Osmiválcové Lexusy ztrácejí palivo. Mohou začít hořet!

Lexus a Toyota svolávají do servisů!

Pětilitrový osmiválec je jednou z mála ryzích atmosférických jednotek, které nám tu zbyly. I když se už kvůli absenci přeplňování jeví jako vcelku spolehlivé jednotky, nyní Lexus své modely s tímto motorem svolává. Jde o únik paliva.

Motory mají dvě vysokotlaká čerpadla vstřikování, která netěsní. Problém se týká 9.900 vozů RC F a GS F vyrobené mezi roky 2015 až 2018. Stejný motor ovšem sdílí také nové kupé LC500. Týká se to i jej, konkrétně pěti set kusů vyrobených pro modelový rok 2018.

Jak udělat z krásného Lexusu odporný? Stačí bodykit od Liberty Walk

Jak udělat z krásného Lexusu odporný? Stačí bodykit od Liberty Walk

Podobný problém, ovšem se zcela jinou technikou, řeší i mateřská Toyota se svým populárním sedanem Camry. Tady už jde o 11.800 vozů a problémem je opět únik paliva. Tentokrát je však na vině netěsné vedení palivové soustavy. V extrému stejně jako v případě Lexusů může dojít až k požáru. Stačí si představit, jak benzín stéká na rozpálené výfukové svody...

Abychom však nešířili paniku, podobné svolávací akce bývají spíše preventivního charakteru, obzvláště ve Spojených státech, kde je ochrana spotřebitele někdy vyvedena do absurdna.

Zlatá Ledecká: Říkala jsem si, že je to omyl. Soupeřky byly dost v šoku

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků