Originální díly jdou z Mladé Boleslavi do celého světa

Byla ukončena první fáze rozšíření světového logistického centra pro originální díly a příslušenství a do zkušebního provozu byla uvedena nová expediční linka. Stávající rozšíření je součástí projektu, do nějž Škoda investuje celkem 800 milionů korun (32 milionů EUR). Ve druhé fázi bude projekt pokračovat výstavbou automatizovaného výškového skladu. Ten bude dokončen během roku 2012.

Výstavba nové haly trvala 11 měsíců. Nově otevřený expediční terminál rozšířil celkovou plochu centra originálních dílů a příslušenství na 68 600 m2. Plocha samotného terminálu činí 18 600 m2. Nová hala je koncipována tak, aby se i nadále mohla logistická plocha Škoda Parts Centra rozšiřovat dle potřeby automobilky.

V centru originálních dílů Škoda jsou ve 24hodinovém provozu připravovány a expedovány dodávky originálních dílů a příslušenství. V tomto provozu je ve třísměnném provozu zaměstnáno více než 500 zaměstnanců.

Denně se expeduje v průměru více než 24.000 položek na více než 100 trhů na celém světě. V tuzemsku jsou dodávky doručeny vždy do rána následujícího dne, mezinárodní dodávky v rámci Evropy pak během 24 hodin.

Moderní logistické centrum v Mladé Boleslavi přitom poskytuje logistické služby i koncernu Volkswagen, především v České republice, na Slovensku a v Indii. Více než 1.000 dodavatelů zásobuje centrum dílů svými produkty.

Zdroj: Škoda

 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků