Osmiválcový Fisker Karma se představí také jako kabriolet

Osmiválcový Fisker Karma se představí také jako kabriolet

O společnosti VL Automotive a jejím novém modelu Destino jsme už několikrát psali. Jen stručně zopakujeme, že jde o vůz vycházející z prodejně neúspěšného Fiskeru Karma, přičemž ale lidé od VL Automotive odstranili všechny části původního elektrického pohonu a nahradili jej klasickým benzinovým osmiválcem, který spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Příběh nového modelu Destino ovšem bude mít další pokračování. Na nadcházejícím autosalonu v Detroitu se představí provedení kabriolet. Dá se očekávat, že půjde o vůz velmi podobný Fiskeru Karma Sunset, což byl taktéž kabriolet představený už v roce 2009.

Fisker Karma Sunset: spekulace potvrzeny, je to kabrio

Fisker Karma Sunset: spekulace potvrzeny, je to kabrio

Jak jsme psali dříve, Destino by mělo být nabízeno jako zcela nový vůz, zkrátka ale nepřijdou ani zájemci, kteří aktuálně vlastní Fisker Karma a chtěli by si jej nechat přestavět. Možné to je, cena přestavby se pohybuje kolem 100 000 USD.

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků