Proc je v textu, ze je REVOLUCNI ? Vzhledem k tomu, ze to porad neni nic jineho nez HDM, tak je to maximalne evoluce, a to jeste za cenu maleho auta. Tezko kdy pujde do nejakych Toyot pod 1 megakorunu.Je to jiste um a zazrak prace konstrukteru a inzenyru, ale tim ze nejde o nic noveho v principu jiste nejde o revoluci, uz jen proto, ze 7stupn. HDM automatu je jiz take dost.Revoluce je napr. nejaky novy princip, naposledy to byl v automatech system BorgWarner (DSG).:-/
...ty dnesni mode sesti a vice kvaltu moc nehovim, ke vsemu v autech s vic nez cca 200konema, ale budiz, v tomhle pripade se s tim aspon neukvedla k smrti nebohej ridic. U silnyho motoru pro me znamena vic kvaltu pouze vic razeni, tedy mene komfortu, i u automatu.... Ale je hezky, ze to umej japka zbouchat dohromady...
No tenhle automat se moc nenařadí, protože umí řadit dle potřeby až ob 3 stupně
taky si nemyslím,že zuby jsou z AL.To asi měnič je celej z hliníku.Je to blbě přeložený,ale fakat to bude na to vemte jed
Jelikoz delam ve firme, ktera se specializuje na ozubeni, a nase materska firma dela ozubena kola i pro F1 (Illmor - MCLaren, Sauber), tak jsem se pri popisu vyroby ozubeni pro tuto prevodovku fakt nasmal. Hlavne tomu Laseru a AL povrchu zubu - bud to mate spatne prelozene, nebo skladam poklonu pred marketingovym oddelenim Lexusu - takovou hovadinu by nevymysleli ani v PR oddeleni Skodovky - a to je uz co rict.
Jj, ten popis konstrukce je věru tak komerční, až je komický... I já se dost nasmál ;)
Taky souhlas. Ja se taky hodne nasmal :-D Ale co, vetsina lidi o tom nema ani sajn. Treba si jen u Lexusu zkouseji, co vsechno blby zakaznik sezere :-D
že se na ty japončíky nějak poslední dobou nechytaj??
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.