Opel Zafira Tourer: nejrychlejší sedmimístné dieselové MPV

Automobilka Opel také u nás spouští prodej svého progresivně tvarovaného MPV Zafira Tourer s dvojnásobně přeplňovaným vznětovým agregátem o výkonu 195 koní.
Opel Zafira Tourer: nejrychlejší sedmimístné dieselové MPV

Model Opel Zafira Tourer stávající generace má na čem stavět, předchozí generace Opelu Zafira totiž patřily k tomu nejdůmyslnějšímu, co se po evropských silnicích v kategorii MPV pohybovalo. Již vloni jsme pro vás testovali model Opel Insignia s novým motorem 2,0 CDTi BiTurbo a se slibem, že tento zajímavý motor se co nevidět objeví i v dalších vozech Opel včetně modelů Astra 2,0 CDTi BiTurbo a Zafira Tourer 2,0 CDTi BiTurbo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opel Zafira Tourer 2,0 CDTi BiTurbo má být nejrychlejším sedmimístným MPV se vznětovým motorem

Model Opel Zafira Tourer 2,0 CDTi BiTurbo se nyní objevil i v ceníku českého importéra a představitelé koncernu General Motors o něm hovoří jako o vůbec „nejrychlejším sedmimístném voze s vznětovým motorem“. Jeho dvojnásobně přeplňovaný dvoulitrový agregát dosahuje výkonu 195 koní (143 kW) a točivého momentu 400 Nm. K dostání je výhradně s manuálně řazenou šestistupňovou převodovkou, s níž dosahuje rychlosti 218 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,9 s a průměrné spotřeby 5,6 l/100 km. 

U nás je v současnosti model Opel Zafira Tourer k dostání ve výbavových stupních Essentia, Enjoy, Active a Cosmo a snad ani nepřekvapí, že verze 2,0 CDTi BiTurbo je v této nabídce nejen nejvýkonnější, ale také s přehledem nejdražší. Kromě stupně Essentia lze tento motor kombinovat se všemi výbavami, přičemž Opel Zafira Tourer Enjoy 2,0 CDTi BiTurbo začíná v rámci „akčního ceníku“ na částce 641 900 Kč.
 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků