Opel zaznamenal rekordní prodeje za jediný den

České zastoupení Opelu přišlo před pár lety se zajímavou kampaní, motivovanou především potřebou „vyprášit sklady“ dříve vyrobených vozů. Jeho akce „24 hodin Opel“ bude již známa většině českých motoristů - automobilka během čtyřiadvacetihodin vyprodává své skladové zásoby prostřednictvím celé své dealerské sítě, která má po tuto dobu opravdu nepřetržitě otevřeno. Letos se ji Opel rozhodl zopakovat již zjara a byli jsme velmi zvědavi, jak se mu s ní za současných podmínek bude dařit.

A dařilo se nad očekávání dobře. Akce začala ve 12 hodin v pátek 6. března a skončila v pravé poledne následujícího dne. Během tohoto časového úseku se Opelu podařilo prodat plných 414 nových vozů. Také český trh zaznamenává pokles, ale Opel si tímto tahem jistě výrazně vylepší svoje prodejní statistiky.

Největší zájem z nabídky skladových vozů byl o modely Corsa a Astra, zákazníci ovšem mohli zadávat své specifické požadavky i tzv. do výroby, kde zabodoval nový sedan, resp. liftback střední třídy Opel Insignia. Během pouhých 24 hodin získali prodejci sítě Opel na Insignii přes sedmdesát závazných objednávek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků