Oslavy Pagani pokračují i v Goodwoodu. Nechybí prvotina a Paganiho osobní auto

Ukázka preciznosti a vášně pro automobily se odráží v každém voze argentinského konstruktéra Paganiho. Letos slaví dvacáté narozeniny svého díla a je na co koukat.

Bylo to přesně před dvaceti lety na autosalonu v Ženevě, kdy se zde objevil argentinský konstruktér se svým neuvěřitelně krásným prototypem Pagani Zonda C12. Na letošním autosalonu ve Švýcarsku si tak Horacio Pagani zavzpomínal na stejném místě se stejným vozem. 

Festival rychlosti v Goodwoodu začal! Živý přenos můžete sledovat zde

Festival rychlosti v Goodwoodu začal! Živý přenos můžete sledovat zde

Nebyla to ale poslední příležitost vidět tuto unikátnost z archivu italské automobilky. První prototyp Pagani se na světlo světa podívá letos ještě jednou. Stříbrný exemplář s číslem karoserie 001, určený pro homologaci a nárazové testy, se objeví na letošním festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Poté, co si tento kousek odbyl svou práci, byl kompletně zrekonstruovaný a nyní dává všem vzpomenout na počátky dnes již legendární značky. Pod kapotou je motor 6.0 V12 s výkonem 444 koní, spárovaný s pětistupňovou manuální převodovkou. 

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Takto Pagani vrací Zondám původní lesk. Je to úžasná podívaná

Na place anglického panství samozřejmě nebude jediné Pagani. K příležitosti dvacátých narozenin jich zde bude rovnou třicet. Největší unikát bude asi Zonda Barchetta, osobní auto Horacia Paganiho.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

dnes | Vladimír Kadera
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků