Pokud si nějaké auto na trhu zaslouží tolik „výfuků“, musí to být nepochybně šestnáctiválcový titán od Bugatti.
Bugatti rozjíždí proces prvních zákaznických specifikací hypersportu Tourbillon, a zatímco zdůrazňuje, že možnosti personalizace jsou pro nový model zase bohatější než kdykoliv předtím, rovněž nám přibližuje dostupný paket Équipe Pur Sang (v překladu „tým plnokrevníků“). S extra sportovními doplňky a odkazem na závodní dědictví značky totiž může Tourbillon vypadat ještě působivěji... a také zlověstněji.
Vyšší aerodynamickou účinnost a přítlak vozu mají zajistit nový upravený splitter, dodatečná křidélka na koncích zadního výsuvného spoileru a rovněž pozměněný difuzor – jeho úpravy navíc reflektují i zřejmě nejvýraznější prvek paketu Équipe Pur Sang, a to celkem osm výfukových koncovek.
V balíčku dostanou klienti rovněž jiná kola (20 palců vpředu/21 palců vzadu), která mají dle Bugatti charakteristické prvky pro levou a pravou stranu (konkrétnější ale značka není). Celkový design má také snižovat turbulence a o 8 % zlepšovat proudění vzduchu k zadním chladičům.
V kabině jsou součástí paketu sportovní sedačky, které nabídnou opravdu výrazné boční vedení, dále standardně rozšířené čalounění Alcantarou a obložení viditelným karbonem nebo černě vyvedené ovládací prvky. Vyšívaná loga „Équipe Pur Sang“ na opěrkách hlavy pak samozřejmě taky nesmí chybět.
Technika nového, hybridního 8,3litrového motoru V16 o systémovém výkonu 1800 koní (1324 kW) se zatím nemění. Na kolik samotný paket přijde, to Bugatti neuvádí. V každém případě ale půjde o astronomický příplatek, který dále rozšíří základní cenovku každého z 250 vyrobených kusů Tourbillonu – 3,8 milionu eur (cca 95 milionů korun).