Jenom pro upřesnění -T 603-3 byl prototyp,ze kterého vznikla T2-603 model 68,následně pak Model 69. Tatra 603-3 oficiálně nikdy nebyla.
A hele, Barča :-)) (tak jí řikal táta) Chvíli jsme tohle auto měli doma (cca 1988-90), já jsem s ní taky chvíli jezdil (ještě s mokrým řidičákem) a byl to mazec. Topení se v zimě co 20km ucpávalo a čistit ho v mrazech - nic moc. A při rychlosti nad 90 se začala vlnit záď tak, že jsem radši jezdil 80. A i tak byl skoro vidět vír v nádrži. Ale pohodlný to bylo, to zas jo.
Vida ja v Anglii zrovna jsem ale asi 10 min severněji. Jinak SPZku to má nový jičín, takže pohoda. Otázka je, zda to stojí zato. Těžko říct. Nicméně minimálně designově to bylo super auto:-)
Sorry, není to sice důležité k tématu článku, ale já tam teda vidím SPZ Náchoda...
BRUSELKA by bola podstatne drahsia.. myslim ze to je najvzacnejsia povojnova TATRA
Supr kara.
Jako majitel několika T603 a T613 dobře vím, že hodnotit podle foto nelze. Na první pohled to ale vypadá, že v dobrém stavu jsou jen výplně dveří, jinak docela bída, místy i neoriginál.... Pak by ovšem zdánlivě atraktivní cena byla velmi neatraktivní. Tatry, které proběhly za poslední rok trhem v této ceně (šlo o jednotky kusů) byly v zjevně lepším stavu.Ano, za skvěle rekonstruovanou nebo patinovou ale zcela originální T603 až T2-603 lze utržit 3-4x vyšší cenu, máte-li štěstí na kupce. Za tyhle pološunty je ale cena obvyklá kolem 250 tisíc.
Jo a jeste jake modely auticek mas doma?
A vecnost Vaseho komentare se vztahuje k cemu?? Narozdil od Vaseho ma alespon predchazejici komentar alespon nejakou urcitou informacni hodnotu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.