Opel Zafira OPC trhá rychlostní rekordy na okruzích

14 komentářů

Adam
22. května • 17:21

mam tu video, kde testovaci jezdkyne Sabine Schmidt jede s timle transitem za 10:09, coz je docela drsnej cas, kdyz si vezmete, ze to je seriova dodavka

jejim cilem bylo porazit Jeremy Clarksona z TopGearu, kterej zajel 9:59 v Jaguaru s 2,7 dieselem - sice se to nepodarilo, ale jizda to byla neskutecna

Red_Dwarf
22. května • 18:03

tak sem s ním,díky

s3z
22. května • 18:54

Je to cast pod oznacenim "top gear 06x07 2005 07 10". Daj si to hladat ako torrent a stahuj.Ma to 349MB...

Red_Dwarf
22. května • 19:12

Díky,koukám na to,ale asi se na stahování zatím vykašlu,je toho trošku moc

Radek Ondrášík
22. května • 19:17

Já to viděl s tím Tranzitem a je to opravdu "husté" video a opravdu stojí za shlédnutí. Někdy si říkám, že fyzikální zákony prostě neexistují, pokud si dovolí s užitkovým vozem toto, pak je otázka, co vydrží ty civilní hot-hatche...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
s3z
22. května • 20:00

Najkrajsia je ta cast ked obieha Mondeo (asi ST220 kombi) a motorkarov.Na ich mieste by ma asi porazilo. Bolo vidiet ze tadial nejde prvy krat.

Adam
22. května • 20:09

jj, fakt sila, jak si tam dava docela naslapany auta dodavkou bych se cejtil docela trapne

mimojine ta Sabine je testovacim jezdcem primo z toho okruhu. rikaji tam, ze nikdo ten okruh nezna lip. Kdyz se ji zepta kolik okruhu tam uz najezdila, tak skromne odpovi 14-15 tisic

s3z
22. května • 20:14

Ak by mala odjazdenych 14000 kol z ktorych kazde trva cca 10min, tak uz tam ma najazdene zarucene cez 97 dni. To uz sa cloveku dostane okruh perfektne "do ruk"

puck
22. května • 12:52

teraz fakt neviem... 130i je 6 alebo 8 valec ? istu dobu bolo 530i 8 valec

Red_Dwarf
22. května • 13:28

6 válec

Killer.1987
22. května • 11:26

Nevíte kde se dají najít tyto dosažené časy na Nordschleife??

Mirek-607
22. května • 0:07

Tohle auto pokladam za dokonaly dukaz pomatenosti manazeru, nejen GM. I kdyz tech specialne, Zafira OPC je tak vytrhne z gigantickych ztrat... Kdyz si predstavim ty zbytecne problemy s vyvojem neceho tak nesmyslneho, tak uz ani nevim, jestli se mam smat. Takhle se s Asii nebojuje, takhle se jde leda tak do haje :/

Red_Dwarf
22. května • 9:04

Rozhodně nesouhlasím.GM vykazuje menší ztráty a čím větší portfolio modelů tím lépe-a OPC k tomu prostě patří.Navíc třeba v Německu se to poměrně kupuje(dobře,spíš Astra OPC) a v cizině všeobecně taky,tak proč ne?
A ten vývoj Zafiry OPC nebude tak monstrózně nákladný,když to auto vychází ze Zafiry sériové,která úspěšná je.Čili konkrétně tento OPC van bych jako špatný tah GM zcela jistě neviděl.
První generace Zafiry měla OPC,druhá má také.

Radek Ondrášík
22. května • 9:12

Vcelku souhlasím a přidám k tomu malou poznámku. Testovali jsme Zafiru 2,0T, tedy verze se 147 kW motorem, IDS Plus, 7 míst atd.. a musím říct, že pokud bych musel z nějakého důvodu koupit MPV, tak toto je mým jasným favoritem. Je to přesně ten "turbo-bus" který je vhodný pro dlouhé cestování a přitom si s ním dokonale vyhraje i tatík někde na okresce. Pokud bych tedy měl volit MPV, které nejen odveze, ale také pobaví, je toto skvělou volbou.

Nevím sice, jak je na tom OPC, protože počítám, že mimo zvýšený výkon bude i modifikován podvozek, kde by již mohlo dojít ke ztráte potřebného komfortu vozu MPV a toto by mohlo mírně vadit. Ale jinak proč ne, mnoho MPV - Alhambra, Espace atd. mají motory s výkony okolo 160-170 kW, jenom nemají značku OPC a nemají tak sportovní ladění. Ovšem IDS Plus na druhou stranu do velké míry eliminuje tvrdost podvozku při běžném ježdění, takže dva charaktery podvozku mohou i u OPC udělat pohodlí a motokáru...

Doporučujeme

Články odjinud