S tym motorom sa fakt nechajme prekvapit, pozrite co spravil Ford s Focusom, sup prec 2.0 turbo a sup tam 2.5 turbo, este ma aj mensiu spotrebu, vacsi rozsah otaciek, pri ktorych ma auto uz slusny krutak.Je dost pravdepodobne, ze zostane u 2.0 a 200PS, pochybujem, ze sa teraz vyvija nejaka nova benzinova jednotka len kvoli Type-R. 2,4 z Accorda by bola tiez alternativa, ale ten motor je tazsi, tak to moze takemu hothatchu skor ublizit, ak sa nepodari dobre rozlozit hmotnost a vyladit podvozok (toto by mohlo dost ublizit dynamickym vlastnostiam aj napriek viac konikom a vacsiemu objemu).Inak to s tou Fabiou RS vs. Type-R myslel dakto vazne ? Fabia RS je obyvajna seriovka, nie hot hatch a nech si vravi kto chce. Toto nie je urazanie toho auta, je to super dizel, ale tam to KONCI !
Rekl bych ze to bude to samy jako Americkej Civic Si, tady se type-R neprodavaj, predchozi model Si byl stejnej jako evropskej type-R takze bych pocital s tim ze v CR bude to samy... Je to odvozeny z 06 Civicu coupe, a kdyz to bude hatchback tak tam bude urcite motor z Si, K20A iV-TEC, 197koni, 139 lb.-ft... To srovnani s FRS neni ani vtipny. To je fakt v Top Gearu jsou ze Skody fakt uplne nadseni, jestli jste videli posledni dil tak tam davali priklady nejhorsich darku k vanocum a jeden z nich byla kravata Skoda auto, Jeremy mel ve tvari opravdu respektuplny vyraz. Vazne no comment, a to porovnani s Mini Cooperem, nezlobte se na me ale zakladni verze 1,6ltr, 115, a hlavne si nehraje na zadnej sportak jak FRS.http://automobiles.honda.com/models/model_overview.asp?ModelName=Civic+Si
Pochybuji, ze novy Type-R tady bude mit 197 koni, kdyz ten predchozi mel 200. Spis bych veril tomu velkymu ctyrvalci 2,4 240 koni, to by totiz byla paradicka :)
V kuloárech se šušká, že nový Type-R by měl mít 2.4i-VTEC z Accordu a výkon +- 240koní. Takový výkon by odpovídal litrovému výkonu dosavadního Type-R.
To uz mi na civic prijde jako docela velkej a tezkej motor... To uz spis 2,0 240koni z S2000 ale ten je ulozenej podelne takze bych s tim taky nepocital. Civic Type R ale urcite nebude mit 240 koni...
Chce-li být Honda i nadále konkurenceschopná musí nabídnout i adekvátně výkonný motor a to u současných hot-hatchů znamená 225k a více. Ruku v ruce s nárůstem výkonu jde i nárůst objemu a 2.4 i-VTEC se přímo nabízí jako ideální volba. Honda by nebyla v této třídě jedinou zančkou, jenž by přešla na vyšší obsah.
Pořád mně nějak uniká, proč si někdo neustále musí brát do huby dieselovou fábii a dokazovat jak stojí za hovno.
protoze to tak je. z.
bude to určite paráda, až na tú menej ortodoxnú zadnú nápravu
Tiez ma sklamala ta naprava, japonci boli prvy s multilinkom, pochopil to aj Ford, teraz uz aj VW s Golfom. Je to krok spět, nechapem to.
Type-R by měl vycházet z Civicu 3D a ten by měl mít vzadu lichoběžník, stejně jako Coupé. U 5D je všechno podžízeno praktičnosti.
Chlapi, Vy jste komici... FRS
jezis marja, nevidis, ze je to provokace, ktera uz ani neni vtipna? Sama Skoda by FRS proti tehle Honde nestavela, jsou to proste uplne jine modely s odlisnym smerovanim. BTW, hlavnim problemem Civicu je podle me porad vzhled. Dneska jsem jednoho cerneho objizdel a ten predek nazivo je fakt zklamani. Vypada to, jako by to uz nejaky vesnicky hoch otunil staniolem...
To si snad děláš srandu, konkurence pro Fabii RS? Vždyť je do diesel. Takovej motor v RS verzi nemá vůbec co dělat. Asi tak před měsícem jsem se svojí hondičkou jednu RS Fabii úplně zničil. Týpek neměl šanci, o něco se snažil a benzín verzus diesel = vždy vyhraje benzin. BDW. Na trojku dam 160km/h to ta fabie těžko. Už se těšim až Type-R natrhne všem prdel. Teda doufám.
No v Top Gearu testovali FRS proti Mini Cooperu, ktery je benzin a ma lepsi udavane zrychleni 0-100 a ta Fabia mu natrhla zadnici - posledni slova ridice Cooperu byla: "It might be a diesel, it might be a Skoda. It´s definitely a hot-hatch."
FRS mu natrhla zadek ... ale jen o 0,6sec .... to je o nicem vzhledem k tomu ze :1. FRS ma 96kw, Mini Cooper jen 85kW2. FRS mela siroky 16ky (nebo 17ky) oproti Cooprovi s balonama na 15kachStale si myslite ze FRS je lepci? Je, ale oproti mnohem slabsimu autu ....
Topgír je jen šou, no a hlavne to nebyl Mini "Cooper", ale jen Mini, coz je sakra rozdil. Zakladni Mini ma snad jen 115k nebo tak nejak.
Byl to Mini Cooper. Mini jsou tri verze: Mini One, Mini Cooper a Mini Cooper S, toto v tom Top Gearu byl Mini Cooper. Jestli neco nesnasim, tak je to kdyz nekdo placne bez premysleni nejakou pitomost a vydava ji za overeny fakt.
A jestli neco nesnasim ja, tak je to bezhlave odsuzovani. V testu sice BYL Mini Cooper (jak rikas ty), ale ten ma 115 k (jak rika bingo). Ze slo o zcela nesmyslne srovnani bezne verze s top-verzi uz ti asi nevadi, ze? Je to jako srovnavat Golf GTi (top verze golfu) s Octavii 2.0FSI (stredni model Octavie). Kdo a proc vyhraje je snad jasne. Proto se nad testem z Top Gearu jen usmivam a tem, kdo z nej usuzuji na kvality fobie se jen smeju. Nic jineho se delat neda.
Ale je prece uplne jedno, jestli srovnavas top verze, ne? Nemuzes snad srovnavat Cooper S s Fabii RS. Srovnavejme srovnatelne - Mini Cooper (ten "bezny") zrychli 0-100 o 0,4s rychleji, nez Fabka RS a je drazsi - zda se, ze by mel vyhrat. Kdybys srovnaval Mondeo ST220, budes ho srovnavat s A4 3.2 FSi, nebo s RS4? To, zda je to nejvyssi verze nebo ne, je zcela irelevantni.
Jinak co se tyce srovnavani Hondy Type-R s FRS, tak to samozrejme nelze brat vazne...
Ja si myslim ze v tomhle srovnani vyhraje urcite ukydlukany embecko... A jeste po nem zbyde pul kila sazi na kazdym metru drahy... Jdete s tema uhlakama do ..... kamen.
Vždyť to povídám, celý svět sedá před českými škodovkami na zadek ať se to zdejším pochlebovačům Západu líbí nebo ne.
Hele skodovaku,drz uz prosim hubu,ses fakt trapny a zatvrzely fanousek skodovky,kt uznava jen tu svou zelenou fabii 1.2htp a vse co ma ve znaku okridleny sip,nemylim li-se!Jak proboha muzes srovnat FRS s CTR?!Vzpamatuj se!Skodovka je uplne nekde jinde nez Honda,tim myslim,ze Š nesaha H ani po kotniky,pocinaje vybavou,konce motory a srovnavat tyhle dva modely je opravdu az sarkasticke!!!Ale určite mas pravdu FRS(130PS,0-100 9.6sek,max.r.204km/h) strci CTR(200PS,0-100km/h 6.6sek,max.r. 235km/h) do kapsy
s tebou je vazne sranda, proc by mel on davat na trojku 160? jsi me vazne rozesmal, on ma turbo diesel nemusi to tocit jako kreten stejne jako ty :), proto to auto ma taky 6ku :) (ted nemyslim kuli te 160tce)
Sak prave, ze ma len turbo diesel... FRS nemoze tocit ako type-r, namiesto toho musi kvedlat jak kreten :)Jedine co mu ostane je dobra spotreba.
No právě pro tyto důvody, se nejedná o sportovní auto, které z něj spousta lidí dělá. Je to malé auto se silnějším naftovým motorem. To je všechno.Fabii RS bez problémů ujede i stařičký Escort RS2000, jak na rozjezd, i při zrychlování a i v maximálce.
Založ petici, že požaduješ okamžité stažení označení RS pro 96kW dieselové Fábie a pošli to do škodovky, aby to neiritovalo tvůj obstarožní Escort.
BDW??????
Že by konkurence pro Fabii RS?
Si delas srandu, ne???? fabie na Type-R nema, ani nahodou, dobrou noc...
Jedine FRS, ktore je adekvatne Type-R je Focus RS... :-pRRK
Tjn, Fabia RS strci tyto dva radobysportaky do kapsy.
Ani boha .... Type-R musis tocit aby to jelo a pak to strasne zere...
Pokud to je ironie, pak ok, ale pokud je to myšleno vážně, pak si to chce zkusit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.