Opravdové retro! Italové pracují na reinkarnaci roadsterů Maserati

Milujete italské klasické roadstery? Ares Design má lepší řešení než Miatu v kabátu od Fiatu.

V Itálii se stále najde řada malinkých společností, které se věnují individuálnímu vkusnému tuningu a karosařině. Některé jsou odvážnější. Třeba jako Ares Design, který se pouští i do velmi náročných projektů. Nyní dává nahlédnout pod pokličku nového projektu.

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

De Tomaso v ruinách. Takto smutně skončila kdysi slavná italská značka

Potěší fanoušky retra. Když se podíváte na vizualizaci červeného roadsteru, auto působí v podstatě jako veterán. Říkají mu Project Wami a označují jako jeden z nejlákavějších roadsterů světa. Dost sebevědomé prohlášení však není úplně od věci.

Vždyť proporce a detaily vypadají skvěle. Napodobují roadstery Maserati z padesátých a šedesátých let, například model 2000 Spyder. K bočním koncovkám, ke kterým ústí chromová lišta, nebo k typické vykrojené masce, ostře kontrastují prvky moderní výbavy, jako LED světlomety.

Toužíte po klasickém Maserati? Na prodej je rovnou celá sbírka

Toužíte po klasickém Maserati? Na prodej je rovnou celá sbírka

Nezklame ani interiér. Lavorové sedačky, dřevěný volant či barevná palubní deska, to vše navozuje tu správnou atmosféru. Na podobné vlně letí v Ares Design již delší dobu. Třeba jako když na Ferrari GTC4Lusso navrhli karoserii inspirovanou modelem 365 GT/4 ze sedmdesátých let. Základ projektu Wami není známý, stejně jako výroba takového kusu.

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků