Osmiválcový Fisker Karma se představí také jako kabriolet

Osmiválcový Fisker Karma se představí také jako kabriolet

O společnosti VL Automotive a jejím novém modelu Destino jsme už několikrát psali. Jen stručně zopakujeme, že jde o vůz vycházející z prodejně neúspěšného Fiskeru Karma, přičemž ale lidé od VL Automotive odstranili všechny části původního elektrického pohonu a nahradili jej klasickým benzinovým osmiválcem, který spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Příběh nového modelu Destino ovšem bude mít další pokračování. Na nadcházejícím autosalonu v Detroitu se představí provedení kabriolet. Dá se očekávat, že půjde o vůz velmi podobný Fiskeru Karma Sunset, což byl taktéž kabriolet představený už v roce 2009.

Fisker Karma Sunset: spekulace potvrzeny, je to kabrio

Fisker Karma Sunset: spekulace potvrzeny, je to kabrio

Jak jsme psali dříve, Destino by mělo být nabízeno jako zcela nový vůz, zkrátka ale nepřijdou ani zájemci, kteří aktuálně vlastní Fisker Karma a chtěli by si jej nechat přestavět. Možné to je, cena přestavby se pohybuje kolem 100 000 USD.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků