Ostrá Cupra Ateca má kompletní technická data. Známe i základní cenu

33 komentářů

brloh
2. listopadu • 9:49

"Sportovní",2 litr,a SUV/sportovně-užitkový vůz,což není ani sportovní,ani užitkové..../,za 1.2 mega...s tvrdším podvozkem,díly posbírané z koncernu,a vytvořili auto,ale má to svou značku....(: proto už sleduji pouze starší auta,které ještě měly "duši"charakter,a smysl.

JB
31. října • 11:35

Co to tady povídáte že je to nesmysl? SUV s přívlastkem "sportovní" má kde kdo (BMW, Mercedes, Jaguar, Audi,...) tak proč by nemohla mít Cupra? Když to má kupce, tak proč ne? Dost místa pro rodinu, dost rychlosti pro sólo jízdu. ;-)

Michal
31. října • 13:13

Ateca vypadá dobře a je z čeho vybírat ale u tehle verze by to chtělo pár kobyl navíc třeba naky performance paket(treba sportovní intercooler,jiné sánì,větší brzdy)

Michal220
31. října • 10:05

Suv takže vyšší karosérie,širší gumy a díky pohonu 4*4 a lepší výbavě i nemalá hmotnost.Předpokládám že nebude dynamika lepší než u mojí ORS220koní apod silných vozidel.Ale až od 70ky kde už mám trakci.

Perunwit
31. října • 8:04

SEAT. Automobilka, která většinu svojí existence pouze rebranduje, kopíruje, přebírá již hotové celky a lepí na to svoje vlastní odznáčky. Nyní Cupra :-OCupra vznikla inspirací zřejmě u DS a bude ještě zbytečnější značkou než její hlavní dodavatel, existující čistě pro výprodej technologií a celků VW. Tento španělský moloch měl již dávno zkrachovat.

martin
30. října • 7:25

Vypada to ako auto na nakupypre dochodcov.

JK
29. října • 23:56

Takže vyměnili logo, přidali plasty a máme novou značku. Jsem rád, že se Seat drží své tradice.

jM
29. října • 21:42

minulý týden jsem předjížděl návěs plnej těhle cuper se čtyřma laufama důkladně oblepený bílou fólií až jsem si říkal, co tak maskujou a vono se to ještě neprodává

Michal220
29. října • 21:07

Ale zase lepší než jen 1.5tsi v Karoqu

mpolan
29. října • 20:18

Ta je teda ostrá... Až jsem se málem pořezal, jak je ostrá.

osvicene vejce
29. října • 17:56

Neni nad to, nez udelat sportovne-uzitkove vozidlo a pak se na nej snazit naroubovat sportak.

Osel z Jetele
29. října • 17:44

jeto megasuvéško! Milňýk!

Ginter
29. října • 17:43

Jo, na tohle se konkurence ve třídě nechytá.

Michal220
29. října • 17:30

Těch 300 bude jak 245koní v G.Gti takže svezení a předjíždění bude tak tak akorát.V zatáčkách s tím stejně většina majitelů závodit nebude a zrychleni 0-100 udělá hlavně pohon 4*4.Pak už to zase nepojede.

Stan
30. října • 8:41

Chtěl bych, aby tak "nejelo" i moje auto a myslím, že tahle krabice na kolech pojede mnohem lépe jak většina produkce od Hnujdy kupříkladu, ale to, že Hnujda má jedinou zajímavou motorizaci, kterou dala do verze N ví každý...

T-Wagen
30. října • 10:22

Ze zoufalství do agrese, hezkýýý B-]

Luboš S.
30. října • 10:16

Až začneš nazývat automobilky správným jménem, pak tě budu brát jako odborníka na auta, zatím jsi pro mě jen amatér. To, že nějaká automobilka nepostaví SUV se 300 koňmi (osobně mi to přijde jako zbytečný, na naše silnice až moc a jako budu všem ukazovat hele jak mam silný auto jsem borec) to ještě neznamená, že je špatná.

rpl
29. října • 16:30

co budeme dělat s nestabilní krabicí, která se převrací v každé zatáčce?? strčíme jí pod kapotu 300koní, mám ty kluky špalnělský fakt rád :-D

Luboš S.
30. října • 10:12

Co by se mělo jako převracet? Jako že když je to SUV, tak je to automaticky v zatáčce nestabilní? Je vidět, že si ještě v žádném takovém autě nejel a říkáš jen to, co si někde slyšel. Osobně mám s SUV najeto dost a po jízdní stránce není rozdíl mezi běžným autem a SUV. Dokonce s některými klasickými auty mám v zatáčce horší pocit, jak se naklánějí.

Antesdeabrir
30. října • 11:07

Luboši koukněte se na na dále uvedený odkaz, třeba vám to otevře oči. Já sportovním SUV říkám "pozitivní nesmysl" na sportovní jízdu tak jak má být to fakt není.
https://www.facebook.com/TuningFail/videos/1015746... ...

JirkaX
30. října • 12:27
Antesdeabrir
30. října • 12:55

...no ale toto je losí test nikoliv sportovní jízda. Ani netvrdím, že se SUV při sportování musí nutně převrátit jen to že je na tokové použití z principu nevhodné. Prostě budete pomalejší, ale zase to neznamená, že nemůžete jet bomby že...jako zrovna tady pJanda z Autofora https://www.youtube.com/watch... všimněte si chování auta při takové jízdě, to už chce mít koule ze železa, já hlásím hnědý kód jenom na to koukám...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jirka
30. října • 15:22

A v čem se to chová na tom videu jinak než normální auto? Teda kromě toho, že vidí dál, protože sedí výše.

Antesdebrir
30. října • 20:52

Přečtěte si ten článek je tam řečeno vše. Pokud však neovládáte jízdu na limitu, bude to pro vás bezpředmětné.

JirkaX
30. října • 21:12

Ten článek je pravdivý, ale o jedné nesmyslné obludě která zdaleka nereprezentuje běžná SUV.

Antesdeabrir
31. října • 7:56

Samozřejmě, nicméně Ateca Cupra je upečena ze stejného těsta zdá se. No uvidíme, kluci z Garaz.cz (jediné řidičské testy v ČR v současné době) ji již mají na testu tak se nechme překvapit kam moderní technika dokáže zatlačit fyzikální zákony :)

JirkaX
30. října • 13:04

No právě. Při normální sportovní jízdě se většinou takto razantně za volant nebere. Luboš jenom reagoval na někoho, kdo možná nedávno slezl s odrážedla. A toho jste podpořil. Ten nesmysl který napsal.
Odjíždím, nebudu reagovat.

Antesdeabrir
30. října • 13:00

jo a doporučuji si k tomu přečíst i toto http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-bmw-x6-m-2... ...

JirkaX
29. října • 16:36

Tady se člověk dočte hloupostí.

pan Michaelidis
29. října • 15:07

Nejvetsi koncernovy novinar jede! Klobouk dolu. Tento Seat je opravdu nadherny designovy skvost!

Rejpal
30. října • 15:43

A proč nazývají koncernové máselné hlavy SEATa CUPROU..? Co je zvláštního na motoru, který je cpán od POLA do AUTO UNION ? Dát míč za SEAT ATECA?! Tohle může vymyslet opravdu a jenom máselná lopata z koncernu lidového vozítka. Fakt.

pirate
29. října • 17:17

Kam jede? Co to sakra meleš? Vzpamatuj se.

T-Wagen
30. října • 10:19

Jestli jsi to nepochopil, tak to myslel tak, že Mička píše jeden článek za druhým hlavně o skopčácích, jako by zbytek automobilového světa neexistoval. Proč jseš hned tak agresivní? Za vlastní nevědomost se nemusíš stydět a ještě k tomu z ní vinit druhé.

Doporučujeme

Články odjinud