Téma Osmiválec na AutoRevue.cz průběžně sledujeme. Zde jsou všechny redakční články, které se tématu věnují.
O výraznějším faceliftu Jaguaru F-Type se mluvilo již delší dobu a teď je novinka konečně tady. Větších změn se kupé i kabriolet dočkali také pod kapotou.
Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.
Na rychlejší verzi limuzíny A8 jsme si celkem počkali, nyní už ale vstupuje do prodeje rovněž v Česku. A klasicky je vybavena tou nejlepší technikou.
Sedmé generace sportovního modelu Chevrolet Corvette se prodalo přes 213 tisíc kusů. Nyní přišel na řadu ten úplně poslední.
Zřejmě jedna z posledních příležitostí, jak poslouchat atmosféricky plněný osmiválec z otevřené střechy je konečně tady. Nejde ale jen o randál, novinka je hezky promyšlená.
Oslavy pětadvacetiletého výročí Audi RS jsou v plném proudu a z dílen Audi Sport přijíždí další model. Nové Audi RS 7 vychází z nedávno představeného kombi RS 6 Avant. Sílu k neutahání tak doplňuje elegantnější karoserií.
Ne, neděláme si srandu. Amerika je přece země neomezených možností.
Letošní Festival rychlosti v Goodwoodu byl jednou z mála příležitostí, kdy se ten nejdivočejší kůň dal spatřit na našem kontinentu.
Scuderia Cameron Glickenhaus skutečně dokončila minimalistický offroad s výkonným kompresorovým osmiválcem a ještě letos se jeden vůz postaví na start legendární soutěže Baja 1000.
Nová generace Porsche Cayenne se už jako hybrid nabízí. Šestiválcovou verzi E-Hybrid nyní doplňuje Turbo S E-Hybrid, které těží ze síly dvakrát přeplňovaného vidlicového osmiválce.
Po premiéře nového Chevroletu Corvette Stingray se již netrpělivě očekávají i jeho další varianty. A dočkat se máme už na podzim.
Nabídka pohonných jednotek nové generace BMW X5 se postupně rozrostla. Nejzajímavější verzí z hlediska spotřeby je plug-in hybrid – tedy alespoň v případě, že máte kde nabíjet.
Úvodní edice asi žádné Ferrari nepotrápí, ale jakmile přijde silnější verze, budou mít evropské supersporty pěkně nahnáno.
Audi již konečně představuje přiostřenou verzi limuzíny A8. Novince pod kapotou nechybí osmiválec.
Osmiválec, pohon všech kol, schopnosti v terénu, maximální robustnost a obří porce luxusu. Jen málo automobilek tohle dokáže. Lexus je ale jednou z nich.
Do vymazleného Range Roveru Velar nacpali inženýři divize SVO svůj klasický osmiválec a na silnicích nad Barcelonou se nás snažili přesvědčit, proč tento recept dává smysl. Dobrá, přesvědčovat nás zrovna nemuseli…
Pod taktovkou řady M Performance nyní BMW rozšiřuje nabídku motorizací u svých velkých SUV. Kromě silných osmiválců pod kapotou tak čekejte i agresivněji pojatý zevnějšek.
Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?
Čerstvý vítr z řad grand tourerů nyní vane opět z Anglie. Nové GT je takový civilní supersport 720S.
Rozšíření modelové řady Ferrari o hybridní supersport nastane již během pár týdnů. Zatím ale nevíme téměř nic.
Chevrolet na českém trhu již skončil. Králem muscle cars je tu teď, stejně jako i jinde ve světě, Ford Mustang. Není to ale škoda?
V nabídce českého zastoupení značky Jaguar se již objevuje také vůbec nejsilnější varianta SUV F-Pace.
Po uvedení standardních verzí vytahuje Mercedes na světlo také AMG specifikace svých modernizovaných modelů GLC a GLC kupé.
Vrchol „šestkových“ modelů od Audi byl opět spatřen na Nürburgringu a nynější spekulace mluví o palebné síle až 650 koní.
Chevrolet vypouští do světa hrstku fotek maskovaného prototypu Corvetty s motorem uprostřed a potvrzuje datum její premiéry. Konečně.
Z vedení Jeepu nyní oficiálně zaznělo, proč se v sériové produkci nedočkáme modelů Wrangler a Gladiator s výkonnými osmiválci Dodge Hellcat.
Atmosféricky plněný osmiválec je v Evropě motor na vymření. Lexus jej však nadále udržuje při životě a před pár dny jej začal nabízet v nově pojaté verzi kupé RC F.
Je to nevyhnutelné. Řítí se na nás další SUV-kupé. Tentokrát bude od Porsche a vedle jiných předností nabídne i plnotučný osmiválec.
Na stovku se dostane rychleji a má i spoustu koní navrch. I tak ho ale Ford limitoval na maximální rychlost, která je o téměř o 40 km/h nižší.
Považovat SUV od Volkswagenu za sběratelský kus? Přesně takto vidí vedení automobilky nový Touareg s naftovým osmiválcem.
Ani značkám jako je Morgan se nevyhýbá downsizing, v britské manufaktuře však čas plyne poněkud jinak. Firma představuje zbrusu nové auto teprve po 19 letech, i když navenek vypadá skoro jako výběhový Plus 8.
Jak se v Itálii správně vzdává hold? Tak třeba s nejsilnějším osmiválcovým motorem Ferrari všech dob, který protne stovku za 2,9 sekundy.
Ford má zřejmě v plánu doplnit nabídku motorizací Mustangu o takzvanou „zlatou střední cestu“. Mezi základním čtyřválcem a výkonným osmiválcem je totiž výkonnostní díra.
Chevrolet sice zatím neoznámil ukončení produce současné generace Corvetty, název Final Edition však mluví za vše. A že jde o pekelnou bestii!
Je krásné, je brutální, je pekelně rychlé, ale také opět zpožděné. Velmi očekávané TVR Griffith, které s radostí vypálí rybník jakémukoli Mustangu, musí opět čekat.
Poctivý osmiválec aby dnes člověk pohledal. Četnost jeho využití v osobních autech řídne. Zbaví se ho i Aston Martin?
Příští Mustang dostane osmiválec přeplňovaný turbodmychadlem. A možná také čtyřdveřovou variantu se splývavou střechou.
Společnost Ares Design se vyhrála s ikonickým modelem Land Rover Defender. O legendu se ale bát nemusíte, všechny podstatné vlastnosti zůstali.
Toyota IQ ještě nikdy nebyla víc Aston! A přitom stačilo jen přidat osmiválec a skořepinová sedadla...
Německá automobilka vstala z mrtvých, přejmenovala se a vzala si čínského partnera.
Podobná témata: Cayenne, Továrna, BMW řada 5, Výbava, Chevrolet Corvette, Lada, Video, Koncern, Superauto, Vodík, Motorsport, JLR, BMW M5, Kupé, Emise, Zajímavosti, Jaguar XJ, Český trh, Range Rover, Supersporty
Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.
S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.
Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.
Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.
Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.
Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.
Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.
Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.