Osmiválcové Lexusy ztrácejí palivo. Mohou začít hořet!

Lexus a Toyota svolávají do servisů!

Pětilitrový osmiválec je jednou z mála ryzích atmosférických jednotek, které nám tu zbyly. I když se už kvůli absenci přeplňování jeví jako vcelku spolehlivé jednotky, nyní Lexus své modely s tímto motorem svolává. Jde o únik paliva.

Motory mají dvě vysokotlaká čerpadla vstřikování, která netěsní. Problém se týká 9.900 vozů RC F a GS F vyrobené mezi roky 2015 až 2018. Stejný motor ovšem sdílí také nové kupé LC500. Týká se to i jej, konkrétně pěti set kusů vyrobených pro modelový rok 2018.

Jak udělat z krásného Lexusu odporný? Stačí bodykit od Liberty Walk

Jak udělat z krásného Lexusu odporný? Stačí bodykit od Liberty Walk

Podobný problém, ovšem se zcela jinou technikou, řeší i mateřská Toyota se svým populárním sedanem Camry. Tady už jde o 11.800 vozů a problémem je opět únik paliva. Tentokrát je však na vině netěsné vedení palivové soustavy. V extrému stejně jako v případě Lexusů může dojít až k požáru. Stačí si představit, jak benzín stéká na rozpálené výfukové svody...

Abychom však nešířili paniku, podobné svolávací akce bývají spíše preventivního charakteru, obzvláště ve Spojených státech, kde je ochrana spotřebitele někdy vyvedena do absurdna.

Zlatá Ledecká: Říkala jsem si, že je to omyl. Soupeřky byly dost v šoku

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků