasku sotva pro 4 a nebo 2 a nakup?EV maji byt bzucitka do mesta a s dojezdem 200km s cenou 200tKc, pak jim lide utrhaji ruce a budou vsude

Rembaz
23. září • 17:18

Za 200tis? Trocha nereálne nie?

Allamarein
23. září • 18:19

Proč? Možná nereálné dnes. Před dvaceti lety bylo nereálné elektromobil vůbec stavět, natož prodávat. A dnes se výrobci předhánějí, kdo bude mít lepší modelovou řadu.
Druhá věc je, proč omezovat elektrické auto na "něco malého do města"?

Rembaz
23. září • 18:31

Nie som veštec. Píšem o dnešku.

rembaz
23. září • 16:47

Najviac eko je ziadne auto. V porovnani s rovnako silnym, velkym, drahym autom moze byt tato Tesla eko.

goes
23. září • 17:23

Ano. Dizl z roku 2020 je vice eko jak dizl z roku 2017 asi tak k te tesle. Megawatove auto je anti eko jakkoli

Michal
23. září • 18:42

Jako majitel starýho dieselu nesouhlasím. :)
V článku připodobňuje autor verzi Plaid k Audi R8. R8 má průměrnou spotřebu 13l/100 km.
U Tesly S mě bude stát elektřina na 100 km cca 120 Kč, benzín u RS8 mě vyjde na 350 Kč.Nikdy nikdo netvrdil, že elektromobily jsou eko. To pořád dokola kecaj jen popírači.
Výhoda je v tom, že jsou ekologičtější než srovnatelná spalovací konkurence.
Jasně, že když postavím Model S proti malýmu dieselu se spotřebou 4,5 l, vyjde Tesla v porovnání hůř. Ale zkusme ji porovnat se smysluplnou konkurencí.

Jyrka Syrka
23. září • 21:32

"Nikdy nikdo netvrdil, že elektromobily jsou eko. To pořád dokola kecaj jen popírači."
Kecáš ty Michale. Jediné emise o které vám zeleným magorům jde je CO2.
Ta tvá srovnání kulhají na obě nohy. Éčka /zatím/ z podstaty nemůžou být lehká protože by nikam nedojela. Jsou to auty těžký jak kráva.
A prosím nemel cosi o ekonomice provozu, když o tom víš kulový.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
24. září • 8:35

Mně je CO2 úplně u zadku. Jen říkám, jak to je. Výhoda elektromobilů je v tom, že přímé emise nejsou žádné. Nemaj výfuk. Takže to celkem slušně pomůže situaci ve městech. Zároveň celkové emise (přímé i nepřímé) jsou o poznání nižší než u srovnatelných spalováků. Takže jsou šetrnější k životnímu prostředí.
Další neméně podstatnou výhodou je, že si elektromobil můžu nabít přes noc doma. V budoucmu je dost možný, že většina rodinných domů bude na střeše mít fotovoltaiku. Takže ještě lepší situace.
A nejsem závislý na dalších zemích, kde se těží ropa. Tyhle jednoznačné výhody jsou přímo zelenomagorské, řekl bych. :)

Michal
24. září • 8:44

Možná bych zapomněl.
Pořád se bavíme o pěti metrovém sedanu, který má spotřebu asi 24 kWh/100 km.
Co se mrknout třeba na Model 3 Long range? Spotřeba 16 kWh, tím pádem elektřina mě na 100 km vyjde cca na 80 Kč.
Chci vidět, který podobně výkonný spalovák se k tomu jen přiblíží. Auto s podobným výkonem se pod spotřebu 10l/100 asi moc nepodívá, takže jsme na částce 270 Kč. A to jen proto, že jsou pohonné hmoty díky koronáči tak levné, jinak by to bylo spíše 340 Kč.

Jyrka Syrka
24. září • 9:16

Tak zatím, všechny ty tvoje výhody platí ostatní i ti co auto v životě neměli a mít nebudou.
Kdyby časem nastala ekonomická realita a začneš platit spotřební daň, velice mastnou pojistku a započteš ztrátu hodnoty tak se ti protáhne obličej.

Michal
24. září • 10:55

Skvěle! Přesně jsi mi potvrdil to, co tvrdím celou dobu. Zarytí popírači faktů a reality, kteří prostě nemohou srovnávat dvě porovnatelné věci, ale raději záměrně zaměňují jabka s hruškama, to totiž jejich teoriím vyhovuje více.Z hlediska životního prostředí je nejlepší nemít vůbec žádné auto a využívat primárně MHD.
Tady se ale bavíme o něčem úplně jiném.
Elektromobil znečišťuje životní prostředí daleko méně než spalovák. Studií na to vyšlo už mraky.S tím souvisí navíc ještě jeden zajímavý fakt, který tu zmíněn nebyl. Podíl obnovitelné energie postupně stoupá, zatímco uhelné elektrárny ustupují. Jinak řečeno, elektřina bude čím dál čistější. To se u ropy říci nedá. Ropa je omezená komodita, kterou získavat je více a více energeticky náročné.

Jyrka Syrka
24. září • 13:35

Ty zelené trdlo, není náhodou svatá Greta tvoje segra ?
Proto Němci odstavili všech ekologicky nejčistější jaderky a budou spalovat ruský plyn.
Tento odkaz ti nenapoví nic ? Mno nemůže tvůj zelený mozek ty souvislosti nepobere.
https://www.auto.cz/energeticke-spolecnosti-c... ... ...

Michal
27. září • 15:35

Udělej sám sobě službu, zaveď si trubku z legendární 1.9 TDI do kabiny a dýchej si. ;-)Greta má svým způsobem pravdu. Je naivní si myslet, že suroviny naší země jsou nevyčerpatelné a že naše země přežije všechno. To, co vypouštíme, zároveň i dýcháme. Měli bychom se snažit najít nějaký ideální řešení pro všechny, kdy náš život bude dlouhodobě udržitelný.Odkaz říká to, co nadšenci do elektromobilů říkají neustále. Pokud se mají elektromobily významněji rozšířit, bude potřeba to reflektovat a zároveň dostatečně upravit rozvodnou síť.
Němci odstavují jaderné elektrárny z jednoduchého důvodu: vědí, jakou paseku to udělá, pokud bouchne.
Zároveň mají dostatek rozumu, aby věděli, že fotovoltaika patří na střechy domů, ne na pole, jako u nás v ČR.

Michal
27. září • 15:36
Rembaz
24. září • 9:21

Tak určite. Staré dobre teórie o tom ako ľudia s minimálnou mzdou platia bohatým auta.
To človeka vždy pobaví.

Allamarein
24. září • 10:33

Hlavně v zemi jako ČR, kde lidi s nízkými mzdami v podstatě daně ani neplatí, jen zdravotní a sociální pojištění. Daně se jim vyrovnají odečitatelnými položkami.

Rembaz
24. září • 10:41

Veď práve. Bohužiaľ mi to pripadá, že tu málokto používa mozog.

Allamarein
24. září • 7:13

Je zajímavé, jak emise a zejména CO2 dokáží vždycky vytáhnout jen zarytí odpůrci elektra. :-D :-D Vy už musíte být fakt hodně zoufalá sebranka.

Jyrka Syrka
24. září • 9:10

Allamarein, kam na ta svoje moudra chodíš ?

Allamarein
24. září • 10:32

Stačí mi tahle diskuse, nebo diskuse tady obecně... O CO2 vždycky mluví akorát ti, kdo si potřebují kopnout do EU nebo do elektromobilů. Takové docela... podřadné, no.

Jyrka Syrka
25. září • 10:34

https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-... ... Tohle asi vymyslel Jyrka Syrka a spol. vole. :-P

Shimi
24. září • 9:13

Jyrka Syrka: Napovídá mu druhý chovanec co je s ním na cimře ;-)

Michal
23. září • 19:09

Ale samozřejmě, že porovnávat rozdílné se hodí popíračům a bulvárním mediím daleko více. :)
http://www.auto.cz/tesla-model-s-produkuje-v... ... Americká studia, která dokazuje, že Tesla S vypustí o 40% méně emisí než srovnatelný BMW. Ale nadpis by nezněl tak zajímavě, tak tam pojďme drbnout to, že Tesla má asi o 10% vyšší emise než malý slaboučký spalováček. :)Pokud studie vychází z energetického mixu, kde jsou silně zastoupeny tepelný elektrárny, co teprve, pokud budu elektromobil nabíjet primárně z obnovitelných zdrojů?Stejně tak si pojďme říci, že životnost baterií v Teslách je daleko vyšší než 500 tis km, což je číslo, při kterém se dnešní benzíňáky už dávno sypou. A baterie se následně dá vcelku bez problémů recyklovat, což je jedna z oblastí, na které se Tesla taky zaměřuje.
On ten spálený benzín už asi těžko recykluju.

petr r. (petrumr)
23. září • 16:12

nebude to sjíždět až novou továrnu v německu? Tohle je přesně pro německý trh.

řidič
23. září • 15:39

840 km, ale nesmí se topit, pouštět klimu, svítit a nedej bože spustit okýnko. Nebo to má švihadla :)

Jan Tarant
25. září • 11:18

A na to jste přišel jak?

Rembaz
23. září • 15:58

Ale prosím ta.

JK
23. září • 14:16

Je super, že pracují na dojezdu, ale "ostrá Tesla" je směšná. V přímce to je určitě super zrychlení, ale k čemu je řídit nadhodnotně výkoné přesunovadlo, když není pro řidiče? A teď tím nemyslím pohon, ale podvozek a zpětnou vazbu od auta, která u Tesly není v podstatě žádná. Jediný kontakt s řidičem je ten dotykový. Jako daily rodiné auto po městě a okolí oukej, ale koupit si "ostrou" Teslu S je pro řidiče asi stejně platné, jako nechat si zvětšit penis pro člověka, který ho nikdy nepoužije a jen kouká na porno.

Rembaz
23. září • 14:25

No neviem či to bude až take zle keď na tom okruhu, ktorý táto Tesla zvládla za 1:30 a napríklad McLaren Senna za 1:27.A to je 5miestny sedan z riadne veľkým kufrom.

Jyrka Syrka
23. září • 22:06

rambajz
Doporučuji shlédnou do konce. Clarkson je pro mě trochu jiná liga než rambajz.
PS kdybys náhodou nerozuměl, tak za 7 minut ostré jízdy spotřeboval 44% kapacity baterek. A za cenový rozdíl by nakoupil benzin z místa kde stojí až na Měsíc.
https://www.youtube.com/watch...

Rembaz
23. září • 22:32

A čo si tým 6 rokov starym videom chcel povedať?

Jyrka Syrka
24. září • 9:00

Nic rambajz, nic. Pokud jediná informace, kterou ti video poskytlo je jeho stáří tak opravdu, nic.:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
24. září • 9:18

Prezraď čo som si z neho mal odniesť?

Jyrka Syrka
24. září • 9:38

Rambajz
"na tom okruhu, ktorý táto Tesla zvládla za 1:30 a napríklad McLaren Senna za 1:27"
"A to je 5miestny sedan z riadne veľkým kufrom"
Je to v podstatě rovnaká kára ako McLaren Senna, že rambajz ?
Akorát po ujetí 1,5 okruhu se musí hodinu dobíjet. Za tu dobu McLaren ujede 180 km.
Stále nic rambajz ??

Michal
24. září • 11:11

Bjorn Nyland jel v jednom videu s Teslou 3 po německé dálnici asi 45 min vkuse rychlostí 200 km/h. Spotřeba byla 500 Wh/km, jinak řečeno ujel přes 130 km.
Za 30 min nabíjení u Superchargeru máš dobito na 80%.
Co tam máš dál? B-]

mrazik
25. září • 8:40

A tim jsi chtel rict, co ? Mame obdivovat auto, ktere vydrzi jet 45 minut rychlosti 200 Km/h a pak musi stravit 30 minut na nabijecce ? A to vsechno za cenu pres 1.5 milionu ?

Rembaz
25. září • 9:34

Asi to, že tvrdenie kolegu hore o 1h nabíjania po 1:30min jazdy na okruhu je pekná hlúposť.
Hlavne keď tento model S ma skoro 2nasobny dojazd.

rembaz
24. září • 9:40

Ako si nato prisiel?

Kankunen
23. září • 13:47

eloni a co tak dát do S motor ze space X. To by bylo.

neodborník
23. září • 13:44

Ujede 840 km, a potom co, koupit další Teslu ?

kari
23. září • 14:22

Potom už tu chybu neuděláš :-D

kari
23. září • 13:40

Je tady?
Autor je jeden z těch so si napojuje kabel do míst kam ani slunce nesvítí?
Na celé konferenci se nepředstavilo nic, ale vůbec nic, Jen další sliby, plky a odklady.
Navíc sám Musk doufá, že to ujede celé kolo na Nordschleife, takže to bude vyloženě okruhový speciál, u kterého bude mít člověk větší adrenalin z toho, jestli dojede, nebo bude odtažen. A pokud to opravdu někdy vyjede a následně tomu i čas změří a bude i možná mezi elektro nejrychlejší, tak to ujede stejně jedno kolo v tom tempu a půjde to na podval.

soudruh Pláteník
23. září • 14:41

Však se taky po konferenci akcie propadly. Brzy mu vypálí rybník Lucid.

Allamarein
23. září • 18:16

Lucid nemá ještě ani produkční verzi, natož aby měli pořádně kde vyrábět... A hlavně, Lucid za sebou nemá vůbec žádnou image, jen spoustu prázdných slibů a keců.

Nojono
24. září • 11:09

V množství a intenzitě prázdných slibů a keců na Elona nikdo nemá

soudruh Pláteník
23. září • 20:39
Rembaz
23. září • 14:49

To by musel byt zazrak.

soudruh Pláteník
23. září • 15:14

S nekvalitou Tesly, kde se u nových vozů loupe lak (spíše nelak), odpadávají díly, včetně kol, bude zázrak, jestli vůbec bude za deset let ještě existovat.

Jan Tarant
25. září • 10:56

Vtipné, přesně něco takového říkali už před deseti lety :-D

Nojono
24. září • 11:07

to záleží jen na naivitě investorů. Na začátku roku se nafoukli, tento týden pro změnu dostali drsnou ránu, tak Elon musel přijít s něčím velkohubým... a tohle to je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rembaz
24. září • 11:27

Hej +400% hore a potom strmý pád 15%.
Neviem či to investori prežijú.

Michal
24. září • 11:13

Battery Day se chystal už půl roku a následně se přesouval kvůli koronáči, tento termín byl známý asi měsíc.

Rembaz
23. září • 15:38

To máš jedno. Pokial to ľudia kupujú.
Narážal som skôr nato že vybudovať automobilku nie je brnkacka. Hlavne keď popritom budujes ešte vlastnú sieť rychlonabijaciek.Lucid je tam kde bola Tesla pred pár rokmi.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
24. září • 11:11

Budovat vlastní síť rychlonabíječek ve stylu Tesly před 5 lety dejme tomu, ale v dnešní době je to naprostý nesmysl.

Rembaz
24. září • 17:19

Hej, len potom dopadnes ako Volvo, ktoré v Nemecku dalo novinárom na testovanie Polestar 2 a nešlo im nabíjať na ionity nabijackach. To bol trapas.

Rembaz
23. září • 13:48

Si čakal niečo v štýle, od dnes predávame nové Tesly za 50% a s 50% vyšším dojazdom?
Pobavilo.

Rembaz
23. září • 13:11

Ešte chyba kúsok k tým 1000km čo tu všetci jazdia bez prestávky. Snáď sa dočkajú.

...
23. září • 14:15

To dufam,ze sa ich dockaju.Rovnako ako sa vcera dockali fanusikovia EV novej a prevratnej baterky...hmm..vlastne nedockali sa nicoho :-D:-D:-D

Rembaz
23. září • 14:19

No neviem či naozaj niekto niečo take očakával a samozrejme dostupné hneď.

.
23. září • 13:09

"Tesla Model S Plaid bude k mání od konce příštího roku." Takže klid :-D:-D

Ďoďo
23. září • 17:54

Je tu "tady" podobne ako milion robotaxikov  v tomto roku.Kto by už veril fElonovym klamstvam...Jeho klamstva už neprekvapuju nikoho.

Nojono
24. září • 11:05

Na 810km potřebuje minimálně 180kWh, takže má patrně baterky i v sedadlech, kufru a na vozíku za sebou. A nebo velkohubý Elon zase jen pindá.

Venca
30. září • 13:13

To vám asi nějak nevychází. Verze se 100 KWh baterií má dojezd 610 km. :-D

Honimir
24. září • 14:55

treba tam pujde dat tazny a na to dieselagregat ... by to pres tu zasuvku na voziky mohlo tu teslu nabijet :)

Doporučujeme

Články odjinud