Osmimístný Hyundai i800 míří do Evropy

5 komentářů

xavier911
11. května • 20:31

panove, neviem, kto pisal tento clanok, ale zjavne nevie nic o sucasnej situacii na trhu, pretoze prezentovany i800 sa uz pomaly mesiac predava na CZ a SK trhu a v celej europe ako H-1, vid oficialne stranky importera, kde je uvedeny ako Novy H-1 Tour

Matej Klamo
11. května • 21:16

Dobry den, cakal som, ze sa niekto ozve... Ano v tomto pripade bola trochu mätuca samotna tlacova sprava, ktoru vydala automobilka v strede tohto tyzdna, v nej sa uvadza ze model i800 sa zacne predavat 20. Juna vo Velkej Britanii a prezentuje to ako uplnu novinku. Na druhej strane je trochu prekvapujuce, ze sa tu model, inde v Europe (napr. vo VB) oznacovany ako i800 predava u nas pod nazvom H-1. Sama automobilka cca. pred rokom avizovala, ze vsetky jej modely budu niest oznacenie podla velkosti- i10, i30, i55 (model Veracruz) atd...

xavier911
11. května • 21:58

mate moje ospravedlnenie, je vidiet, ze situaciu sledujete a velmi dobre, mne ta tlacova sprava unikla:-Ddovodom preco sa u nas predava model ako H-1 bude asi to, ze samotna automobilka, tym myslim Korea, nie Hyundai Motor Europe oznacuje tento model ako H-1 a nie ako i800, pravdepodobne rozhodnutie oznacit tento model ako i800 urobil importer vo VB sam. automobilka sice oznamila, ze vsetky modely budu oznacovane "i-nieco", ale pravdepodobne tym mysleli len osobne auta, dodavky (ani mikrobusy), SUV a coupe asi nie. Uvidime.

jogurt
11. května • 12:53

Obávám se, že podle kvality zpracování, patrného například na fotografii sedadel v interiéru, to bude stejně žalostné jako sériová produkce ostatních Hyu a Kia. Pravda, jsou klienti, kterým sociální kvalita nepřipadá odrazující, ale Vivaro i Master jsou na tom úrovní zpracování podstatně lépe a přitom nedoshují ani zdaleka přemrštěných cen sice ukázkově zpracovaných, ale velmi výrazně dražších vozů Viano a zejména extrémně drahého Multivanu, sice v exkluzívní kvalitě a s nekonečnou životností , ale za cenu nad hladinou Mercedesu GL nebo Audi Q7.
Soudě podle předběžné ceny, bue to tradiční vývoj, po nástupu na trh bude i800 pár týdnů lámat prodejní rekordy, ale po krátkém čase se vše vrátí do původních kolejí, bohatí půjdou pořád k Multivanu, o něco chudší k Vianu a ostatní vezmou zavděk osvědčenými osmisedadlovými verzemi Vivara, Transitu a Transporteru.

ACE
11. května • 15:52

Z těch fotek toho sice moc nepoznám, ale když sem to vonehdá prolejzal naživo, vypadalo to dost slušně. Se sedačkama se dá celkem v pohodě manipulovat a je to opravdu prostorný a to ve všech řadách. Ostatní moc neposoudím, bohužel sem s tím zatím nejel.

Doporučujeme

Články odjinud