Ostrá Honda Civic Type-R a Type-S sú na Slovensku

Slovenský importér Hondy zverejnil ceny hneď dvoch nových modelov. Najviac očakávaným je ostrý Type-R s výkonom 148 kW (201 k), ktorý dorazil na trh hneď v dvoch prevedeniach. Lacnejšia Race je určená hlavne pre nadšencov, ktorým ide predovšetkým o jazdu samotnú. Chýbajúca klimatizácia alebo autorádio im tak vadiť zrejme nebudú, zato ocenia tvrdšie naladenie podvozku a vcelku priaznivú cenu 929 000 Sk.

Type-R Plus už obsahuje aj všetky prvky komfortnej výbavy, čo sa určite negatívne prejaví na hmotnosti, no zároveň uľahčí užívanie vozidla v bežnej premávke. Honda si za tento model účtuje 999 000 Sk.

Okrem ostrého Type-R prišiel na trh aj civilnejší Type-S, ktorý ma rovnako len troje dvere. K dispozícii je s dvomi známymi motormi – 1,8-litrovým benzínovým štvorvalcom a 2,2-litrovým nafťákom, pričom oba poskytujú výkon 103 kW (140 k). Benzínový agregát pôjde navyše kombinovať aj so šesťstupňovým automatom.

Výbavy sú pre obe motorizácie rovnaké a obsahujú napríklad automatickú klimatizáciu, rádio s MP3 prehrávačom, palubný počítač, kompletnú sadu airbagov alebo stabilizačný systém. Na druhú stranu prvky ako xenónové svetlomety alebo tempomat si zákazníci nemôžu ani priplatiť.

Ceny Hondy Civic Type-S sú nasledovné:

Type-S 1,8i VTEC 6MT: 695 000 Sk
Type-S 1,8i VTEC AMT: 735 000 Sk
Type-S 2,2 I-CTDi 6MT: 769 000 Sk

Tip: Kompletné cenníky Hondy Civic Type-R a Type-S si môžete pozrieť tu.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků