Opel Zafira přišel o část jména a spoustu tlačítek [první jízdní dojmy]

23 komentářů

josephko
6. července • 17:37

Veľký pokrok vpred vidím aj pri budíkoch. Ople mali doteraz hroznú grafiku podobne ako aj táto Zafira pred faceliftom. Tieto nové budíky sa mi však už páčia. Pre porovnanie dávam odkaz sa predfaceliftovú Zafiru:
https://preview.netcarshow.com/Opel-Zafira_Tourer-2012-1... ...

LOL
7. července • 7:25

Tak hlavně předfacelift ZaFührery měl otřesné ovládání tím debilním jogdialem a vůbec logika ovládání byla ichtyloidní - bez návodu neměl člověk šanci něco nastavit nebo změnit, byly použity prastaré displeje (ta kaplička centrálního displeje pamatuje ještě starou Vectru), atd atd.Z těch "skvělých příplatkových sedaček" bolí po ujetých 500km záda, ale uznávám, že jsou velmi dobře polohovatelné.

Joži
11. července • 13:40

Teba je tu škoda....Že ty nie si moderátor v AUTOSALONE TV PRIMA... Prečítal som si tvoje "hodnotenia -opisy" ale ty zrejme tak ako nazveš značku OPEL tak to sa rovná tomu čo máš v hlave...Pozri ja mám čosi už najazdené a možna aj viac dozadu nacúvané ako ty ale určite by som nehanil tak značku ako ty.... každá značka má svoje kvality a aj negatíva ale pokiaľ chces rozumný názor resp.hodnotenie tak to nechaj na ľudí ktorí sa tejto tématike venujú-odborní novinári)....Ja vlastním zafiru tourer a mám za 3 roky čo ju mám najazdené niečo cez 150 000km a ozaj auto je spoľahlivé !!!! čo sa týka ovládačov na pal.doske ANO mám aj ja výhrady ale to ja nezmením ALE nesúhlasím s tvojím vyjadrením,že to nejde nastaviť bez návodu... to si potom ozaj rozumovo a inteligentne zle na tom.... Neviem aké máš ty auto ale je to ozaj až úbohé ako tu haníš túto značku... neraz som mal tú česť sadnuť si za vw touran a skús si sadnuť a uvidíš ten rozdiel...a čo sa týka ceny a záťahu motora tak opel je na tom lepšie...keď som kupoval auto špekuloval som nad vw touran s-max a zafira tourer... vw -cena neskutočná a ford som som zrušil lebo chceli nehorázny doplatok za 7miestnu verziu...mám 2.0CDTI (121kW) a do DNEŠNÉHO DŇA NEĽUTUJEM!!!! tak sa skús zamyslieť nad sebou čo vypustíš z úst a neodpisuj iné značky....

Eugi
4. července • 15:44

S novou Zafirou jezdim jiz pres 3 roky a najezdeno mam pres 120.000 km. Ale tlacitka jsou jedna z mala veci, ktera se opravdu nepovedla. Kdyz chci jednou za cas pouzit tlacitko pro uzavrenou cirkulaci vzduchu (projizdim kolem nejakeho kouriciho smradocha) tak to tlacitko vetsinou najdu az kdyz mam smrad davno uvnitr a muzu uz jen otevrit okna. Stejne tak tlacitka na volantu - normalni je prece mit na hlasitost otocny prvek (typicky valecek). Opel pouzije valecek jako kolebkovy prepinac na prepinani skladeb/predvoleb a hlasitost se ovlada placatym tipovacim talcitkem.

neodborník
5. července • 17:56

Podařilo se Vám popsat funkce naprosto bez problémů, to je tak těžké se přeorientovat co mačkám a co otáčím při reálném používání?

...
6. července • 12:33

Tak a znova... NECHEM sa preorientovat na ine ovladanie ako bolo v predchadzajucom modeli, kde to bolo logickejsie a pre pouzivatela lahsie. Je problem vyrobit v OPELI system, ze v kazdom ichaute sa bude ovladat hlasitost rovnako a to este aj po sebe nasledujucich modeloch kludne aj 100 rokov? Ak nie, tak nechcem OPEL. Nech si ho kupia ludia co maju radi zmenu, ja mam rad rozumny standard.Tak isto ako CHCEM v Mazde 3 prepinat stanice radia na volante a nie cez MultiMedia system. A NECHCEM si sam centralne zamkynat auto zvnutra, ked sa moze zamknut same pri istej rychlosti (znova Mazda 3). To, ze ma to manualne nestoji skoro ziadnu namahu neznamena, ze to je v poriadku. Auto sa ma prisposobovat mne. A ked to vedeli urobit vo VW uz vo Felicii, tak dufam, ze v aute za 20000€ na to japonski inzinieri v roku 2016 tiez pridu.Prepacte, len ma nebavi pocuvat ako si ja mam zvykat na zmeny, ktore su totalne nepotrebne a niekedy dokonca k horsiemu. Ale proti gustu...

Tiper
5. července • 5:59

Souhlas. Přitom předfaceliftová Corsa to měla přesně obráceně. Váleček na hlasitost a tipovací tlačítko na skladby. Měl jsem jí. Teď mám očudlíkovanou Astru a ta to má právě takhle blbě. A dost se to plete :-(

josephko
3. července • 20:52

Zafira konečne vypadá pekne. Dizajnéri od Oplu už dúfam definitívne skončili s extravaganciou.
Čo mne príde na Zafire najzaujímavejšie, je možnosť kúpiť si aj vo verzii s LPG. Najmä kvôli tomuto by som jej dal prednosť pred Touranom.

LOL
3. července • 16:30

Všechno super, ale nakonec je to stále jen Sopel, s tragickou spolehlivostí a arogantním servisem.

hombre_71
6. července • 13:14

Se Zafirou předchozí generace jezdím šestým rokem bez jediné závady. Tak bych si dovolil o té "tragické spolehlivosti" dovolil polemizovat

mpolan
6. července • 18:31

Už s ohledem na jeho vyjadřování je vidět, že to je jen puboš, který ještě autům vůbec nerozumí a zatím se dívá jen na obrázky.

LOL
7. července • 7:19

Být uživatelem Sopla, to je diagnóza, se s tim smiř.

HaHa!
5. července • 11:16

Pověst je hrozná věc, když nějakou získáš, těžko se jí zbavuješ. Opel měl pověst nespolehlivého auta, což už ale dávno neplatí. Lidi ale na něj budou plivat dál...

LOL
5. července • 21:07

Budu upřímný. Ve fleetu máme cca 25 Soplů (a k tomu i jiné značky). Dva modely - Astra a Insignia jsou statisticky průměr. Zbytek je těžký podprůměr. Vše auta mladší 3 let. Naopak např. u Zafiry bych si troufl tvrdit, že starší modely (B) byly spolehlivější.Možná sis už zvykl a některé závady už ignoruješ. :-)

Karel
4. července • 16:06

Nevím jakou Vy máte zkušenost se servisem Opel, máte-li nějakou, ale já mám dobrou zkušenost se servisem ve Velmezu.

LOL
4. července • 17:28

Očividně špatnou. :-D

neodborník
3. července • 20:01

Tvrzení člověka, který neumí ani správně napsat jméno firmy nebudí velkou důvěru.

LOL
4. července • 17:27

já vím že tě to sere. Ale s tím nic nenaděláš.

Sumi
3. července • 16:33

Zajímavé , máme jak Opel tak VW a lepší+levnější servis i spolehlivost je jasně na straně Opelu..

LOL
4. července • 17:26

hm.. mně teda rozvažování nad tím,zda je lepší cholera nebo mor nějak nebere.

neodborník
3. července • 12:18

Opel zredukoval počet mechanických tlačítek..... a přesunul je mezi dotyková, jako všichni ostaní a všichni to tak prý chtějí. Netvrdím, že je to všechno špatně, ale přece jenom, je to móda vycházejí z použití v mobilech a ty by se za jízdy ovládat neměly (nejenom telefonování), tohle nerozptyluje a nevadí ?

Sumi
3. července • 16:32

Tlačítka měli jen omezit...tablety ala Renault v autě , to je hrůza!!
Jinak facelift fajn , jen stále není posuvná otevírací střecha? Šíbr by byl lepší!!!
A taky by měla Zafira dostat pohon 4*4...

a
6. července • 22:37

Příklon k pevným celoskleněným střechám vidím i jinde. Espace, Galaxy, S-max, Fabia, Rapid. Pokud to nejde otevřít, je to zoufalství.

Doporučujeme

Články odjinud