Ostrá Cupra Ateca má kompletní technická data. Známe i základní cenu

pan Michaelidis  |  29. 10. 2018 15:07

Nejvetsi koncernovy novinar jede! Klobouk dolu. Tento Seat je opravdu nadherny designovy skvost!

Odpovědět  |   | 
pirate  |  29. 10. 2018 17:17

Kam jede? Co to sakra meleš? Vzpamatuj se.

Odpovědět  |   | 
T-Wagen  |  30. 10. 2018 10:19

Jestli jsi to nepochopil, tak to myslel tak, že Mička píše jeden článek za druhým hlavně o skopčácích, jako by zbytek automobilového světa neexistoval.

Proč jseš hned tak agresivní? Za vlastní nevědomost se nemusíš stydět a ještě k tomu z ní vinit druhé.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  30. 10. 2018 15:43

A proč nazývají koncernové máselné hlavy SEATa CUPROU..? Co je zvláštního na motoru, který je cpán od POLA do AUTO UNION ? Dát míč za SEAT ATECA?! Tohle může vymyslet opravdu a jenom máselná lopata z koncernu lidového vozítka. Fakt.

Odpovědět  |   | 
rpl  |  29. 10. 2018 16:30

co budeme dělat s nestabilní krabicí, která se převrací v každé zatáčce?? strčíme jí pod kapotu 300koní, mám ty kluky špalnělský fakt rád

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  29. 10. 2018 16:36

Tady se člověk dočte hloupostí.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  30. 10. 2018 10:12

Co by se mělo jako převracet? Jako že když je to SUV, tak je to automaticky v zatáčce nestabilní? Je vidět, že si ještě v žádném takovém autě nejel a říkáš jen to, co si někde slyšel. Osobně mám s SUV najeto dost a po jízdní stránce není rozdíl mezi běžným autem a SUV. Dokonce s některými klasickými auty mám v zatáčce horší pocit, jak se naklánějí.

Odpovědět  |   | 
Antesdeabrir  |  30. 10. 2018 11:07

Luboši koukněte se na na dále uvedený odkaz, třeba vám to otevře oči. Já sportovním SUV říkám "pozitivní nesmysl" na sportovní jízdu tak jak má být to fakt není.
https://www.facebook.com/TuningFail/videos/1015746... ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 10. 2018 12:27
Antesdeabrir  |  30. 10. 2018 12:55

...no ale toto je losí test nikoliv sportovní jízda. Ani netvrdím, že se SUV při sportování musí nutně převrátit jen to že je na tokové použití z principu nevhodné. Prostě budete pomalejší, ale zase to neznamená, že nemůžete jet bomby že...jako zrovna tady pJanda z Autofora https://www.youtube.com/watch... všimněte si chování auta při takové jízdě, to už chce mít koule ze železa, já hlásím hnědý kód jenom na to koukám...

Odpovědět  |   | 
Antesdeabrir  |  30. 10. 2018 13:00

jo a doporučuji si k tomu přečíst i toto http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-bmw-x6-m-2... ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 10. 2018 13:04

No právě. Při normální sportovní jízdě se většinou takto razantně za volant nebere. Luboš jenom reagoval na někoho, kdo možná nedávno slezl s odrážedla. A toho jste podpořil. Ten nesmysl který napsal.
Odjíždím, nebudu reagovat.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 10. 2018 15:22

A v čem se to chová na tom videu jinak než normální auto? Teda kromě toho, že vidí dál, protože sedí výše.

Odpovědět  |   | 
Antesdebrir  |  30. 10. 2018 20:52

Přečtěte si ten článek je tam řečeno vše. Pokud však neovládáte jízdu na limitu, bude to pro vás bezpředmětné.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  30. 10. 2018 21:12

Ten článek je pravdivý, ale o jedné nesmyslné obludě která zdaleka nereprezentuje běžná SUV.

Odpovědět  |   | 
Antesdeabrir  |  31. 10. 2018 07:56

Samozřejmě, nicméně Ateca Cupra je upečena ze stejného těsta zdá se. No uvidíme, kluci z Garaz.cz (jediné řidičské testy v ČR v současné době) ji již mají na testu tak se nechme překvapit kam moderní technika dokáže zatlačit fyzikální zákony :)

Odpovědět  |   | 
Michal220  |  29. 10. 2018 17:30

Těch 300 bude jak 245koní v G.Gti takže svezení a předjíždění bude tak tak akorát.V zatáčkách s tím stejně většina majitelů závodit nebude a zrychleni 0-100 udělá hlavně pohon 4*4.Pak už to zase nepojede.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  30. 10. 2018 08:41

Chtěl bych, aby tak "nejelo" i moje auto a myslím, že tahle krabice na kolech pojede mnohem lépe jak většina produkce od Hnujdy kupříkladu, ale to, že Hnujda má jedinou zajímavou motorizaci, kterou dala do verze N ví každý...

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  30. 10. 2018 10:16

Až začneš nazývat automobilky správným jménem, pak tě budu brát jako odborníka na auta, zatím jsi pro mě jen amatér. To, že nějaká automobilka nepostaví SUV se 300 koňmi (osobně mi to přijde jako zbytečný, na naše silnice až moc a jako budu všem ukazovat hele jak mam silný auto jsem borec) to ještě neznamená, že je špatná.

Odpovědět  |   | 
T-Wagen  |  30. 10. 2018 10:22

Ze zoufalství do agrese, hezkýýý

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  29. 10. 2018 17:43

Jo, na tohle se konkurence ve třídě nechytá.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  29. 10. 2018 17:44

jeto megasuvéško! Milňýk!

Odpovědět  |   | 
osvicene vejce  |  29. 10. 2018 17:56

Neni nad to, nez udelat sportovne-uzitkove vozidlo a pak se na nej snazit naroubovat sportak.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 10. 2018 20:18

Ta je teda ostrá... Až jsem se málem pořezal, jak je ostrá.

Odpovědět  |   | 
Michal220  |  29. 10. 2018 21:07

Ale zase lepší než jen 1.5tsi v Karoqu

Odpovědět  |   | 
jM  |  29. 10. 2018 21:42

minulý týden jsem předjížděl návěs plnej těhle cuper se čtyřma laufama důkladně oblepený bílou fólií až jsem si říkal, co tak maskujou a vono se to ještě neprodává

Odpovědět  |   | 
JK  |  29. 10. 2018 23:56

Takže vyměnili logo, přidali plasty a máme novou značku. Jsem rád, že se Seat drží své tradice.

Odpovědět  |   | 
martin  |  30. 10. 2018 07:25

Vypada to ako auto na nakupypre dochodcov.

Odpovědět  |   | 
Perunwit  |  31. 10. 2018 08:04

SEAT.

Automobilka, která většinu svojí existence pouze rebranduje, kopíruje, přebírá již hotové celky a lepí na to svoje vlastní odznáčky. Nyní Cupra

Cupra vznikla inspirací zřejmě u DS a bude ještě zbytečnější značkou než její hlavní dodavatel, existující čistě pro výprodej technologií a celků VW.

Tento španělský moloch měl již dávno zkrachovat.

Odpovědět  |   | 
Michal220  |  31. 10. 2018 10:05

Suv takže vyšší karosérie,širší gumy a díky pohonu 4*4 a lepší výbavě i nemalá hmotnost.Předpokládám že nebude dynamika lepší než u mojí ORS220koní apod silných vozidel.Ale až od 70ky kde už mám trakci.

Odpovědět  |   | 
JB  |  31. 10. 2018 11:35

Co to tady povídáte že je to nesmysl? SUV s přívlastkem "sportovní" má kde kdo (BMW, Mercedes, Jaguar, Audi,...) tak proč by nemohla mít Cupra? Když to má kupce, tak proč ne? Dost místa pro rodinu, dost rychlosti pro sólo jízdu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  31. 10. 2018 13:13

Ateca vypadá dobře a je z čeho vybírat ale u tehle verze by to chtělo pár kobyl navíc třeba naky performance paket(treba sportovní intercooler,jiné sánì,větší brzdy)

Odpovědět  |   | 
brloh  |  02. 11. 2018 09:49

"Sportovní",2 litr,a SUV/sportovně-užitkový vůz,což není ani sportovní,ani užitkové..../,za 1.2 mega...s tvrdším podvozkem,díly posbírané z koncernu,a vytvořili auto,ale má to svou značku....(: proto už sleduji pouze starší auta,které ještě měly "duši"charakter,a smysl.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro
Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost rozbil luxusním SUV Grand Wagoneer

Jeep šokoval celý svět. Konzervativnost roz…

Grand Wagoneer je luxusní SUV, které se chce utkat s těmi největšími zvířaty na trhu. Těžko věřit, že s něčím takovým přišel zrovna Jeep.

3.  9.  2020 | | 24 N/A
Kadera Vladimír
JeepPremiéry