Originální díly jdou z Mladé Boleslavi do celého světa

Byla ukončena první fáze rozšíření světového logistického centra pro originální díly a příslušenství a do zkušebního provozu byla uvedena nová expediční linka. Stávající rozšíření je součástí projektu, do nějž Škoda investuje celkem 800 milionů korun (32 milionů EUR). Ve druhé fázi bude projekt pokračovat výstavbou automatizovaného výškového skladu. Ten bude dokončen během roku 2012.

Výstavba nové haly trvala 11 měsíců. Nově otevřený expediční terminál rozšířil celkovou plochu centra originálních dílů a příslušenství na 68 600 m2. Plocha samotného terminálu činí 18 600 m2. Nová hala je koncipována tak, aby se i nadále mohla logistická plocha Škoda Parts Centra rozšiřovat dle potřeby automobilky.

V centru originálních dílů Škoda jsou ve 24hodinovém provozu připravovány a expedovány dodávky originálních dílů a příslušenství. V tomto provozu je ve třísměnném provozu zaměstnáno více než 500 zaměstnanců.

Denně se expeduje v průměru více než 24.000 položek na více než 100 trhů na celém světě. V tuzemsku jsou dodávky doručeny vždy do rána následujícího dne, mezinárodní dodávky v rámci Evropy pak během 24 hodin.

Moderní logistické centrum v Mladé Boleslavi přitom poskytuje logistické služby i koncernu Volkswagen, především v České republice, na Slovensku a v Indii. Více než 1.000 dodavatelů zásobuje centrum dílů svými produkty.

Zdroj: Škoda

 

TEST DS 7 Crossback PureTech 225: Extravagance bez kompromisů?

DS 7 Crossback PureTech 225

Zcela samostatná značka DS je tu a model 7 s dodatkem Crossback je startem nové éry. Vyzkoušeli jsme nejsilnější benzínové provedení a sportovně laděnou výbavu.

včera | Milan Lažanský | 36 příspěvků
TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků