Ošklivá nehoda na Nordschleife: Řidičská chyba, nebo selhání ABS?

9 komentářů

Michal220
11. září • 13:23

Jak na sněhu s ABS.Brzdite kola zatocena a stejně jedete rovne do překážky takže prestanete brzdit a zatočite a vyhnete se.

Zbůďa
6. září • 6:17

No jak na to koukám, tak to vypadá, že se lekl toho přetáčení zadku (velmi lehkého, nic zásadního) a narovnal kola spolu s brzdou. Pak už jen logický důsledek. Bez brzd by to na 99% projel. Stačilo se z toho nepos... a dal by to. ;-)

Hellebrand
5. září • 18:35

Když to neumí, tak ať za volant na této trati nesedá. Vypadá to podle mě z 99 % na hrubou chybu řidiče.

Al
5. září • 16:11

No pokud si vypnul ABS tak předpokládám že je bez ABS vyježděnej. Takže buď nefungovalo nebo je to blb,nebo zazmatkoval. Abs a další vylepšováky kazí radost z ovládání vozidla a umění lidí řídit.

jirka
5. září • 13:55

holt amatér. kola která se netočí nezatáčí. v poslední chvíli měl pustit brzdy a minul by svodidla protože auto by se narovnalo a než by přišla další zatáčka zase sešlápnout brzdu.
Já na sněhu zatáčka taky brzda bez abs do poslední chvíle a pak jsem pustil brzdu kola se chytly zatočily na krajnici s tím že jsem nechal zařazenou rychlost a spojku jsem nevymačkával čili dobrždění a srovnáni pak motorem a pohoda. jednu sezonu mi to pomohlo třikrát v zimě.

Petr
5. září • 15:38

Amatér jsi zjevně ty. Ještě se dobrovolně přizná k tomu jak často se svým uměním dostává do problémů.. Ty vole..

jirka
6. září • 1:41

a ty jseš pan dokonalej kterýmu na sněhu nikdy neujelo nebo víš co je černý led? schválně

jirka
5. září • 20:24

kola která jsou zablokovaná nezatáčí. Vyzkoušej si to trubko někde na parkovišti bez abs a na plno na brzdy třeba ze stovky. Pak opět na plno ze stovky na 4 vteřiny pust brzdu a zatoč uvidíš ten zázrak trubko.

Zelí
5. září • 13:49

Ano, vypnuté abs nebo nefunkční.

Doporučujeme

Články odjinud