Oprava dálnice D1 se znovu oddaluje

12 komentářů

TOm
20. června • 14:28

Dálnice D 1 začne se modernizovat po 22 úsecích . Až do roku 2050
Místo toho bych radši v Česku viděl vysokoželezniční koridor pro 300km/h
To bude další stavební MEGA TUNEL

Kajka
18. října • 13:33

ahaa
no a kouknete jak to je ted s d1
ted jsem tu http://www.dopravniznaceni.com/Jak-dlouho-sejeste-bude-o... ... nasla ze prej jeste 10-15 let
haha

TOm
20. června • 14:28

Dálnice D 1 začne se modernizovat po 22 úsecích . Až do roku 2050
Místo toho bych radši v Česku viděl vysokoželezniční koridor pro 300km/h
To bude další stavební MEGA TUNEL

Adrian77
13. června • 15:30

Jen ať se oprava a hlavně pokládka nového povrchu odehrává až v létě a ať to proboha neplácají zase v zimě. :-O
Často se stává, že "manager" potřebuje vykázat výsledky svého snažení za každou cenu ať to stojí co to stojí. Takový princip dělej, že děláš je naprosto zcestný a pak se divíme, že se třeba drolí nové silnice...

Antiautomat
12. června • 19:39

ja si myslim ze staci ked sa stane nejaky NAOZAJ poriadny ´pruser´, par rozbitych aut, mrtvol (najlepsie nejaki ubermensi, nasinec sa do toho nepocita, idealne autobus), potom sa s tym zacne cosi robit. Je to sproste ale je to tak.

jj
15. června • 11:01

No on hlavní průser bude v tom, že ty nekřesťanský prachy z našich daní a poplatků plánované na tuto opravu už stejně někdo rozkrad a není tudíž za co začít;-). Takže je třeba najít důvod jak to oddálit a přehrát na další skupinu po volbách.

fuck d1
12. června • 16:48

Ať jdou s D1 do háje, stejně po ní jezděj jen cajzli a vidláci. B-]

Zelí
12. června • 17:42

Samozřejmě, za ty prachy by mohli spojit Hradec s Mohelnicí a D1 se odlehčí a můžou tam začít něco lepit.

asd
12. června • 21:11

souhlas, jenze ti co rozhoduji bohuzel moc nepremysli. Nejdriv postavit R35, pak teprv rozsirovat a opravovat D1. Dokud neni alternativni trasa, nejsou tak rozsahle uzavirky dobry napad.

veto
12. června • 23:29

budte radi ze u vas nejaky aktivny blbec nevymysli 3 pruhy bez odstavneho namiesto alternativy(ivanka-Sered)ako u nas.

Zelí
13. června • 7:04

Trochu se zamysli, jak by to tam vypadalo pokud by se doprava v tomto úseku odehrávala ve dvou pruzích. Tři pruhy v tomto úseku jsou naprosto ideální. To, že tam není odstavný pruh je jenom malá piha na kráse tohoto řešení. Navíc je to super řešení v poměru cena/výkon.
Oprava D1 tak, jak je navržená nic neřeší a poměr cena/výkon je absurdní.

Ironik
12. června • 17:08

Za ty peníze by možná šlo postavit o kousek vedle úplně novou (polní) dálnici z Prahy až do Ostravy? :-D

Doporučujeme

Články odjinud