Osmá generace Hondy Civic už na sklonku roku

Na ženevském autosalonu ukáže Honda koncept osmé generace Civicu, který se ma začít prodávat z kraje příštího roku; výroba začne na konci letošního roku. Magazín Whar Car? uvádí, že nástupce bude mít výkonnější motory než současná generace včetně současného hitu Hondy, nafťáku 2.2 CTDi s výkonem 103 kW.

Vedle současných benzínových motorů 1.4, 1.6 a 2.0 se objeví také osmnáctistovka. Výkony současných benzíňáků by měly být nepatrně zvýšeny, což umocní sportovní charakter, který současné generaci poněkud chybí. Vzhled půjde trošku ve stopách Accordu, podobná jsou jak přední, tak zadní světla.

Poznámka: Je docela zvláštní, jak rychle japonské automobilky přichází s novými generacemi svých vozů. Zatímco evropské drží jednu generaci sedm osm let a facelifty jsou spíše decentní, japonští výrobci klidně vyrazí s novinkou už po pěti letech a jejich facelifty někdy změní auto takřka k nepoznání.

Starší špionážní fotografie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek © Automedia

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků