Oslavy Pagani pokračují i v Goodwoodu. Nechybí prvotina a Paganiho osobní auto

Ukázka preciznosti a vášně pro automobily se odráží v každém voze argentinského konstruktéra Paganiho. Letos slaví dvacáté narozeniny svého díla a je na co koukat.

Bylo to přesně před dvaceti lety na autosalonu v Ženevě, kdy se zde objevil argentinský konstruktér se svým neuvěřitelně krásným prototypem Pagani Zonda C12. Na letošním autosalonu ve Švýcarsku si tak Horacio Pagani zavzpomínal na stejném místě se stejným vozem. 

Festival rychlosti v Goodwoodu začal! Živý přenos můžete sledovat zde

Festival rychlosti v Goodwoodu začal! Živý přenos můžete sledovat zde

Nebyla to ale poslední příležitost vidět tuto unikátnost z archivu italské automobilky. První prototyp Pagani se na světlo světa podívá letos ještě jednou. Stříbrný exemplář s číslem karoserie 001, určený pro homologaci a nárazové testy, se objeví na letošním festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Poté, co si tento kousek odbyl svou práci, byl kompletně zrekonstruovaný a nyní dává všem vzpomenout na počátky dnes již legendární značky. Pod kapotou je motor 6.0 V12 s výkonem 444 koní, spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. 

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Na place anglického panství samozřejmě nebude jediné Pagani. K příležitosti dvacátých narozenin jich zde bude rovnou třicet. Největší unikát bude asi Zonda Barchetta, osobní auto Horacia Paganiho.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 75 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků