Originálního Renaultu Wind se magicky dotkl Gordini

Dalším z vozů, na nějž se v Ženevě netrpělivě čeká, je malé kupé/kabriolet Renault Wind s úpravou Gordini. Každý z modelů, který zatím jméno Gordini v posledních měsících dostal, totiž zaujal. Ať už to bylo Twingo Gordini R.S., Clio Gordini R.S. či Twingo Gordini.

Jméno Gordini oživil Renault v roce 2009, tehdy francouzská automobilka oznámila, že tak pojmenuje jen svoje „žhavé“ modely; podobně kdysi Fiat oživil jméno Abarth. 

Módní kupé/kabriolet Wind Gordini ozvláštnila speciální maltská modř a nezbytné bílé pruhy, bílá zpětná zrcátka a lesklá černá střecha. Kola mají rozměr 17" a jsou lakována černě. Na bocích se skvěje malý emblém G.

Kabina je vyvedena v uhlově černé barvě, kožené potahy sedadel pak v modročerné kombinaci. Také volant je modročerný s bílými pružky na vrchní části věnce, stejnou barevnou kombinaci můžeme nalézt i u řadicí páky a u madel dveří.

Wind Gordini se objeví ve své premiéře na autosalonu v Ženevě a krátce poté začne být prodáván.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek


 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků