Originální prémie Aralu jsou mezi motoristy hitem

Známé modrobílé logo čerpacích stanic Aral patří k důvěrném koloritu tuzemských silnic. Letos v létě jej ale bude možné v přeneseném slova smyslu vídat velmi často i na horských chodnících, mořských plážích, koupalištích, cyklistických stezkách…
Originální prémie Aralu jsou mezi motoristy hitem

Vysvětlení je jednoduché: V květnu zahájená akce „K Aralu pro originální prémie“ se rozjela nevídaným způsobem: Řidiči pilně lepí do svých hracích karet známky za čerpání pohonných hmot a tisíce z nich si již vyzvedli některou z odměn – a právě velká sportovní taška, ideální na cestu na dovolenou, kvalitní trekový batůžek, jak stvořený pro krátkou horskou tůru, nebo velká osuška k moři či rybníku patří k nejžádanějším cenám z kolekce kvalitních předmětů, které lze v akci „K Aralu pro originální prémie“ velmi výhodně získat.

„Věděli jsme, že lidé na nabídku našich kvalitních prémií zareagují pozitivně, ale takový zájem jsme opravdu nečekali,“ říká Miroslav Vlasák, marketingový manager společnosti Aral ČR. Během pouhých prvních šesti týdnů akce si totiž zákazníci z čerpacích stanic Aral odnesli již desetitisíce odměn Völkl. „Trochu nás překvapila poptávka po medvídcích, kterých si zákazníci již odebrali tolik, že je musíme doobjednávat. Ukazuje se, že kromě výběru praktických předmětů řidiči rádi udělají radost i dětem pěknou hračkou,“ přibližuje priority zákazníků Miroslav Vlasák.

Princip zákaznické akce „K Aralu pro originální prémie“ není složitý: Za každých 10 litrů pohonných hmot načerpaných do vozidla o celkové hmotnosti do 3,5 tuny nebo za 40 litrů pohonných hmot natankovaných do vozidla o celkové hmotnosti nad 3,5 tuny získává zákazník jednu známku, kterou nalepí do své zákaznické karty. Po vyplnění karty všemi dvaceti známkami si zákazník může za výrazně zvýhodněnou cenu vybrat některou prémii z nabídky, do které jsou zařazeny užitečné produkty pro letní dovolenou, sport a cestování jako jsou např.: objemná sportovní taška, trekingový batoh, batoh do školy nebo na výlety, měkká osuška, láhev na nápoje nebo medvídek pro nejmenší pasažéry.

„Podobné akce mají u zákazníků velký úspěch a ukazuje se, že mohou zásadním způsobem ovlivnit oblibu té které sítě čerpacích stanic,“ říká Miroslav Vlasák. „Zatímco ještě před několika lety byla hlavním kritériem zákazníků jenom cena pohonných hmot v přímém kontextu s její kvalitou, dnes to již jsou společně s cenou a polohou čerpací stanice právě podobné akční nabídky, zvýhodněné služby, věrnostní programy a podobně. Sami se často divíme, jak detailně se motoristé orientují v aktuálních kampaních různých společností.“

Jedním z momentů, který ovlivnil velmi příznivé přijetí akce „K Aralu pro originální prémie“, jsou jednoduchá a transparentní pravidla a poměrně rychlé sbírání zákaznických známek. „Jedna nádrž osobního auta přinese čtyři či pět hracích známek, takže motorista má svoji prémii rychle na dosah ruky,“ vysvětluje Miroslav Vlasák.

Akce „K Aralu pro originální prémie“ podporuje popularitu čerpacích stanic Aral, které se v nezávislých marketingových průzkumech dlouhodobě drží na samé špičce obliby mezi zákazníky. Dobře připravená kampaň se přitom odráží nejenom ve vyšší věrnosti motoristů ke značce, ale i v prodejích  pohonných hmot. „Během několika týdnů, po které běží kampaň „K Aralu pro originální prémie“, jsme zaregistrovali výrazné nárůsty odběru pohonných hmot značně překračujícící plánovaná data,“ doplňuje Miroslav Vlasák, marketingový manager společnosti Aral ČR.

S detaily zákaznické akce „K Aralu pro originální prémie“, která běží až do konce října tohoto roku, se lze nejlépe seznámit přímo na čerpacích stanicích Aral nebo na internetových stránkách (www.aral.cz, www.aralkonto.cz). Na dotazy k akci odpovídá také telefonická infolinka: +420 844 111 149, fungující v pracovní dny vždy od 8:00 do 20:00 hodin.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků